کرم موس چگونه تولید می‌شود

کرم موس آرایشی

برای داشتن یک آرایش زیبا و فوق العاده نیاز به یک پوشاننده مناسب می باشد که مشکلات پوست را به خوبی پنهان کند. معمولاً برای انجام یک میکاپ ایده آل از کرم پودر یا کرم موس استفاده می گردد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این محصول یکی از جدیدترین لوازم آرایشی است. و می‌ توان از آن به جای کرم پودر استفاده کرد. در این مقاله در مورد کرم موس، ویژگی ها و مزایای آن توضیحاتی ارائه داده ایم با ما همراه باشید.

کرم موس چیست؟ 

در واقع کرم موس یکی از محصولات آرایشی و زیبایی است که می‌ توان آن را شبیه کرم پودرها دانست. با این تفاوت که فرمولاسیونی که برای تولید این محصول به کار برده شده است کاملاً متفاوت می باشد. به طور کلی می‌توان گفت موس صورت کرم غلیظ ایی شده است که حالت پودری داشته و بافت یکپارچه ای را بر روی پوست ایجاد می کند.
همچنین این محصول آرایشی نسبت به کرم پودرها کمی سفت تر می باشد و بافت آن نیز خشک‌ تر است. البته این محصول آرایشی بهتر است به عنوان زیرسازها یا پایه های آرایشی مورد استفاده قرار گیرد.

کرم موس فشرده
کرم موس

مزایای کرم فشرده یا موس: 

موس صورت که برای آرایش و میکاپ استفاده می‌ شود معمولاً بافته بسیار سبک و عالی دارد. اما ماندگاری آن بالا می باشد. کرم موس یکی از لوازم آرایشی است که باعث می شود یک پوشش یکدست و مناسبی بر روی پوست ایجاد گردد و مشکلات پوستی نیز به خوبی پوشانده شود. همچنین در عین حال باعث تنفس پوست می گردد و موجب بسته شدن منافذ پوستی نمی‌ شود.
اما کرم پودرها به دلیل بافت سنگینی که دارند باعث بسته شدن منافذ پوستی می گردند. و در نهایت جوش های صورت را ایجاد می کند. به طور کلی می‌ توان کرم موس را یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش روزانه دانست.
شاید شما هم تا کنون از کرم پودر برای انجام میکاپ استفاده کرده و حتما می‌ دانید که پس از استفاده از آن باید محصولات پودری مانند پنکیک برای تثبیت استفاده نمود. اما یکی از بهترین مزایای کرم موس آن است که دیگر نیازی به استفاده از پنکیک برای تثبیت کردن و فیکس کردن آن وجود ندارد. و این موضوع را می‌ توان به نوع ترکیبات آن مربوط دانست زیرا به طور کلی کرم موس ها را ترکیبی از پنکیک و کرم پودر می‌ دانند.

این مطلب را هم ببینید
تولید اسپری فیکساتور لاکچری

زیرسازی پوست به وسیله کرم موس: 

همان طور که گفته شد کرم موس یک پوشاننده بسیار عالی برای عیوب صورت، لکه‌ های پوستی و نواقص پوست می باشد. که بعد استفاده از آن هیچ گونه ماسیدگی بر روی پوست دیده نمی شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل در بسیاری از آرایشگران ترجیح میدهند از موس های صورت به عنوان پایه یا زیرساز میکاپ استفاده کنند.
همچنین یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار مهم این محصول آرایشی آن است که خاصیت مات کنندگی دارد. بنابراین پس از پایان آرایشتان پوستی براق که حالت پوست را چرب نشان می‌ دهد نخواهید داشت.

کرم فشرده ارکانیک
کرم موس ارگانیک

ویژگی های کرم فشرده چیست؟ 

کرم موس از محصولات آرایشی جدید می باشد که امروز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. و دلیل آن نیز داشتن ویژگی های منحصر به فرد آن محصول است.
مهم ترین ویژگی های این وسیله آرایشی عبارت است از:
• ایجاد پوستی یکدست و پوشش دهی عالی
• دارایی بافت سبک و نرم
• ایجاد پوستی لطیف و بسیار نرم
• ایجاد حالت مات بر روی پوست و جلوگیری از براق شدن چهره
• یک پایه یا زیرساز بسیار عالی برای انجام میکاپ
• تنوع رنگ بالا و عالی
• محصولی آرایشی برای آرایش روزانه

انواع کرم موس: 

به طور کلی می‌ توان گفت که موس صورت برای تمامی پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا در انواع مختلف تهیه و توزیع می گردد.
همچنین تنوع رنگ این محصول بسیار بالا بوده و شما می توانید نزدیک ترین موس به رنگ پوستتان را به راحتی تهیه کنید.
در صورتی که دارای پوست چرب و مختلط هستید. معمولاً برای انتخاب کرم پودر دچار مشکل می شوید. زیرا این محصولات باعث براق شدن پوست می‌ شود. شما می‌ توانید از مت موس ها استفاده نمایید که باعث مات شدن پوست می گردد.
همه افراد امروزه از اهمیت ضدآفتاب مطلع هستند و می دانند که باید به صورت روزانه از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید جلوگیری گردد. و معمولاً در انتخاب کرم پودر و کرم موس مورد نیاز سعی می کنند محصولی را انتخاب نمایند که دارای ضد آفتاب نیز باشد.
در ترکیب بعضی از انواع موس صورت از ضدآفتاب‌ ها نیز استفاده شده است. در صورتی که تمایل به استفاده از این محصول آرایشی برای میکاپ روزانه تان را دارید بهتر است نوع ضد آفتاب آن را تهیه نمایید.

این مطلب را هم ببینید
تولید رژلب جامد
کرم فشرده لاکچری
کرم آرایشی

نکات مهم هنگام استفاده از کرم موس: 

۱- یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد تمامی وسایل آرایشی و بهداشتی ذکر شده است آن است که هیچ گاه آن را به طور مستقیم بر روی پوست صورتتان استفاده نکنید. و حتماً مقداری کمی از آن را بر روی پوست دستتان تست نمایید.
البته اگر می خواهید که بدانید آیا رنگ کرم موس با پوستتان سازگاری دارد یا نه؟ می توانید آن را بر روی فک خود امتحان نمایید‌.
۲- در هنگام تست کردن موس دقت کنید در محلی قرار داشته باشید که نور کاملا طبیعی داشته باشد‌ زیرا معمولاً در فروشگاه‌ها نور بسیاری وجود دارد و شما نمی‌ توانید یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید.
برای انجام این کار و پس از آن که موس را بر روی فک خود امتحان کردید می‌ توانید به خارج از مغازه رفته و آن را بررسی کنید.
۳- در نظر داشته باشید که مراقبت از پوست بسیار مهم است. پس زمانی که برای آرایش از موس صورت استفاده می کنید بهتر از پس از آنکه به خانه باز می گردید یا قبل از خواب صورت را شست و شو دهید. و موس را به طور کامل از پوست خود پاک کنید‌‌.
یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد مراقبت از پوست باید به آن دقت داشته باشید آن است که به هیچ عنوان با مواد آرایشی که بر روی پوستتان وجود دارد نخوابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *