توليد شیشه ادکلن به چه صورت است؟

تولید شیشه ادکلن جدید

تولید شیشه ادکلن به چه صورت است؟

تولید شیشه ادکلن یکی ازکار های خاص در صنعت آرایشی و بهداشتی است .
پس از تولید ادکلن ها و عطرها نیاز به محفظه هایی برای نگهداری آنان وجود دارد که بر کیفیت ادکلن ها و عطرها اثر نگذارد و بتواند به دست مصرف کننده برسد. از این رو تولید ادکلن و عطر و شیشه های آن ها خود صنعت پر رونقی است و معمولا تولید کننده های عطر و ادکلن خریداران عمده محصولات صنعت ظروف ادکلن می باشند. یکی از مهم ترین قسمت ها در تولید ادکلن و عطر، طراحی شیشه آن ها می باشد که نیاز به متخصصین مجربی برای طراحی اصولی و زیبا و جذاب شیشه های ادکلن وجود دارد. اولین برخورد مصرف کننده عطر و ادکلن با این محصولات و حتی پیش از آن که رایحه آن را بسنجد، ظروف های نگهدارنده این ادکلن ها و عطر ها هستند. یک طراحی خوب و کامل در شیشه ادکلن می تواند باعث افزایش فروش آن ادکلن به طور چشمگیری شود.

تولید شیشه ادکلن خاص و جذاب
شیشه ادکلن در رنگ های های مختلف

ویژگی تولید ظروف ادکلن 

در تولیدات و واردات شیشه های ادکلن باید توجه داشت که به غیر از طراحی زیبا و منحصر به فرد، خود شیشه نیز باید از مواد درجه یک و با کیفیتی تولید شده باشد تا از رایحه عطر و ادکلن در درون خود محافظت نماید و کیفیت آن را به خطر نیندازد. نکته مهم دیگر در تولید ادکلن و شیشه های آن قسمت اسپری آن می باشد که باید اطمینان حاصل کرد قدرت پاشش خوبی برای عطر و ادکلن ها داشته باشد.

در صورت که قسمت اسپری کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است عطر و ادکلن را با قدرت کمی اسپری کرده و یا حتی این امکان وجود دارد که بدون اسپری شدن فقط از شیشه به بیرون بریزد. البته حالت دیگر آن است که آنقدر مایع عطر و ادکلن را به ذرات ریزی تبدیل کند که محدوده پاشش آن افزایش یافته و وسیع گردد و مقدار زیادی از عطر و ادکلن موجود در شیشه نگهدارنده در فضا پراکنده شده و عملا از دست برود. از این رو نکته حائز اهمیت برای تولید کنندگان عطر و ادکلن آن است که شیشه های نگهدارنده مرغوبی برای محصولات خود تهیه نمایند و نکته مهم نیز در تولید شیشه ادکلن و عطر این است که مهم ترین رکن این محصول کیفیت آن است.

این مطلب را هم ببینید
واردات مواد اولیه بادی اسپلش در انواع رایحه
تولید شیشه ادکلن لاکچری
شیشه ادکلن دغدغه خیلی از تولیدات ادکلن هاست

واقعیتی که در صنعت تولید شیشه های ادکلن و عطر در ایران وجود دارد آن است که بخش زیادی از شیشه های نگهدارنده عطر و ادکلن به شکل واردات از سایر کشورها می باشند. شرکت های وارد کننده این شیشه ها اغلب شیشه های عطرها و ادکلن های معروف و پر فروش را وارد می کنند و سپس با تبلیغ این شیشه ها از مشتریان خود سفارش دریافت می کنند.

پس از ثبت سفارش مشتریان این شرکت ها شیشه های ادکلن و عطر را با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن ها به فروش می رسانند. البته به طور معمول خرید شیشه های عطر و ادکلن نیز به صورت عمده و با تعداد سفارش بالا سبب می شود که قیمت کلی تمام شده برای مصرف کنندگان کاهش یابد.

از سوی دیگر افزایش واردات شیشه های خالی عطر و ادکلن بر تولید شیشه ادکلن و عطر در داخل کشور اثرگذار بوده و سبب می شود که محصولات تولید شده در داخل که شیشه های با کیفیت و سر اسپری خوب با طراحی زیبا و جذاب و علیرغم قیمت مناسب، کمتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرند. این شیشه های عطر و ادکلن تولید شده در داخل کشور اغلب دارای قدرت نگهداری خوبی بوده و باعث جلوگیری از هدر رفت عطر و ادکلن ها می گردد.

چگونگی فروش ظروف ادکلن و عطر

در تولیدات شیشه ادکلن و عطر روال به این صورت می باشد که شرکت های تولیدکننده این شیشه های عطر و ادکلن ابتدا سفارش را از مصرف کننده محصول خود دریافت می کنند. سپس می بایست نام تجاری محصول مشتری شیشه های عطر و ادکلن با صلاحدید وی طراحی شده و پس از تایید قطعی لوگوی طراحی شده، این لوگو برای شیشه های عطر و ادکلن چاپ و یا حک شود. نکته مهم دیگر در تولید شیشه ادکلن و عطر این است که طراحی شیشه های عطر و ادکلن با توجه به زنانه یا مردانه بودن عطرها و ادکلن ها متفاوت و خاص می شود. در این زمان وظیفه تولید کننده یا وارد کننده عطر و ادکلن ای است که این اطمینان را حاصل کند که شیشه های  نگهدارنده برای چه نوع عطر و ادکلن و چه جنسیتی باید طراحی و ساخته شود.

این مطلب را هم ببینید
فرآیند تولید عطر و ادکلن
تولید اسانس های مختلف ادکلن
اسانس های گیاهی و طبیعی

توضیحات تکمیلی در مورد تولید ظرف ادکلن

اغلب عرضه کنندگان و فروشندگان در صنعت ادکلن به شکل عمده در شهر تهران مستقر می باشند و معمولا برای مذاکره و ثبت سفارش نیاز به مراجعه حضوری وجود دارد. این عرضه کنندگان به طور معمول قیمت گذاری را بر حسب قیمت خرید عمده شیشه های عطر و ادکلن به انجام میرساند.

این شیوه قیمت گذاری به این دلیل است که بیشتر مشتریان و تقریبا تمام این مشتریان و خریداران محصولات شیشه ای کارخانه های عطر و ادکلن می باشند که نوعی عطر یا ادکلن با اسانس خاص و منحصر به فرد را برای مدت زمان طولانی تولید می نمایند و از به همین جهت نیاز به شیشه های عطر و ادکلن به یک شکل مشخص و خاص در تعداد زیاد و همچنین برای مدت زمانی زیادی دارند.

در تولیدات ادکلن و عطر، قیمت انواع این شیشه ها متفاوت می باشد. قیمت های انواع شیشه های عطر و ادکلن تولید شده در داخل کشور به نام برند تولید کننده و کیفیت شیشه های تولیدی آن، کیفیت پلمپ شیشه و قدرت اسپری آن بستگی دارد.

یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر قیمت گذاری این محصولات میزان و تعداد شیشه هایی است که مصرف کننده سفارش می دهد. یعنی هر چقدر تعداد سفارش بالاتر باشد به احتمال زیاد تولید کننده تخفیف بیشتری خواهد داد.

همچنین می توان گفت شیوه درج نام برند عطر و ادکلن رو شیشه آن ها در تولید و فروش اهمیت زیادی دارد. در صورت اینکه کیفیت چاپ و نوع برچسب استفاده شده و یا حک کردن نام بر برند با لیزر بر روی شیشه می تواند بر قیمت تمام شده این محصولات اثرگذار باشد و از سوی دیگر همین کیفیت است که می تواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کرده و به نوعی مزیت رقابتی ایجاد نماید.

تولید شیشه ادکلن جیبی
شیشه ادکلن های جیبی لاکچری

نتیجه : ما در این وبلاک توضیحات کامل را در مورد تولید و واردات شیشه های ادکلن عرض کردیم ولی شرکت عطر تن آرا سعی دارد از شیشه های ایرانی ادکلن در تولیدات خود استفاده کند ولی در صورت مورد پسند نبودن ما می توانیم بهترین و لاکچری ترین شیشه های عطر و ادکلن را با کمترین قیمت و زود ترین زمان ممکن وارد کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *