برند آرایشی را چرا باید داخل ایران تولید کرد؟

برند آرایشی خاص

امروزه واردات قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش بسیار زیادی داشته است. و معمولاً شناخت تقلبی بودن این محصولات را نمی توان به درستی انجام داد. و همچنین به دلیل این که محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت روزانه استفاده می‌ شوند ممکن است باعث ایجاد حساسیت یا آلرژی در فرد گردند. بنابراین تقلبی یا اصل بودن این محصولات می تواند بسیار مهم باشد و در صورتی که از محصولات خارجی و تقلبی استفاده شود این مشکلات با شدت بسیار بیشتری بروز خواهد داد. و بنابراین بهتر است از برند آرایشی که داخل ایران تولید می گردد استفاده کنیم زیرا می توانم از کیفیت آن مطمئن باشیم.

دلایل استفاده از برند آرایشی تولید ایران چیست؟ 

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایلی که می توان گفت ثابت می کند استفاده از برند آرایشی تولید ایران برای ما مناسب تر است آن است که این محصولات انطباق بیشتری با سبک زندگی و آب و هوای کشور دارند. برای مثال جهت تولید برند آرایشی ضد آفتاب در ایران از SPF30 استفاده می شود که در واقع SPF به عنوان یک فاکتور شناخته می‌ شود که باعث محافظت و مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می‌ گردد.

و  این فاکتور مهم با توجه به زاویه تابش خورشید تعیین می شود. و به دلیل این که زاویه تابش خورشید در کشورهای مختلف متفاوت می باشد ضد آفتاب های تولید شده در هر کشور نیز فاکتور های متفاوتی دارند. و اگر در کشور ایران از محصولات ضدآفتابی که SPF در آن ها کمتر یا بیشتر از ۳۰ باشد استفاده گردد محصول مورد استفاده نمی تواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر آن یکی دیگر از دلایلی که می‌ توان گفت استفاده از برند آرایشی تولید ایران را مهم می‌ داند آن است که این محصولات آرایشی با توجه به شرایط کشور و تحت نظر بزرگ ترین متخصصین ایرانی تولید می گردد. پس علم و آگاهی که در پشت این تولید قرار دارد باعث ایجاد اطمینان از مرغوبیت کالا در افراد می شود. اما باید محصولاتی تهیه شود که دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو کشور باشد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه کرم فیکساتور چیست؟

تاثیر برند آرایشی تولید ایران بر روی پوست چیست؟ 

بسیاری از خانم‌ ها از مواد آرایشی و بهداشتی متفاوتی در طول روز استفاده می‌ کنند. بخصوص بعضی از شوینده‌ ها استفاده بیشتری خواهند داشت و این محصولات ارتباط بسیار مستقیم و نزدیکی با پوست دارند. و در صورتی که از برند آرایشی خارجی استفاده شود نتیجه دلخواه را دریافت نخواهید کرد.
دلیل آن را می توان با یک مثال ساده توضیح داد مثلا آشپزی را در ایران مد نظر بگیرید که معمولاً این غذاها به صورت سرخ‌ کرده می باشد. به همین دلیل ظروف مورد استفاده تیره رنگ و سیاه می شوند اما کشورهای خارجی اینگونه نمی باشد.

بنابراین برای پاک کردن ظروف نیاز به استفاده از شوینده های بسیار قوی می باشد که می تواند بر روی پوست ما تاثیر بگذارد. پس شرکت هایی که این شوینده‌ ها را تولید می‌ کنند سعی دارند محصول ارائه شده به گونه‌ ای باشد که علاوه بر شستن صحیح ظروف به پوست دست نیز آسیب نرساند.
در تولید برند آرایشی ایرانی نیز همین‌گونه می باشد تولیدکنندگان تمامی شرایط زندگی داخل کشور را بررسی کرده و طبق آن شروع به تولید محصولات آرایشی می‌ کنند که برای پوست و موی ما مفید است.

تهیه آرایشی از داروخانه ها یا مراکز معتبر: 

استفاده از برند آرایشی تولید کشور می‌ تواند باعث کاهش چشمگیر مشکلات پوستی شود. اما ممکن است در ایران نیز بعضی از برندهای آرایشی کیفیت مناسبی نداشته و به صورت تقلبی وارد کشور شوند. بنابراین شما می توانید برای اطمینان از خرید خود به مراکز معتبر و فروشگاه های آرایشی که دارای به مجوز وزارت بهداشت هستند یا داروخانه ها مراجعه کنید.

نکته بسیار مهم دیگر که برای تولید برند آرایشی در نظر گرفته می‌ شود آن است که در هر کشور برای تولید محصول با کیفیت باید به موارد مختلفی توجه شود از جمله مهم ترین این موارد می توان به وضعیت جغرافیای کشور، سبک زندگی، وضعیت آب و هوایی، نوع مواد غذایی مورد استفاده و… اشاره کرد. به همین دلیل نمی‌ توان هر محصول خارجی که آن ها از آن استفاده کرده اند و نتایج خوبی به دست آورده اند را مناسب شرایط و افراد کشور دانست. و تنها در صورتی می توان از برند آرایشی خارجی استفاده کرد که این محصولات توسط وزارت بهداشت تایید شده باشند. همچنین بهتر است محصولات آرایشی انتخاب شود که کشور تولید کننده آن از نظر جغرافیایی و شرایط آب و هوایی همانند کشور ایران باشد تا عوارض آن به حداقل برسد.

این مطلب را هم ببینید
آرایشی امرلند چه وِیژگی دارد؟
برند آرایشی ارگانیک
برند آرایشی

تولید برند فاقد پارابن: 

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید برند آرایشی باید در نظر داشته باشید آن است که این محصول فاقد پارابن باشد. زیرا پارابن که در محصولات خارجی یا داخلی استفاده می گردد می تواند باعث بروز سرطان سینه یا نازایی در خانم‌ ها گردد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید هر یک از محصولات آرایشی بهداشتی مانند شامپوها، کرم‌ های ضدآفتاب، لوسیون بدن و به طور کلی هرگونه وسایل آرایشی بهداشتی به ترکیبات آن توجه کنید. و از محصولات بدون پارابن استفاده نمایید.
در واقع پارابن ها را می تواند گروهی از مشتق های شیمیایی دانست که به دلیل خاصیت آنتی باکتریایی که دارند در تولید محصولات آرایشی به عنوان نگهدارنده استفاده می شوند. اما به دلیل شیمیایی بودن آن عوارضی را به همراه خواهد داشت و امروز در تولیدات برند آرایشی ایرانی پارابن استفاده نخواهد شد.

تولید یک برند آرایشی در ایران: 

به طور کلی می‌ توان گفت برای تولید هر برند آرایشی در ایران فاکتورهای بسیار متفاوتی در نظر گرفته می‌ شود و متخصصینی که در این زمینه فعالیت دارند سعی می کنند محصولات با کیفیتی را تولید کنند که با توجه به شرایط کشور و شرایط آب و هوایی تاثیر مناسبی بر روی پوست داشته باشند.

و همچنین از مواد مضر مانند پارابن در آن استفاده نشده باشد تا عوارض این محصولات آرایشی و بهداشتی به حداقل برسد. و بنابراین ما به شما توصیه می کنیم برای حفظ سلامتی و شادابی پوستتان از برند آرایشی تولید ایران استفاده کنید که مطابقت بیشتری با پوست شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *