خرید مواد اولیه ساخت کرم تضمینی

خرید مواد اولیه ساخت کرم اورجینال

 

برای ساخت کرم های آرایشی و بهداشتی انتخاب مواد اولیه اصل و اورجینال مهمترین مسئله محسوب می شود بنابراین خرید مواد اولیه ساخت کرم های آرایشی و بهداشتی باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد خوشبختانه شرایطی فراهم کرده‌ایم تا بتوانید پروسه خرید مواد اولیه ساخت کرم را با خیال راحت پشت سر بگذارید. کرم های پوستی معمولا از محصولات تاثیرگذار بر کیفیت پوست هستند، بنابراین انتخاب مواد اولیه این کرم ها اهمیت زیادی دارد.

خرید مواد اولیه ساخت کرم اصل

پایه اصلی کرم ها روغن ها هستند. اگر دقت کنید در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از روغن استفاده می شود. به طور کلی روغن های آرایشی و بهداشتی در سه نوع معدنی، طبیعی و سنتزی عرضه می‌شوند. پارافین مایع مثالی از روغن معدنی خواهد بود، روغن طبیعی اغلب از جوجوبا تهیه می‌شود.

روغن های معدنی در دو نوع سبک و سنگین در بازار وجود دارند و معمولاً بدون رنگ و بدون بو هستند. این روغن ها در آب و الکل حل نمی‌شوند. روغن های معدنی در فرمولاسیون های آرایشی نقش نرم کننده را ایجاد می‌کنند اما به طور کلی به داخل پوست نفوذ نخواهند کرد. این روغن ها تنها یک لایه چربی روی پوست ایجاد می کنند و از خشک شدن پوست جلوگیری می کنند.

به این ترتیب استفاده از روغن ها به عنوان مواد اولیه کرمهای آرایشی و بهداشتی الزامی است. اگر به دنبال خرید مواد اولیه برای ساخت کرم هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب روغن های طبیعی است روغن های طبیعی از دانه‌های روغنی گیاهان به دست می‌آید و در آنها تری‌گلیسیرید نیز وجود دارد، که سبب بهبود لایه های خشک پوست میشود.

در خرید مواد اولیه ساخت کرم باید دقت کنید که چه نوع روغنی انتخاب میکنید پایداری یک روغن به معنای سطح مقاومت آن در برابر اکسید شدن است. بنابراین عمر مفید روغن ها بر اساس سطح پایداری که دارند، اهمیت زیادی خواهند داشت.

خرید مواد اولیه ساخت کرم
کرم آرایشی

خرید آنتی اکسیدان برای ساخت کرم های آرایشی و بهداشتی

کسانی که به دنبال خرید مواد اولیه ساخت کرم هستند، قطعاً از اهمیت آنتی اکسیدان ها اطلاع دارند. آنتی‌اکسیدان همانطور که از نامش مشخص است از فرآیند اکسید شدن جلوگیری می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
ساخت وسایل آرایشی به چه صورت؟

می‌دانیم که در محصولات بهداشتی و آرایشی اکسیداسیون اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید بررسی شود که کرم ها تا چه میزان می‌توانند از فساد در امان باشند. آنتی اکسیدان ها از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند.

آنتی اکسیدان ها ماده ای هستند که سعی می‌کنند فرآیند اکسیداسیون را مهار کنند. در واقع آنتی اکسیدان ها سلول های اکسیژن را به انرژی تبدیل می کنند. آب  موجود در ماده آنتی اکسیدان اهمیت بسیار زیادی دارد و نیاز است یکسری فاکتورها در این راستا مدنظر قرار بگیرد.

به طور کلی ویژگی‌های مهم آنتی اکسیدان ها شامل پایدار بودن، موثر بودن، انحلال پذیر بودن و همینطور بدون رنگ و بدون بو بودن است. دقت کنید که آنتی اکسیدان ها به هیچ عنوان نباید سمی باشند و می بایست با اجزای تشکیل دهنده محصولات سازگاری بالایی داشته باشند.

شرکت عطر تن آرای اروند توانسته در عرضه آنتی اکسیدان ها تمامی آزمایش‌های لازم را مد نظر قرار دهد و به این ترتیب تضمین کیفیت آنتی اکسیدان ها در محصولات این شرکت قطعاً وجود خواهد داشت.

خرید فیلترهای فرابنفش در محصولات آرایشی و بهداشتی

خرید مواد اولیه ساخت کرم کار ساده ای نیست. به طور کلی کسانی که به دنبال خرید یک محصول درجه یک و اصل هستند قطعاً می بایست اطلاعات خود را در مورد محصول مورد نظر افزایش دهند. فیلترهای فرابنفش از دسته ترکیباتی هستند که معمولاً در کرم های ضدآفتاب استفاده می‌شوند،

وظیفه فیلترهای فرابنفش این است که از پوست در برابر پرتوهای زیان بار آفتاب محافظت نماید به طور کلی فیلترهای فرابنفش در دو دسته فیزیکی و شیمیایی شده اند.

طرح های فرابنفش ضد آفتاب به طور کلی طبقه بندی خاص خود را دارند. اما دو قالب فیزیکی و شیمیایی برای این فیلترها دیده می شود. فیلترهای فیزیکی معمولاً با بازتاب اشعه ماورا بنفش از پوست محافظت می کنند اما فیلترهای شیمیایی نور را جذب کرده و مانع از بروز لکه های پوستی می شوند.

در خرید فیلتر های فرابنفش ضدآفتاب باید دقت کنید که ایمنی کامل آنها اهمیت زیادی دارد و در واقع می بایست فرمولاسیون محصول موردنظر مشخص شده باشد. از سوی دیگر بسیار مهم است که بررسی کنید آیا فیلتری که خریداری می‌کنید اثربخشی عمومی دارد یا خیر.

این مطلب را هم ببینید
تولید محصولات میکاپ
خرید مواد اولیه ساخت کرم اصل
کرم آرایشی لاکچری

خرید فاکتور مرطوب کننده طبیعی در محصولات بهداشتی

در خرید مواد اولیه ساخت کرم یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت شود، مواد اولیه ای که عامل مرطوب کننده طبیعی پوست هستند. دقت کنید که پوست صورت انسان باید به صورت طبیعی مرطوب باشد در واقع نیاز به ماده ای است که سبب نگهداری آب پوست شده و از تبخیر آن جلوگیری نماید.

این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد موادی که دارای اوره اسید لاکتیک و فسفولیپید باشد بهترین گزینه برای تولید کرم های آرایشی و بهداشتی خواهد بود در واقع اسیدلاکتیک ها سبب نرم شدن لایه های شاخی پوست می شوند در واقع زمانی که چربی پوست کم می شود این مواد می‌تواند رطوبت پوست را حفظ نماید. به طور کلی خرید فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست باید با دقت بالایی صورت بگیرد البته که به طور کلی ماده زیادی در این زمینه عرضه شده است.

خرید مواد اولیه ساخت کرم به صورت پکیج

می توانید از طریق سایت عطر تن آرای اروند پروسه خرید مواد اولیه ساخت کرم را به صورت پکیج داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیاز به خرید جداگانه هر ماده نبوده و همه موادی که برای ساخت کرم های آرایشی و بهداشتی نیاز است در بسته‌بندی‌های کامل محکم در اختیار شما قرار می گیرد. مثلا یکی از مواد اولیه مهم ساخت کرم اکسید روی است.

روی ماده ضدعفونی کننده بوده و از ترکیبات معدنی تهیه شده است. ترکیبات معدنی در فرمول کردن محصولات ضد آفتاب اهمیت زیادی دارد و به طور کلی اکسید روی سبب محافظت از پوست در برابر نور آفتاب و همینطور پرتوهای فرابنفش آفتاب می شود.

از سوی دیگر گیلیسیرین ها و مواد جاذب و رطوبت از دیگر مواردی است که در پکیج مواد اولیه ساخت کرم قرار می گیرد و برای شما ارسال می شود. خرید مواد اولیه ساخت کرم به صورت اینترنتی فراهم شده است.

خرید مواد اولیه ساخت کرم پودر لاکچری
کرم صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *