شرکت های تولید کننده سایه ابرو

تولید کننده سایه ابرو

شرکت های تولید کننده سایه ابرو

یکی از قسمت های صورت که در ظاهر و زیبایی صورت بسیار اثر گذار است و می تواند فرم و حالت کلی صورت را تعیین نماید، ابروها می باشند. تغییر شکل ابروها یا ضخیم یا نازک بودن آن ها می تواند فرم و حالت کلی صورت به شدت تحت تاثیر قرار دهد. از این رو زیبایی و پر بودن ابروها یکی از عوامل زیبایی صورت می باشد و شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی به عنوان تولید کننده سایه ابرو به فعالیت مشغول می باشند. سایه های ابرو میتوانند قسمت های کم مو شده ابرو را بپوشانند و همچنین فرم یکنواخت و یک رنگی به ابروها ببخشند. سایه های ابرو چون به صورت پودری شکل هستند هنگام استفاده به ابروها ظاهری طبیعی می بخشند و به صورت یکنواخت بر روی ابروها پخش می شوند. معمولا تولیدکنندگان سایه ابرو این محصولات را همراه با برس مخصوص استفاده از آن ها به بازار عرضه می نمایند زیرا برس سایه ابرو نیز با برس سایه های چشم متفاوت است. همچنین بافت سایه ابرو و سایه چشم نیز اندکی با هم تفاوت دارد. علی رغم آن که سایه های چشم می توانند در انواع رنگ های گوناگون و متنوع و براق به بازار عرضه شوند، شرکت های تولید کننده سایه ابرو آنها را تنها در طیف محدودی از رنگ های طبیعی نزدیک به قهوه ای تولید می نمایند.

تولید کننده سایه ابرو اورجینال
سایه ابرو اورجینال

اهداف تولید کننده سایه ابرو

از گذشته افراد و به خصوص خانم ها به اصلاح ابروهای خود برای این که ظاهر بهتر و مرتب تری داشته باشد می پرداختند. همچنین بسیاری در طول قرن ها با از بین بردن یا اضافه کردن به موهای ابروی خود با استفاده از انواع رنگ ها، ظاهر ابروهای خود را تغییر می دادند. اغلب افراد علاقه مند به داشتن ابروهایی تیره تر هستند و به این منظور با استفاده از مدادهای رنگی یا سایه های ابرو و یا با استفاده از رنگ های مو به رنگ کردن ابروهای خود می پردازند. البته برخی از افراد هم مایل هستند که رنگ ابروهای خود را روشن تر از رنگ معمولی خود نمایند و به همین دلیل این افراد بیشتر اقدام به رنگ کردن ابروهای خود به وسیله رنگ های دائمی مانند رنگ موها می نمایند.  شرکت های تولید کننده سایه ابرو معمولا این سایه ها در پالت های رنگی با دو یا سه رنگ روشن و تیره به بازار عرضه می کنند.
لوازم آرایشی گوناگونی به منظور اصلاح و تغییر ابروها مورد استفاده قرار می گیرند. از میان می توان به انواع برس های مخصوص، سایه ها، مدادها و ماژیک ها اشاره کرد. به وسیله این محصولات آرایشی می توان خطوط ابرو را بر روی صورت مشخص کرد و ابروهای صاف و مرتب و زیبایی داشت. این ابزارهای آرایشی می توانند طرح کلی ابروها را مشخص کنند و مناطق و نواحی کم موتر ابروها را پر نمایند تا ظاهری یکدست بیایند. محصول آرایشی جدید دیگری نیز که از آن می توان برای پرپشت کردن ابروها استفاده کرد ژل های ابرو می باشند. يل های ابرو نه تنها می توانند ابروها را ضخیم تر نمایند بلکه می توانند به موهای ابروها بافت بیشتری ببخشند. به برخی از شرکت های تولید کننده سایه ابرو و سایر محصولات زیبایی ابرو مانند ژل ها و مدادهای ابرو، در ترکیبات اصلی سازنده محصولات از تقویت کننده ابرو نیز استفاده می نمایند. به طور معمول بهتر است رنگ ابروها با رنگ موها در تناسب بوده و به آن نزدیک باشد.

این مطلب را هم ببینید
سایه چشم آلستر چیست؟
شرکت تولید کننده سایه ابرو
پالت سه رنگ سایه ابرو

اصلاح ابرو

برای اصلاح ابروها و داشتن ابروهایی ظریف تر و مرتب تر، گزینه های متعددی مانند انواع موچین ها یا اپیلاتورهای مخصوص ابرو وجود دارد. از برخی قیچی های کوچک نیز برای اصلاح ابروها می توان استفاده کرد. معمولا موهایی که کنده می شوند دیگر رشد نمی کنند. از این رو پس بسیاری از خانم پس از اینکه سالیان زیاد به اصلاح و باریک کردن ابروهای خود پرداخته اند، دارای ابروهای کم پشت می شوند. از این رو یکی از اهداف شرکت های تولید کننده سایه ابرو برآورده ساختن نیاز چنین افرادی می باشد. برخی از افراد هم امروزه ترجیح می دهند ابروهای خود را بتراشند و خود با مداد ابرو یا ماژیک ابرو به جای آن ها ابرو بکشند و یا ابرو تتو نمایند. تاتو کردن ابرو به صورت دائمی بوده و پس از آن نمی توان شکل و ظاهر ابرو را تغییر داد و به علت آن که پس از مدتی ممکن است رنگ تاتو کم شود باید بعد از مدتی دوباره آن را تقویت کرد. به علت حساسیت چشم ها و اطراف آن ها باید در هنگام اصلاح و استفاده از مواد گوناگون در آن نواحی بسیار دقت کرد. به دلیل همین حساسیت است که گاهی کندن موهای ابرو و یا پشت پلک بسیار دردناک می شود. همچنین برخی دیگر از افراد نیز اقدام به کاشت ابرو می نمایند. بر خلاف ایران در کشورهای غربی اصلاح ابرو برای مردان نیز امری عادی است.

پالت سایه ابرو
سایه ابرو لاکچری

استفاده از سایه ابرو برای افرادی که دارای ابروهایی کم پشت هستند بسیار مناسب است و می توان گفت این افراد نیازی به استفاده مدادهای ابرو و یا انجام عمل های زیبایی همچون میکروبلیدینگ یا تاتو ندارند. در سالیان گذشته برای مدتی تمایل افراد و مد در داشتن ابروهایی بسیار نازک و باریک بود اما با گذشت زمان علاقه افراد تغییر پیدا کرد و هم اکنون بیشتر افراد تمایل دارند که ابروهایی پرپشت و ضخیم داشته باشند. به همین دلیل است که افراد برای پر کردن ابروهای خود یا در هنگام آرایش های خاص و برای تغییر چهره خود از لوازم آرایشی مخصوص ابروها استفاده می کنند.
آرایش ابرو و قرینه و یک شکل درآوردن هر دو ابرو کار نسبتا سختی می باشد و نیاز به دقت و مهارت و همچنین صرف زمان زیادی دارد. اگرچه انجام تاتو و عمل های زیبایی ابرو این مشکلات را حل می کند اما در اغلب اوقات ظاهر طبیعی به ابروها نمی بخشد و یا برای مدت کوتاهی دوام دارد. از این رو شرکت های تولید کننده سایه ابرو به دنبال فرمولاسیون های ماندگارتر و با رنگ طبیعی تر و همچنین طراحی برس هایی هستند که استفاده از سایه های چشم را راحت تر و با کیفیت تر نماید و افراد مصرف کننده بتوانند به سادگی ابروهای خود را به شکل و فرم دلخواه خود در بیاورند.

این مطلب را هم ببینید
پرایمر آلستر چیست ؟

 

سایه ابرو تک رنگ
سایه تک ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *