سایه چشم آلستر چه وِِیژگی دارد؟

سایه چشم آلستر خاص

سایه چشم آلستر 

چشم علاوه بر آن که برای دیدن زیبایی های جهان مورد استفاده قرار می گیرد یکی از اصلی‌ ترین فاکتور های زیبایی شخص نیز به شمار می ‌رود.  و بسیاری از افراد با استفاده از سایه ها چشم ها را آرایش کرده و جذابیت آن ها را بیشتر می کنند. یکی از وسایل آرایشی که جهت زیباسازی چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد سایه چشم می باشد که معمولاً در پشت پلک بالا، پلک پایین و حتی زیر ابرو استفاده می گردد. سایه چشم آلستر در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شود و برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشد.

سایه چشم آلستر چیست؟ 

سایه چشم آلستر یکی از وسایل آرایشی می باشد که بر روی پلک بالا یا پایین استفاده می شود. معمولاً افرادی که در اطراف چشم دارای چین و چروک های ریز و درشت هستند نشانه های پیری در آن ها دیده شده است. این افراد می ‌توانند با انجام یک میکاپ ساده و استفاده از سایه چشم این مشکل را برطرف کرده و زیبایی و جوانی را به چشم های خود بازگرداند.
علاوه بر آن سایه ها باعث ایجاد جذابیت و زیبایی در چشم‌ ها می‌ شود و معمولاً افرادی که روش استفاده از آن را می دانند می‌ توانند با کمک این محصولات آرایشی بعد و عمق خاصی را برای چشمان خود ایجاد کنند. همچنین افرادی که اصول سایه زنی را به خوبی فرا گرفته‌ اند تمامی نواقص چشم ها را پوشش داده و چشم هایی زیباتر و جذاب تر ایجاد می کنند.

سایه چشم آلستر
انواع سایه

اصول صحیح استفاده از سایه چشم آلستر: 

آرایش کردن دارای قواعد و قوانین خاص می باشد که برای استفاده از هر یک از این وسایل آرایشی باید قوانین مربوط به آن را بدانید و از آن ها استفاده کنید. برای زدن سایه چشم آلستر نیز چند نکته مهم وجود دارد که باید این نکات را رعایت کنید که مهم ترین آن ها عبارت است از:

⦁ نکته اولی که باید قبل از استفاده از سایه چشم آلستر بدانید آن است که پلک را با استفاده از کرم مناسب پوشش دهید تا پلک شما کاملاً صاف و تمیز شود. و بهتر است برای قسمت خارجی پلک از سایه هایی که تناژ تیره دارند استفاده گردد. و برای قسمت داخلی پلکتان سایه های با رنگ روشن مناسب تر می باشد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه کرم گریم چگونه تولید می‌شود

⦁ در صورتی که می خواهید چشم های درشت تر و زیباتری داشته باشید بهتر است سایه ای که برای گوشه خارجی چشم استفاده شده است را به سمت بیرون و بالا ادامه دهید.

⦁ همانطور که گفته شد از سایه ها برای زیر ابرو نیز استفاده می‌ شود که معمولاً از رنگ های روشن مانند سفید یا نقره ای در این ناحیه برای زیباتر و خوش فرم شدن ابروها استفاده می گردد.

⦁ همچنین افرادی که می خواهند زیبایی و جذابیت چشم هایشان چند برابر شود می‌ توانند از سایه چشم در پلک پایین نیز استفاده کنند.

⦁ دقت داشته باشید که رنگ ها بر روی چشم نیز تاثیرگذار است و زمانی که از رنگ‌ های تیره مانند مشکی، سرمه ای و حتی قهوه ای استفاده می کنید عنبیه چشم بزرگ ‌تر به نظر خواهد رسید.

⦁ اگر شما دارای چشم‌ های قهوه‌ ای هستید بهتر است از رنگ هایی مانند آبی، بنفش، سبز یا خاکستری استفاده کنید.

⦁ همچنین افرادی که به عنوان یک آرایش روزانه از سایه چشم استفاده می کنند برای داشتن آرایش لایت و زیبا بهتر است از رنگ‌ های روشن مانند گلبهی،  صورتی یا قهوه‌ ای روشن استفاده نمایند.

⦁ البته برای افرادی که دارای چشم های سبز هستند سایه چشم به رنگ قهوه‌ ای، یاسی یا سبز تیره مناسب می باشد.

⦁ و افرادی که دارای چشم های آبی هستند بهتر است از رنگ هایی که مشتقات نارنجی به حساب می‌ آیند برای زیباتر شدن چشم های خود استفاده کنند.

سایه چشم آلستر لاکچری
سایه آلستر

انواع سایه چشم آلستر: 

همانطور که می‌ دانید سایه چشم آلستر کاربردهای مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربرد های آن در مدل‌ های مختلفی تولید و عرضه می ‌شود. برای این که بتواند یک آرایش حرفه‌ ای و زیبا داشته باشید باید به نوع سایه مورد استفاده دقت کنید. در واقع می‌ توان گفت مدل های مختلف سایه چشم عبارت است از:

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه کرم پودر چگونه تولید می‌شود

⦁ سایه چشم مات: 

به طور کلی می توان گفت افرادی که می خواهند از پایه و اساس دارای یک آرایش زیبا باشند بهتر است از سایه چشم مات استفاده کنند. این سایه بدون هیچ گونه درخششی می‌ باشد و امکان انعکاس نور در آن وجود ندارد. معمولا برای انجام کانتورینگ بسیار عالی و مناسب است و در واقع از این وسیله آرایشی به عنوان رنگ پایه استفاده می شود. زیرا بر روی رنگ های بعدی که استفاده می شود هیچ تاثیری نخواهد داشت.

⦁ سایه چشم شاین: 

سایه چشم شاین از بهترین مدل های سایه چشم آلستر می باشد زیرا این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد. و در بین خطوط کنار چشم جمع نخواهد شد. و به چشم ها ظاهری زیبا و جذاب می دهد. افرادی که می‌ خواهند آرایش چشم تیره داشته باشند بهتر است از سایه چشم شاین استفاده کنند. و همچنین این محصول باعث می‌ شود پلک شما برجسته تر شود.

⦁ سایه چشم نیمه مات: 

سایه چشم نیمه مات از محصولاتی است که مابین سایه چشم مات و همچنین سایه چشم شاین قرار دارد. و برای افرادی که نمی‌ خواهند سایه براقی داشته باشند و از طرفی نسبت به استفاده از سایه های مات نیز بی میل می باشند بسیار مناسب است. این محصول برای تمامی سنین و رنگ های پوستی مناسب می باشد و نسبت به سایه شاین نور بسیار کمی را منعکس خواهد کرد.

⦁ سایه چشم پودری: 

افرادی که تجربه زیادی در آرایش ندارند استفاده از سایه چشم برای آن ها کار سختی است. اما استفاده از سایه چشم آلستر مدل پودری بهترین انتخاب برای این افراد می باشد. به طور کلی می‌ توان گفت سایه های پودری از رایج ‌ترین سایه هایی است که برای آرایش مورد استفاده قرار می گیرند.  و به شکل پالت های فشرده تولید می شوند‌
سایه های پودری انواع مختلفی مانند اکلیلی، مات و براق دارند و از این محصولات برای آرایش روزانه، رفتن به مهمانی ها و حتی آرایش های نمایشی استفاده می شود.

سایه چشم آستر با مواد اولیه ارگانیک
سایه چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *