محصولات آرایشی آلستر چه ویژگی دارد؟

محصولات آلستر

محصولات آرایشی آلستر چیست؟

محصولات و مواد آرایشی شامل مخلوطی از ترکیبات شیمیایی حاصل از منابع طبیعی یا منابع مصنوعی می باشند و به طور معمول برای زیبا و جذاب کردن صورت مورد استفاده بسیاری از افراد علاقه مند قرار می گیرند. در سر تا سر جهان برندها و شرکت های تولیدکننده بسیاری به تولید محصولات در حوزه آرایشی مشغول می باشند و به دلیل تقاضای بالای محصولات آرایشی و بازار جذاب محصولات حوزه زیبایی این تعداد به صورت روز افزونی افزایش می یابد. در ایران نیز برندهای زیادی مانند محصولات آرایشی آلستر به فعالیت مشغول می باشند و تلاش می کنند تا محصولات خود را با کیفیت و تنوع رقبای خارجی خود به بازار عرضه نماید. همچنین تنوع و کاربردهای محصولات آرایشی هر روز بیشتر شده و از مواد اولیه جدیدی برای تولید لوازم آرایشی استفاده می شود. محصولات آرایشی و بهداشتی اغلب به منظور پاکسازی، لایه برداری و محافظت از پوست و همچنین پوشاندن نواقص پوستی و جذاب تر کردن آن از طریق محصولات رنگی تولید می شوند. محصولات آرایشی آلستر شامل مواد و لوازم آرایشی همچون انواع کرم پودرها، پالت های سایه چشم و رژ لب ها می باشد. تنوع رنگ در محصولات آرایشی آلستر و کیفیت بالای این محصولات باعث محبوبیت این برند آرایشی ایرانی در میان مصرف کنندگان گشته است و این محصولات را برای هر نوع و شکلی از آرایش مناسب می سازد.

محصولات آرایشی آلستر
محصولات آلستر

انواع مواد آرایشی

لوازم آرایشی را می توان شامل محصولات آرایشی و همچنین ابزارهای مورد استفاده در آرایش دانست. محصولات مانند انواع رژ لب ها، ریمل های مژه و ابرو، کرم پودرها و پنکیک ها، انواع خط چشم و پالت های سایه چشم، انواع هایلایترها و برانزرها و انواع بسیاری دیگر از محصولات می باشد. ابزارهای آرایشی نیز شامل انواع براش های آرایشی و برس ها و فرچه و همچنین اسفنج ها و پدها و دیگر محصولات می باشد. این محصولات شامل مواد اولیه گوناگونی می باشند اما به طور کلی سه ماده اصلی تشکیل دهنده آن ها موم، روغن و انواع رنگدانه ها می باشد. مواد اولیه محصولات آرایشی آلستر از کشورهایی اروپایی نظیر ایتالیا و فرانسه تامین می گردد اما ساخت این محصولات در ایران صورت می پذیرد. این برند محصولات زیبایی خود را با استفاده شماری از متخصصان و کادری مجرب در لابراتوارهای مجهز خود تولید می نماید.
محصولات آرایشی را برحسب محل مورد استفاده از آن ها در بدن و یا کاربرد آن ها می توان دسته بندی کرد. اگرچه از مواد و محصولات آرایشی در زمینه های گوناگون و با اهداف گوناگونی استفاده می شود اما تقریبا تمام این محصولات مناسب برای استعمال خارجی و بر روی پوست می باشند. این محصولات بر روی پوست، لب ها، ابروها و چشم ها مورد استفاده قرار گیرند و یا بر روی بدن و بخصوص دست ها و ناخن ها اعمال گردند. این محصولات عمدتا برای زیباتر ساختن چهره و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. محصولاتی که حاوی رنگدانه باشند معمولا به عنوان محصولاتی شناخته می شوند که ظاهر فرد را تغییر می دهند و با هدف تغییر ظاهر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دیگر از محصولات آرایشی بیشتر دارای جنبه مراقبتی می باشند و از پوست و مو در برابر آسیب ها محافظت می نمایند و یا آن ها را تقویت می کنند. مثلا کرم ها و سرم های آبرسان پوست و مو از این دسته مواد می باشند. اما بسیاری از محصولات آرایشی دارای هر دو ویژگی زیبایی و مراقبتی می باشند. مثلا کرم پودرهایی که حاوی نرم کننده و ضد آفتاب نیز می باشند یا ریمل های ابرو که در خود محلول تقویت کننده نیز دارند.

این مطلب را هم ببینید
فروش ظروف آرایشی لاکچری
محصولات لاکچری آلستر
آستر

انواع محصولات آلستر

محصولات آرایشی آلستر شامل کرم پودرهایی می باشد که با انواع رنگ های طبیعی و در حجم های گوناگون به بازار عرضه می گردد. همچنین دوام کرم پودرهای برند آلستر 16 ساعت می باشد. این مدت زمان ماندگاری طولانی برای افرادی که می خواهند مدت طولانی آرایش خود را حفظ نمایند و امکان تمدید آرایش برای آن ها میسر نیست گزینه بسیار مناسبی می باشد. همچنین تنوع رنگی این کرم پودرها مناسب برای یک آرایش اروپایی حرفه ای می باشد. لازم به ذکر است از آن جا که کرم پودرهای برند آلستر حاوی مواد مرطوب کننده نیز می باشند، پیش از استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده کرم های مرطوب کننده نمی باشد. همچنین این کرم پودرها دارای SPF15 بوده و می توانند پوست صورت را در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت نمایند. در واقع این محصول می تواند کار سه محصول مرطوب کننده، ضدآفتاب و کرم پودر را انجام دهد. ظروف مورد استفاده برای این کرم پودرها غالبا شیشه ای بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. کرم پودر آلستر با ایجاد یک کاور عالی با پوششی فوق العاده پوست صورت را یک دست و یک رنگ کرده و تمامی نواقص و جای جوش ها و لکه های روی صورت را می پوشاند. ترکیبات این کرم پودر به صورتی است که برای انواع پوست های خشک و چرب قابل استفاده می باشد. همچنین از دیگر محصولات آرایشی آلستر می توان به پالت های سایه چشم این برند اشاره کرد که دارای بافتی ابریشمی بوده و در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می گردد. تنوع مناسب رنگ بندی این پالت های سایه چشم آن ها را برای انواع آرایش ها از آرایش کلاسیک گرفته تا آرایش خلیجی مناسب می نماید. این سایه های چشم به راحتی بر روی پلک های چشم قرار گرفته و دارای ماندگاری طولانی می باشند. هر پالت سایه چشم آلستر دارای براش مخصوص برای استفاده نیز می باشد.

این مطلب را هم ببینید
سایه چشم چگونه ساخته می‌شود‌؟
تمامی محصولات آرایشی آلستر
محصولات آلستر

اطلاعات تکمیلی

باید توجه داشت که اگرچه امروزه نظارت های سختگیرانه تری نسبت به مواد اولیه محصولات آرایشی صورت می پذیرد اما همچنان در ترکیبات اصلی این محصولات از برخی از مواد مضر به منظور افزایش ماندگاری و کم کردن هزینه های تولید آن ها استفاده می شود. از این رو توصیه متخصصان این است که اولا حتما از برندهایی که دارای استاندارد می باشند و شناخته شده و مطرح می باشند استفاده شود و دوم هم اینکه حتما به تاریخ تولید و انقضای محصولات آرایشی که بر روی ظرف و بسته بندی آن درج می گردد و همچنین مدت زمان مناسب برای نگهداری آن توجه گردد.

محصولات ارگانیک آلستر
محصولات آلستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *