مواد اولیه بادی اسپلش به چه صورت تولید میشود

بادی اسپلش ارگانیک

مواد اولیه بادی اسپلش چیست؟

همان طور که انسان به طور ذاتی طرفدار زیبایی است و دوست دارد زیبا به نظر برسد، خوشبو بودن نیز یکی از ویژگی هایی است که همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد. داشتن پوستی شاداب و با طراوت و بدنی خوشبو یکی از عوامل مهم جذابیت فردی است. با توجه به این مسائل است که امروزه بادی اسپلش ها در بین افراد دارای محبوبیت بسیار زیادی شده اند. مواد اولیه بادی اسپلش ها به گونه ای می باشد که ضمن این که حاوی رایحه های خوشبو می باشد، می تواند به عنوان یک آبرسان نیز باعث شادابی و طراوت پوست گردد. در واقع مواد اولیه بادی اسپلش ها همانند سایر اسپری های خوشبوکننده می باشد ولی در عین حال دارای خاصیت آبرسانی نیز می باشد. بادی اسپلش ها نه تنها دارای ویژگی های ادکلن ها و اسپری های خوشبوکننده و دئودورانت ها هستند، بلکه خود محصولی منحصر به فرد نیز به شمار می آیند. مواد اولیه بادی اسپلش ها شامل آب، الکل و انواع رایحه های طبیعی می باشد. بادی اسپلش نوعی مایع رقیق خوشبو کننده می باشد که باید به طور مستقیم بر روی پوست بدن اسپری شود. در واقع هنگام استفاده از این محصول باید توجه داشت که بادی اسپلش یک خوشبوکننده بدن میباشد نه خوشبو کننده لباس. بادی اسپلش ها نسبت به اسپری های خوشبوکننده دارای رایحه ملایم تری می باشند ولی ماندگاری بیشتری دارند. البته بادی اسپلش ها نسبت به ادکلن ها دارای ماندگاری کمتری می باشند.

مواد اولیه بادی اسپلش
بادی اسپلش

انواع مواد اولیه بادی اسپلش ها

به طور کلی مواد اولیه بادی اسپلش ها شامل آب و الکل  مواد معطر و اسانس ها می باشد. اما در ترکیبات این محصول مواد دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این مواد می توان به روغن ها و مواد مرطوب کننده پوست اشاره کرد. چربی موجود در روغن ها و رطوبت مرطوب کننده ها می توان کمبود این عناصر پس از استحمام را در بدن جبران نماید. در واقع یکی از وظایف بادی اسپلش تامین این مواد برای بدن می باشد. وظیفه دیگر بادی اسپلش ها که خوشبو کردن بدن می باشد نیز به وسیله انواع رایحه های به کار رفته در ترکیبات آنها صورت می پذیرد. در واقع رایحه های طبیعی به کار رفته در ساختار بادی اسپلش ها  در منافذ پوست نفوذ کرده و باعث خوشبو ماندن بدن می گردد. البته مقدار این مواد معطر در بادی اسپلش ها نسبت به ادکلن ها کمتر می باشد و به عبارتی می توان گفت که این محصول از ادکلن ها سبک تر است. در نتیجه ماندگاری عطر بادی اسپلش از ادکلن کمتر است. همچنین ادکلن ها برای خوشبو کردن لباس و انواع پارچه به کار گرفته می شوند در صورتی که بادی اسپلش مخصوص خوشبو کردن بدن می باشد و بهتر است بر روی لباس اسپری نشود. نکته مهم دیگر در مورد بادی اسپلش ها و ادکلن ها این است که بادی اسپلش ها دارای قیمت کمتری هستند و ادکلن ها چون دارای غلظت عطر بیشتری هستند گران تر می باشند. تفاوت دیگری که بادی اسپلش با اسپری های خوشبو کننده دارد آن است که برای پر کردن بطری اسپری ها از نوعی گاز استفاده می کنند که باعث می شود محلول داخل آن هنگام اسپری شدن با شدت بیشتری از ظرف خارج گردد و خاصیت پخش شوندگی بیشتری داشته باشد. اما در بادی اسپلش ها این گونه نیست و تنها خود مایع رقیق حاوی آب و الکل است که بر روی پوست بدن پاشیده می شود. این تفاوت باعث می شود قدرت پاشش بادی اسپلش نسبت به اسپری های خوشبوکننده کمتر باشد.
اما نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این است که مواد اولیه بادی اسپلش ها به گونه ای نیست که بتوان از آن ها به عنوان یک ضد تعریق بدن استفاده کرد و این محصول نمی تواند مانع از عرق کردن بدن گردد. بنابراین به افرادی که در طول روز زیاد عرق می کنند توصیه می شود در کنار استفاده از بادی اسپلش ها از که یک محصول ضد تعریق مانند رول یا استیک ضد تعریق بدن استفاده نمایند.

این مطلب را هم ببینید
واردات اسانس عطر و ادکلن بدون واسطه
واردات مواد اولیه بادی اسپلش
بادی اسپلش لاکچری

ویژگی خوشبو‌کننده بدن

بادی اسپلش ها دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشند. از جمله ویژگی های مثبت این محصول می توان به عدم ایجاد حساسیت های پوستی و خارش، حتی در پوست های حساس اشاره کرد. همچنین قدرت آبرسانی این محصول سبب می گردد که پوست شاداب تر گشته و جوان بماند. این رطوبت همچنین از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می کند زیرا که هنگام اسپری آن بر روی بدن به صورت قطرات بسیار ریزی بر روی پوست می نشیند که به مرور زمان این قطرات جذب پوست شده و از خشک شدن آن جلوگیری می کنند. به دلیل آن که در مواد اولیه بادی اسپلش ها از مواد حساسیت زا استفاده نمی شود و همچنین رایحه های موجود در ترکیبات آن ملایم می باشند، استفاده از این محصول موجب سردرد یا آلرژی نمی شود. البته باید توجه داشت که استفاده از این محصول بر روی لباس ممکن است موجب به وجود آمدن لکه بر روی پارچه گردد.

انواع اسانس بادی اسپلش
بادی اسپلش در دو رایحه

شیوه صحیح استفاده از بادی اسپلش به این صورت می باشد که بهتر است فرد مصرف کننده پیش از استفاده دوش بگیرد و بدن خود را با شوینده های مناسب بشوید. بادی اسپلش های بر روی پوست تمیز به دلیل باز شدن منافذ بسته پوست کارایی بیشتری داشته و عطر بهتری خواهند داشت. همچنین بهتر است هنگام استفاده از بادی اسپلش بدن کمی مرطوب باشد. همچنین در صورت استفاده از لوسیون های بدن پس از استحمام بهتر است اول از لوسیون استفاده گردد و پس از آن بادی اسپلش بر روی پوست اسپری گردد. بادی اسپلش ها نیز همچون عطرها بهتر است در نقاطی از بدن که دارای نبض می باشند، مانند مچ دست یا داخل آرنج یا جلوی گردن، اسپری شوند تا رایحه آن ها بیشتر به مشام برسد. همچنین مواد اولیه بادی اسپلش ها به گونه ای است که میتوان آنها را بر روی ساقه موها نیز اسپری کرد، چون هم به عنوان آبرسان برای موها فعالیت می کند و هم باعث خوشبو شدن موهای سر می گردد. بادی اسپلش ها هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده میباشند و در انواع برندهای ایرانی و خارجی با رایحه ها و عطرهای گوناگونی در بازار موجود هستند.

این مطلب را هم ببینید
پوکه عطر و ادکلن چگونه تولید می‌شود؟
مواد اولیه بادی اسپلش 120 میل
بادی اسپلش 120 میل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *