سایه چشم آلستر چیست؟

سایه چشم آلستر

یکی از وسایلی که در آرایش خانم ها اهمیت بالایی دارد سایه های رنگی که برای چشم استفاده می‌شود هستند. این سایه ها باعث می‌ شود که چشمان زیبا و جذاب تری داشته باشید. از سایه چشم برای حالت دهی و زیبایی پلک ها و زیر ابروها استفاده می گردد. که باعث  می شود زیبایی چشم ها چند برابر شود.

تنوع رنگ سایه های چشمی عمق و بعد خاصی را ایجاد می کند. در این مطلب سعی کرده ایم در مورد مواد اولیه سایه چشم آلستر و همچنین انواع سایه توضیحاتی را ارائه دهیم.
سایه چشم آلستر چیست؟
سایه چشم آلستر نوعی وسیله آرایشی است که باعث می‌ شود چشمان زیبا و جذاب تری در هنگام آرایش داشته باشید. و می توان به وسیله آن چشم های ریز را درشت تر نشان داد و همچنین چشمان درشت را زیباتر و جذاب تر کرد.
سایه چشم معمولاً برای آرایش و میکاپ خانم ها استفاده می شود. اما در بعضی از فرهنگ ها دیده می شود که آقایان نیز از این وسیله آرایشی استفاده می نمایند. البته سایه ها تنها برای انجام میکاپ و آرایش استفاده نمی گردد و در انجام گریم سینمایی و تئاتر نیز کاربرد بالایی دارد.

ترکیبات سایه چشم آلستر چیست؟

سایه ها را می توان یکی از وسایل آرایشی که به صورت شیمیایی تهیه می‌ شود دانست. البته موادی که برای ساخت سایه چشم آلستر مورد استفاده قرار می‌ گیرد بی خطر هستند. و آسیبی به چشم ها وارد نمی‌ کند. اما در صورتی که حساسیت های چشمی یا بیماری خاص مربوط به چشم دارید باید قبل از استفاده از این وسیله آرایشی حتماً با یک پزشک مشورت کنید.
به طور کلی مواد تشکیل دهنده سایه چشم آلستر خرده‌ های سنگ طلق، سیلیکات منیزیم، magnesium، stearate، sericite، sericite، مواد نگه دارنده و رنگدانه های مورد نیاز می باشد.

سایه چشم لاکچری آلستر
سایه چشم آلستر

انواع سایه چشم آلستر:

سایه چشم آلستر در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شود که انواع مختلف این سایه چشم عبارت است از:
• سایه های پودری
• سایه های کرمی
• سایه های مدادی
• سایه‌ های پودری شل
• سایه های مایع
• سایه های سنگی یا پخته شده
• سایه های مات
• سایه های شاین
• سایه های یخی
• سایه های اکلیلی
ساخت و تولید سایه چشم آلستر با توجه به نوع آن با روش های مختلفی انجام می شود و فرمولاسیونی که برای هر یک از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت و خاص می باشد. در زیر سعی کرده اییم به صورت جداگانه توضیح مختصری در مورد هر کدام از این موارد بدهیم.

این مطلب را هم ببینید
تولید محصولات میکاپ
سایه چشم چهار رنگ آلستر
سایه

سایه های پودری:
سایه چشم پودری یکی از رایج ترین و راحت ترین نوع این نوع سایه ها می باشد ‏ و حتی مبتدی ترین افراد در آرایش نیز می‌ توانند به راحتی این سایه ها را با یکدیگر ترکیب کنند و استفاده نمایند. این سایه ها در دو مدل براق و مات تولید و عرضه می گردد. مواد تشکیل دهنده سایه چشم آلستر مدل پودری از مرغوبیت بالایی برخوردار است به همین دلیل کیفیت آن بالا می باشد. اما ماندگاری این مدل کمتر از چهار ساعت است.

سایه های کرمی:
سایه چشم آلستر مدل کرمی باعث براق شدن پلک می شود. اما اگر شما پوست چربی دارید بهتر است از این مدل استفاده نکنید. تولید این محصول در ظروف تکی و جداگانه با رنگ های متفاوت انجام می‌ شود. اما فرمولاسیون این مدل به شکلی است که می توانید رنگ های آن را با هم ترکیب کرده و رنگ جدیدی به وجود آورید.

سایه های مدادی:
سایه چشم آلستر مدل مدادی یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های سایه می باشد که فرمول بسیار خاص و فوق‌ العاده‌ای دارد. مواد به کار برده شده در این سایه ها باعث شده که ماندگاری بسیار بالایی داشته و حدود ۲۴ ساعت باقی بماند. همچنین کار با آن آسان می باشد و شما می توانید به عنوان خط چشم از آن استفاده نمایید.

سایه های مایع:
سایه های مایع در ظروفی مانند رژهای مایع یا برق لب ها وارد بازار می شوند و رنگ های بسیار گوناگونی دارند که به صورت تک رنگ بفروش می رسد. استفاده از این سایه بسیار راحت است و حتی افراد تازه کار می توانند از سایه های زیبا با کمک سایه چشم آلستر مدل مایع استفاده کنند. مواد تشکیل دهنده سایه مایع باعث می‌ شود که پس از استفاده سریع خشک شود بنابراین نیاز است که در استفاده از آن دقت و سرعت داشته باشید.

سایه پودری شل:
نوع دیگری از سایه ها وجود دارد که پودری شول نامیده می شود. این مدل را اگر کمی کج کنید حرکت خواهد کرد اما نمی ریزد. مواد تشکیل دهنده این سایه ها باعث شده که حالت پفکی و نرمی داشته باشد. و برای افرادی که برای پوست چرب دارند مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
تولید پالت گریم چگونه انجام می‌شود

سایه های سنگی و پخته شده:
در سایه های رنگی و پخته شده از رنگدانه بیشتری استفاده شده است به همین دلیل بسیار پررنگ هستند. همچنین ماندگاری این سایه ها بسیار بالا است. و برای استفاده از سایه چشم آلستر مدل سنگی باید از یک فرچه نمدار استفاده کرد.

سایه های مات:
سایه های چشم مات یکی از بهترین گزینه‌ ها برای کانتورینگ می باشند. زیرا هیچ درخششی ندارد و بر روی رنگ‌ هایی که پس از آن استفاده می شود تاثیری نمی گذارد.

سایه های شاین:
سایه های شاین معمولاً رنگدانه‌های تیره ایی دارد که برای برجسته نشان دادن پلک ها بسیار مناسب است. و به هیچ عنوان در چین و چروک‌ ها جمع نمی شود و باعث ایجاد چشمان زیبا و جذاب می‌شود.

سایه های یخی:
سایه چشم یخی نیز یکی از بهترین سایه ها می باشد که پوشانندگی بسیار بالایی دارد و مواد تشکیل دهنده آن رنگدانه های خاص کریستالی یا یخی هستند که موجب درخشان شدن سایه می شود. سایه چشم آلستر مدل شاین به صورتی ساخته شده که برای خانم های جوان مناسب است. زیرا ممکن است در بین چین و چروک های اطراف چشم جمع شود و جلوه زیبایی نخواهد داشت.

سایه پایه اکلیلی:
در تهیه بافت سایه چشم اکلیلی از کریستال هایی که اندازه های مختلفی دارند استفاده می‌ شودد و همین کریستال هو موجب می‌ شوند که نور جذب شده و آن را منعکس می کنند.

سایه چشم ارگانیک آلستر
سایه آلستر

بهترین برند سایه چشم کدام است؟

اکثر افراد هنگام خریدن وسایل آرایشی مانند سایه چشم با این سوال مواجه می‌شوند که بهترین برند سایه چشم کدام می باشد؟ در واقع می‌ توان گفت که اگر به دنبال انتخاب بهترین برند یا مارک وسایل آرایشی هستید باید برندهای معتبر که دارای مجوز هستند را بررسی کنید و بهترین آن را انتخاب نمایید.

شما می‌توانید با خیال راحت از سایه چشم آلستر استفاده نمایید زیرا این محصول یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است و هیچ‌ گونه مواد مضر مانند سرب یا دیگر آلاینده‌ها در تولید آن به کار برده نشده است.

البته با تمام این صحبت ها بهتر است قبل از خواب صورتتان را با یک شوینده مناسب شستشو دهید و به هیچ عنوان مواد آرایشی روی پوستتان باقی نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *