خرید مواد اولیه رژلب اصل

خرید مواد اولیه رژلب

آیا میدانید برای خرید مواد اولیه رژلب باید به چه مواردی دقت کنید؟ می‌دانیم که مواد تشکیل دهنده رژ لب ها بسیار متنوع هستند اما انتخاب مواد اولیه درجه یک و با کیفیت اهمیت زیادی دارد. بنابراین به هیچ عنوان سعی نکنید کیفیت را فدای کمیت کنید. در خرید مواد اولیه رژلب باید سعی کنید در ابتدا ارزیابی کنید که آیا فرمولاسیون به کار برده شده در این مواد اورجینال اصل است یا خیر.

 

مواد اصلی تشکیل دهنده رژ لب ها

مواد اصلی تشکیل دهنده رژ لب، روغن است معمولاً از روغن کرچک و روغن های نباتی برای تولید رژ لب استفاده می شود. برای حالت پذیری بیشتر رژلب ها از موم کمک گرفته می‌شود بنابراین قیمت رژ لب ها بر اساس کیفیت روغن و همینطور موم به کار برده شده در آن متفاوت خواهد بود. یعنی هرچه مقدار موم بیشتری در رژ لب به کار برده شود.

انعطاف بیشتری خواهد داشت و قطعاً گرانتر است. موضوع مهم دیگر اینکه در روغن هایی که برای تولید رژلب استفاده می‌شود باید از مرطوب کننده کمک گرفته شود. مرطوب کننده به کار برده شده درجه بندی خاص خود را دارند بنابراین اگر به دنبال خرید مواد اولیه رژلب هستید حتما باید اطمینان حاصل کنید که روغن به کار برده شده در آن از مرطوب کننده قوی برخوردار باشد و به جذب ویتامین کمک کند.

وقتی از مرطوب کننده قوی در رژ لب استفاده شود از تغییر رنگ رژلب محافظت خواهد شد همینطور به هیچ عنوان به لب ها آسیبی نخواهد زد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مهم‌ترین اجزای سازنده رژ لب مو و روغن هستند به طوری که بیش از ۶۰ درصد از وزن رژ لب مربوط به همین دو ماده است. اگر خرید مواد اولیه رژلب با قیمت پایین به شما پیشنهاد داده شد باید بدانید که کیفیت موم و روغن بکار برده شده در محصول قطعاً مناسب نبوده و در نهایت سبب ضرر شما می شود.

خرید مواد اولیه رژلب مرغوب

رژلب های مرغوب می بایست از روغن کافی برخوردار باشند تا در برابر آب مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. بنابراین ضد آب بودن رژلب اهمیت زیادی دارد و در واقع  جذب قوی رنگدانه ها سبب می‌شود تا آب به سختی بتواند رژ لب را پاک کند، این موضوع در خرید این محصول اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
۱۰ نکته برای تولید محصولات آرایشی چیست؟

موضوع مهم دیگر اینکه یکسری ترکیبات در روغن‌های مایع به کار می رود که سبب براق تر شدن آن خواهد شد مثلا دو ماده میکا و سیلیکا در رژ لب های مایع سبب کیفیت بیشتر آنها شده و بسیار قابل قبول هستند. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد این رژ لب ها از نظر سطح کیفیت شرایط خارق‌العاده‌ای دارند. میزان موم و روغن به کار برده شده در رژ لب های مات و خشک کمتر است و این موضوع سبب می‌شود تا درخشش آنها کمتر بوده و به نوعی کم رنگ تر نشان داده شوند. برای خرید مواد اولیه رژ لب باید در ابتدا به کیفیت آن توجه کنید.

خرید مواد اولیه رژلب مرغوب
رژلب مایع

مواد خطرناک تشکیل دهنده رژ لب

بسیاری از افراد اقدام به خرید مواد اولیه رژلب بسیار ارزان قیمت می کنند و به نوعی این موضوع را نوعی سودآوری می‌دانند، اما دقت کنید که در رژ لب های بسیار ارزان قیمت یک سری مواد خطرناک وجود دارد که در نهایت سبب عارضه پوستی می شود. مثلاً در رژ لب هایی که از ماده پرماندئید استفاده شده و همینطور یکسری  روغن های معدنی در آن به کار رفته سبب بسته شدن منافذ پوست می شود و در نهایت پوست دچار خشکی بیش از حد و آسیب خواهد شد.

وقتی مواد آرایشی برای مدت طولانی روی لب باقی ماند و در نهایت از طریق خوردن و آشامیدن وارد بدن شده و به طور کلی امکان مسمومیت در شخص را ایجاد می کند وجود فلزات سنگین مانند کادمیوم و آلومینیوم و منگنز زمانی که بیش از اندازه وارد بدن شوند مشکلات زیادی ایجاد خواهند کرد. بنابراین در خرید مواد اولیه دقت کنید که از هیچ نوع ماده غیر استاندارد در آن استفاده نشده باشد.

دقت به رنگ در خرید مواد اولیه رژلب

موضوع مهم دیگری که در خرید ماده اولیه رژ لب باید به آن پرداخته شود رنگ به کار برده در آن است. دقت کنید که رنگ رژ لب معمولاً یا از مواد صنعتی هستند و یا از مواد طبیعی گرفته شده‌اند، برای ثابت ماندن رنگ رژ لب ها در مراحل تولید و ساخت آن یکسری دستگاه‌ها نیاز است تا رنگ مورد نظر را آزمایش کمد و بررسی‌های لازم بر روی آن انجام شود.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه رژ لب مایع چگونه تولید می‌شود

دقت کنید که به طور کلی استفاده از ویتامین e و روغن جوجوبا و بابونه و روغن آفتابگردان برای تثبیت بهتر رنگ رژ لب اثر بخش خواهد بود. خوشبختانه در شرکت عطر تن آرای اروند سعی شده از بهترین ویتامین ها و روغن ها برای تولید رژلب استفاده شود تا رنگ طبیعی آن حفظ شود

خرید مواد اولیه رژلب با قیمت پایین
رژ لب جامد

سایر مواد اولیه موجود در تولید رژلب ها

در خرید مواد اولیه رژلب علاوه بر موم و روغن و رنگ موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن دقت کنیم. مثلاً خوشبوکننده ها بسیار مهم هستند که قطعاً باید کیفیت آنها تضمین شود. خوشبو کننده ها برای انتقال عطر و بوی دلپذیر مورد استفاده قرار می گیرند البته مقدار استفاده آنها باید به میزان بسیار کمی باشد تا اثربخشی خود را داشته باشند. همینطور نیاز به الکل بوده تا به عنوان حلال موم و روغن مورد استفاده قرار بگیرد.

از سوی دیگر یک سری نگهدارنده ها و آنتی اکسیدان ها وجود دارد که برای نگهداشتن و جلوگیری از فاسد شدن زودهنگام رژلب مورد استفاده قرار می گیرد نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که معمولاً روغن های معدنی در تهیه رژلب باید بسیار کم مورد استفاده قرار بگیرند و گاه نیز از کره کاکائو برای بافت بهتر رژلب استفاده می شود که این موضوع بر اساس فرمولاسیون ساخت آن متغیر خواهد بود. موم مهمترین بخش از تولید رژلب محسوب می‌شود.

در خرید مواد اولیه رژلب باید دقت کنید که موم حالت پذیری زیادی داشته باشد و موم زنبور عسل و موم گیاه کندلیلا بهترین گزینه خواهند بود و معمولا گران قیمت هستند دقت کنید که هر چه مقدار موم به کار برده شده در رژ لب بیشتر باشد در نهایت قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. خرید مواد اولیه رژلب باید از بهترین فروشگاه صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *