محصولات آرایشی دورفیلو چیست؟

محصولات آرایشی لاکچری دورفیلو

محصولات آرایشی دورفیلو چیست؟

یکی دیگر از برندهای آرایشی و بهداشتی که به تازگی وارد عرصه رقابت در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی شده است، محصولات آرایشی دورفیلو می باشد. با ورود برندهای جدید محصولات آرایشی و بهداشتی رقابت در این بازار افزایش می یابد و جذابیت بیشتری می یابد. شرکت های تولید کننده برای حفظ بقای محصولات خود در بازارهای حوزه زیبایی باید محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع و با کیفیت بالا تولید نمایند. از این رو شرکت تولید کننده محصولات آرایشی دورفیلو با استفاده از بهترین مواد اولیه به ساخت محصولاتی سازگار با پوست و بدن انسان مشغول می باشد. این شرکت که شرکت عطر تن آرای اروند نام دارد با استفاده از سال ها تجربه خود در بازار رقابت محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران توانسته است نامی خوش از خود به جا گذاشته و اعتماد مصرف کنندگان را جلب نماید. محصولات آرایشی دورفیلو مانند سایر تولیدات آرایشی این شرکت مناسب برای یک آرایش زیبا و حرفه ای و ماندگار می باشد.

محصولات آرایشی دورفیلو
محصول ارایشی

ویژگی های محصولات دورفیلو

از آنجایی که شرکت عطر تن آرای اروند در زمینه تولید و واردات ظروف آرایشی و بهداشتی مرغوب و با کیفیت و لاکچری نیز فعال میباشد، محصولات آرایشی دورفیلو نیز با زیباترین و مناسب ترین ظروف آرایشی بسته بندی می گردند. در بسیاری از موارد کیفیت ظروف آرایشی محصولات نشان دهنده کیفیت خود آن محصولات نیز می باشد. مواد اولیه محصولات آرایشی دورفیلو نیز مانند ظروف بسته بندی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و همچنین تنوع و ماندگاری بالایی نیز دارند. استفاده از این محصولات می تواند این اعتماد را به مصرف کنندگان بدهد که با صرف مقدار هزینه بسیار کمتر و استفاده از برندهای ایرانی می توانند به محصولاتی با کیفیت رقبای مطرح خارجی دست یابند. مواد اولیه استفاده شده در تولید محصولات آرایشی دورفیلو همه جزئی از لیست مواد مجاز آرایشی می باشند و در آن ها از مواد مضر و غیر مجازی همچون سرب استفاده نمی گردد. با استفاده از محصولات آرایشی دورفیلو می توانید مطمئن باشید که آرایشی زیبا و جذاب و ماندگار خواهید داشت و می توانید همچون ستاره ای در میان هر مجلسی بدرخشید.

این مطلب را هم ببینید
کارخانه لوازم آرایشی بهداشتی در ایران
محصولات برند دورفیلو
آرایشی

مواد اولیه مجاز و غیر مجاز

قوانین فعلی و استانداردهای بین المللی استفاده از برخی مواد مانند پیرو گلول، فرمالدهید و یا پارافرمالدهید را در محصولات آرایشی و بهداشتی محدود کرده است. این امر به این معنی می باشد که استفاده از این مواد تنها به مقدار بسیار کمی که مشخص شده است، مجاز می باشد و استفاده از مقدار بیشتری از مواد امکان پذیر نیست زیرا که باعث آسیب دیدن بدن و پوست انسان می شود و سلامت وی را به مخاطره می اندازد. اما برخی دیگر از مواد مانند استات سرب وجود دارند که استفاده از آن ها با هر مقدار در محصولات آرایشی و بهداشتی ممنوع می باشد. تمامی این مواد و محصولات محدود یا ممنوع در آیین نامه های بین المللی به شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی ابلاغ شده است. بسیاری از مواد به عنوان نگهدارنده و برای افزایش ماندگاری محصولات به آن ها اضافه می شده اند. اگرچه به نظر می رسد قوانین سختگیرانه ای برای پیشگیری از استفاده از این مواد در ترکیبات محصولات آرایشی و بهداشتی وجود داشته باشد، اما متاسفانه همچنان بسیاری از برندهای مطرح دنیا نیز از مواد در تولید محصولات خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که  پیش از خرید و مصرف هر محصول آرایشی باید از مواد تشکیل دهنده آن آگاه شویم و در مورد آن تحقیق نماییم.

محصولات اورجینال دورفیلو
آرایشی بهداشتی

اطلاعات تکمیلی

همواره یکی از بزرگترین و مهم ترین نگرانی ها در صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی حفاظت این محصولات از آلودگی های میکروبی باشد. اهمیت این موضوع از آن جا است که آلودگی های میکروبی می توانند بر کیفیت محصولات آرایشی تاثیر بگذارند و باعث خرابی و فساد آن ها گردند. از طرف دیگر بسیاری از موادی که به عنوان نگهدارنده می توانند مورد استفاده قرار بگیرند در لیست موادی قرار می گیرند که محدودیت استفاده دارند. از این رو یکی از معضلات و چالش های پیش روی تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و نهادهای ناظر ارزیابی و استفاده از مواد جدیدی است که ضمن دارا بودن استانداردها، بتوانند محصولات آرایشی را در برابر آلودگی های میکروبی محافظت نمایند و خود برای سلامتی مضر نباشند. استانداردهای ایزو به طور معمول بر همین اساس طراحی و تدوین می گردند تا بتوانند به عنوان راهنمایی برای تولید و استفاده از مواد اولیه مورد استفاده قرار گیرند. البته این استانداردهای بین المللی به طور معمول به صورت سالانه بازنگری شده و موارد جدیدی به آن ها افزوده می شود.
ایمنی محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند بر رشد بیشتر این صنعت جذاب نیز موثر باشد و به بهبود تجارت در حوزه زیبایی کمک کند. از این رو سازمان ها و نهادهای ملی و بین المللی در تلاش هستند با تست و آزمایش مواد جدید و تدوین و صدور بخشنامه ها بازار را به سمت بهبود محصولات جهت دهی کنند. این سازمان ها همچنین با صدور گواهینامه های ایمنی برای محصولات آرایشی برندهای گوناگون را به تکاپو می اندازند تا برای جلب اعتماد مصرف کنندگانش به پیروی از قوانین و استانداردها و دریافت گواهی نامه ها روی آورند. همچنین این سازمان ها استانداردهایی برای جابجایی و حمل و نقل و نگهداری مطلوب محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه کرده اند که در بین آن ها می توان به دور ماندن از اشعه های مضر خورشید و گرما اشاره کرد.
نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد آن است که استفاده از مواد درجه چندم و غیر مجاز در محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند باعث کم شدن هزینه های تولید شود و در نهایت  قیمت این محصولات نیز کاهش می یابد. از این رو باید توجه داشت اگر محصولات آرایشی و بهداشتی قیمتی بسیار پایین تر از قیمت مرسوم در بازار داشته باشند، ممکن است از مواد اولیه غیر مجاز و بی کیفیتی در تهیه شده باشند. در هنگام خرید هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی حتما به تاریخ تولید و انقضای محصول توجه نمایید و از کیفیت مواد اولیه و ظروف آن ها و شرایط نگهداری آنها اطمینان حاصل نمایید تا سلامتی پوست و بدن خود را حفظ کنید و زیبایی را نیز به خود هدیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
کرم پودر آلستر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *