واردات ظروف کرم پودر به چه صورت است؟

ظروف وارداتی اورجینال کرم پودر

واردات ظروف کرم پودر به چه صورت است؟

کرم پودرها و یا به عبارتی فونداسیون ها پایه و بیس هر آرایشی می باشند که برای یکدست و یک رنگ کردن پوست صورت و همچنین برای بستن منافذ باز صورت و پوشاندن جای جوش ها و لک های روی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اهمیت کرم پودرها در آرایش روزانه و حرفه ای، اغلب تولیدکنندگان محصولات آرایشی به تولید این محصول می پردازند. تولیدکنندگان ایرانی نیز این قاعده مستثنی نیستند اما چون محفظه های این محصول در ایران تولید نمی شود، واردات ظروف کرم پودر نیز اهمیت زیادی دارد. از کرم پودرها گاهی برای تغییر رنگ پوست صورت نیز استفاده می شود. استفاده این این فونداسیون باعث جلوه و جذابیت بیشتر سایر محصولات آرایشی مانند سایه چشم و کانسیلر و پرایمر بر روی صورت می شود و این آرایش را طبیعی تر و حرفه ای تر جلوه می دهد. واردات ظروف کرم پودر باید با این هدف باشد که ظروفی که کیفیت بالایی دارند و از مایع و محلول درون خود به خوبی در برابر آلودگی ها محافظت نماید. از آنجایی که اغلب واردات ظروف کرم پودر به ایران ظروف پلاستیکی هستند نکته حائز اهمیت آن است که مواد پلاستیکی استفاده شده در ظروف از نوع درجه یک باشد تا خود بر رو و رنگ و سلامت مایع کرم پودر اثر مخربی نداشته باشد. از این رو شرکت های تامین کننده مواد اولیه و آرایشی به واردات ظروف کرم پودر با کیفیت بالا مشغول می باشند.

خرید ظروف وارداتی کرم پودر
خرید ظروف آرایشی

تاریخچه استفاده از کرم پودر

استفاده از مواد آرایشی و رنگ های گوناگون برای زیبا کردن یا متفاوت ساختن چهره به دوران باستان باز می گردد و سابقه طولانی دارد. بر طبق شواهد تاریخی در 200 سال پیش از میلاد زنان در یونان باستان و با استفاده از سرب و گچ سفید ماده ای مشابه با کرم پودرهای امروزی می ساختند و با قرار دادن این ماده بر روی پوست صورت خود باعث روشن تر شدن پوست صورت خود می شدند. در آن زمان مد داشتن صورت هایی با رنگ های روشن و سفید و صورتی بوده است.  در روم باستان نیز زنان علاقه مند به داشتن پوستی سفید و روشن بوده اند. در روم باستان زنان اشراف زاده و ثروتمند از خمیر سربی سفیدی برای سفید کردن پوست خود استفاده می کردند که البته بسیار سمی بوده است و می توانسته باعث بیماری و حتی مرگ آن ها بشود. در آن زمان مردان نیز علاقه مند به آرایش صورت و سفید کردن پوست خود بوده اند. آن ها با استفاده از پودر سرب سفید، گچ و نوعی چربی ماده ای برای قرار دادن بر روی پوست صورت خود می ساختند. چربی مورد نیاز معمولا از بدن حیوانات تهیه و حرارت داده می شد. همچنین در این مخلوط از نشاسته و اکسید قلع نیز استفاده می شده است. استفاده از چربی حیوانی باعث صاف شدن بافت مخلوط می شده است در حالی که اکسید قلع به مخلوط رنگ می بخشیده است. همچنین برای نگهداری از این مخلوط کرم مانند آن ها ظروف خاصی ساخته بودند تا ضمن نگهداری از این ماده برای استفاده خود نیز مناسب باشد. در اروپا و در قرون وسطی نیز از آنجا که پوست تیره و برنزه نشان دهنده کار کردن در زیر آفتاب بوده است، ثروتمندان علاقه مند بودند که پوست خود را سفید نمایند. در طول دوران رنسانس در ایتالیا، بسیاری از رنگ سرب محلول در آب را به صورت خود می زدند. همچنین استفاده از محلول بسیار کشنده و سمی دیگری که از ترکیب سرکه و سرب سفید به وجود می آمده، رواج زیادی داشته است. برخی دیگر نیز از سفیده تخم مرغ برای براق کردن پوست صورتشان استفاده می کردند. با گذشت زمان ترکیبات سفید کننده دیگری شامل اکسید روی، جیوه، سرب، نیترات نقره و اسید ساخته شد و مورد استفاده افراد قرار گرفت. بسیاری از زنان نیز برای سفید ماندن پوست خود از رفتن به زیر نور آفتاب خودداری می کردند.

این مطلب را هم ببینید
فرمول ساخت لوازم آرایشی چیست؟
ظروف کرم پودر لاکچری
ظروف لاکچری کرم پودر

واردات ظروف کرم پودر در ایران

امروزه مواد اصلی تشکیل دهنده کرم پودرها موم ها، روغن ها و انواع رنگدانه ها می باشند و علی رغم گذشته تمایل افراد به رنگ ها تیره تر و برنزه بیشتر شده است. در هنگام واردات ظروف کرم پودر باید توجه داشت که برخی از ظروف شفاف هستند و برخی تیره و باید با توجه به ترکیبات اصلی کرم پودر واردات ظرف کرم پودر انتخاب گردد. در ایران واردات ظروف کرم پودر اغلب از کشورهای آسیایی نظیر چین و هند صورت می پذیرد و به دست تولیدکنندگان محصولات آرایشی در داخل کشور می رسد. ظروف کرم پودر باید قابل انعطاف بوده به نحوی که مایع درون آن بتواند به راحتی از آن خارج گردد . همچنین ماندگاری ظروف باید به اندازه ای باشد که در اثر فشار و استفاده مداوم آسیب نبینند و خراب نشوند.

واردات پوکه کرم پودر
پوکه کرم پودر

اطلاعات تکمیلی

در هنگام یک کرم پودر برای یک آرایش مناسب باید به رنگ پوست و نوع و میزان چربی پوست دقت شود و براساس آن رنگ و بافت کرم پودر انتخاب گردد. برخی از کرم پودرها چرب تر هستند و برای پوست های خشک مناسب تر می باشند. حال آن که برای پوست های چرب باید از کرم پودرهایی با بافت خشک تر استفاده شود تا اثر چربی پوست باعث برق زدن پوست صورت نشود. همچنین افرادی که دارای لکه ها و نواقص بیشتری بر روی پوست خود می باشند باید از کرم پودرهای قوی تر و سنگین تری استفاده نمایند. معمولا فرمولاسیون اصلی و رنگ کرم پودرها علی رغم اینکه مواد اولیه اصلی آن ها یکسان است، اما از کارخانه ای به کارخانه دیگر و از برندی به برند دیگر متفاوت می باشد. شرکت های آرایشی و بهداشتی بیس و پایه مواد تشکیل دهنده کرم پودرهای خود را مطابق با رنگ پوست استفاده می نمایند و بر اساس درجه بندی آن ها رنگ پوست افراد در طیف رنگ های گرم، خنثی، زیتونی و خنک دسته بندی می شود. به این صورت برای پوستی که دارای رنگی گرم است باید از کرم پودری با پایه رنگی خنک استفاده شود. البته استفاده از کرم پودری با رنگی متمایل به بژ خنثی معمولا برای اغلب افراد مناسب است. برای تست رنگ کرم پودر بهتر است به جای پوست دست یا گردن آن را بر خود پوست صورت بکشید تا به طور دقیق متوجه رنگ آن و تطابق با پوست خود شوید.

این مطلب را هم ببینید
تولید کرم گریم چگونه صورت می‌گیرد ؟
واردات ظروف کرم پودر
ظزوف کرم پودر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *