تولید رژ لب مدادی چگونه است؟

تولید رژ لب مدادی اورجینال

همه ما شاهد پیشرفت و تنوع محصولات آرایشی در دنیای امروز هستیم در واقع تنوع محصولات آرایشی به قدری زیاد شده است که بسیاری از افراد را در هنگام انتخاب یک محصول دچار مشکل می کند. به همین دلیل انتخاب یک محصول آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و باید افراد بتوانند محصولی را انتخاب کنند که سازگاری بیشتری با پوست آن ها دارد. یکی از وسایل آرایش پرطرفدار که حتی افرادی که آرایش نمی کنند نیز از آن استفاده می نمایند رژ لب می باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه تولید رژ لب مدادی اطلاعاتی به شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

تولید رژ لب مدادی چگونه انجام می شود؟ 

در دنیای امروز انواع مختلفی از رژ لب ها در بازار موجود می باشد که از جمله این رژلب ها می توان به رژ لب مدادی، رژ لب مایع و رژلب جامد اشاره کرد. و می توان گفت اولین کسی که رژ لب را اختراع کرد دانشمندی عربی بود که نام آن ابولکاسی می باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد چگونگی نحوه تولید رژ لب مدادی اطلاعاتی را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

در واقع رژ لب های مدادی از نوع رژ های جامد هستند و جنس گوناگونی دارند، که تولید آن ها به دو صورت پیچی و مدادی انجام می‌ شود که مدل مدادی آن نیاز به تراش کردن دارد.
استفاده از رژلب های مدادی می‌‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد که یکی از بهترین این مزایا تسلط فرد در هنگام استفاده از آن می باشد. و طراحی آن باعث شده است تا شما راحت تر از این وسیله آرایشی استفاده کنید و در نهایت آرایشی زیبا و تمیز داشته باشید.

تولید رژ لب مدادی لاکچری
تولید رژ لب مدادی

اطلاعات تکلیمی:

همچنین تولید رژ لب مدادی در رنگ های بسیار متنوع و زیبا انجام می شود و جنس آنها بستگی به فرمولاسیونی که برای تولید استفاده شده است دارد. در ترکیب بعضی از این رژ لب ها از نرم کننده ها استفاده می گردد که باعث ایجاد نرمی و لطافت در لب ها می‌ شود  و از خشک شدن لب جلوگیری می کند. رژلب هایی که دارای نرم کننده هستن برای تمامی پوست ها مناسب می باشند اما ممکن است بعضی از برندهای آرایشی تولید رژ لب مدادی را بدون چربی انجام دهند که این کار باعث ایجاد خشکی در لب ها می گردد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه هایلایتر چگونه تولید می‌شود؟

همچنین این رژ لب ها مزایای دیگری نیز دارند یکی دیگر از این مزیت ‌ها ماندگاری بالای آن ها می باشد. بنابراین نیاز نیست که شخص بعد از گذشت چند ساعت رژ لب خود را تمدید کند و همین موضوع باعث شده است تا رژلب های مدادی طرفداران بیشتری پیدا کنند. همچنین استفاده از آن ها بسیار آسان است و افراد می‌ توانند به راحتی لب های خود را آرایش کنند. و این نوع از رژ لب ها برای افرادی که دارای لب های کوچک هستند بسیار مناسب است و آن ها می‌توانند به آسان ترین شکل ممکن لب های خود را حجیم کنند.

مواد اولیه برای تولید رژ لب مدادی چیست؟ 

برای تولید رژ لب مدادی مواد گوناگونی با یکدیگر اختلاط می شوند که این مواد شامل وکس، خوشبو کننده، روغن، الکل، موم و … می باشند. البته بهتر است بگوییم که در هر کشور موادی که برای تولید رژ لب استفاده می شود متفاوت می باشد. و این موضوع می‌ تواند با توجه به قوانین تعیین شده در این کشورها متفاوت باشد.
همان طور که در قسمت بالا توضیح داده شد برای تولید رژ لب مدادی از روغن استفاده می‌ شود که این روغن می تواند انواع مختلفی داشته باشد. از جمله روغن هایی که برای تولید این محصول استفاده می شود عبارت است از روغن های معدنی، روغن پترولاتوم و یا روغن کرچک همچنین وکس مورد نیاز برای ساخت رژلب را می توان صمغ کارنوبا، موم زنبور عسل، اوزوکریت و کاندلیلا دانست. وکس ها به صورت های مختلف در این محصولات آرایشی استفاده می شوند که ممکن است به صورت پودر، پولک گرانول یا تکه های جامد باشند.
یکی دیگر از مواردی که برای تولید رژ لب ها استفاده می شود پخش کننده های پیگمنت و همچنین نگهدارنده ها هستند.

تولید رژ لب مدادی ارگانیک
تولید زژ لب لاکچری

ویژگی‌ های فرمولاسیون خاص رژ لب مدادی چیست؟ 

تولید رژ لب مدادی با فرمولاسیون خاصی انجام می ‌شود که دارای ویژگی های خاص می باشد این ویژگی ها عبارت است از: 

این مطلب را هم ببینید
کارخانه لوازم آرایشی بهداشتی در ایران

⦁ فرمول مورد استفاده برای تولید رژ لب مدادی ۱۰۰% تضمینی می باشد.

⦁ رژ لب های مدادی معمولاً دارای بافت نرم و سبک هستند.

⦁ معمولا قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر رژلب ها می باشد.

⦁ به دلیل نرم کنندگی هایی که در فرمولاسیون آن به کار رفته است از بروز خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها پس از استفاده از رژ لب جلوگیری می کند.

⦁ داروی مواد ویتامینه به خصوص ویتامین e می باشند.

⦁ رژلب های مدادی معمولاً به صورت مات تولید می‌ شوند و حالتی یک دست را بر روی لب ایجاد خواهند کرد.

⦁ یکی از مهم ترین ویژگی هایی که رژ لب های مدادی دارند آن است که هیچ گونه حساسیتی برای فرد ایجاد نخواهد کرد‌. و مواد سربی برای تولید آن ها استفاده نشده است.

⦁ یکی دیگر از مزیت هایی که این محصولات آرایشی دارند آن است که از پارابن در فرمول تولیدی آن استفاده نشده است.

⦁ همچنین دارای خاصیت آبرسانی به لب ها می باشند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. 

تولید رژ لب مدادی
رژ لب مدادی

روش استفاده از رژ لب مدادی چگونه است؟ 

تولید رژ لب مدادی به گونه ای می باشد که استفاده از آن برای همه افراد بسیار راحت است. این روش استفاده از این رژ لب ها را برای شما شرح می دهیم.

⦁ ابتدا پوست لب را به طور کامل تمیز کنید واز یک رژ لب دیگر که رنگ آن روشن می باشد و حالت کرمی رنگ دارد به برای زیرسازی استفاده نمایید.

⦁ پس از این که زیرسازی لب انجام شد از یک چرب کننده برای لب هایتان استفاده کنید تا حالت بهتری به لب های شما بدهد.

⦁ بهتر است از یک مداد لب که از نظر رنگی مشابه رژ لب شما می باشند استفاده شود و کادر اطراف لب مشخص گردد.

⦁ در نهایت با استفاده از رژ لب مدادی داخل کادر ایجاد شده را پر کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *