تولید مداد ابرو لاکچری چگونه است؟

تولید مداد ابرو برس دار

تولید مداد ابرو لاکچری چگونه است؟

از آنجایی که فرم ابروها در شکل صورت و چهره افراد بسیار اثرگذار است، استفاده از مدادهای ابرو نیز مانند خط چشم یا ریمل ها دارای اهمیت زیادی می باشند. علی رغم این که امروزه برخی اقدام به تاتو یا فیبروز ابرو می نمایند، اما همچنان علاقه مندان به ابروهای طبیعی استفاده از ابزارهای آرایشی مخصوص ابرو مانند مداد ابروها را ترجیح می دهند. از این رو تولید این محصول آرایشی و حتی تولید مداد ابرو لاکچری در داخل کشور نیز انجام می پذیرد و توسعه زیادی یافته است. معمولا شرکت هایی که به تولید مداد ابرو لاکچری مشغول می باشند با استفاده از متخصصین مجرب و دانش و تکنولوژی روز دنیا به تولید مداد ابروهایی با کیفیتی مشابه با برتربن برندهای مطرح دنیا می پردازند. استفاده از مداد ابرو برای افرادی که دارای ابروهای کم پشت می باشند انتخاب بسیار مناسبی می باشند، به خصوص که استفاده از آن ها نیز بسیار راحت می باشد. مدادهای ابرو به دلیل تطبیق پذیری بالایی که دارند می توانند ظاهری طبیعی برای ابروها به وجود آورند و در هنگام استفاده نیز به دلیل اینکه پخش نمی شوند اطراف ابرو و صورت را کثیف یا لکه نمی کنند. این مدادها به راحتی می توانند در کنار سایر لوازم ضروری آرایشی در داخل کیف های آرایشی قرار بگیرند چون به راحتی قابل حمل می باشند. شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی در هنگام تولید مداد ابرو لاکچری به تنوع رنگ و بافت این محصول توجه ویژه ای می کنند چون یکی از عوامل جذابیت مدادهای ابرو موجود بودن رنگ های گوناگون از آنها می باشد. با استفاده از این محصول کاربردی می توانید هر فرم و شکلی از ابرو را که می خواهید بر روی صورت خود طراحی نمایید.

تولید مداد ابرو
مداد ابرو

تنوع در تولید مداد ابرو لاکچری

در هنگام انتخاب رنگ مداد ابرو معمولا به افرادی که دارای موهای قهوه ای رنگی می باشند توصیه می گردد مدادهایی که یک یا دو درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ موها می باشند را انتخاب نمایند. در صورتی که رنگ موها و یا چشم ها روشن باشد بهتر است مداد ابرو تیره تر انتخاب گردد. اما در صورت داشتن چشم های تیره بهتر است افراد به سراغ مدادهای روشن تر بروند. در صورتی که در داخل موهای خود از لایت مو استفاده کرده اید، رنگ مداد ابرو را با رنگ لایت متناسب نمایید نه با رنگ زمینه موها. همچنین افرادی که دارای موهای مشکی رنگی می باشند بهتر است از مداد ابروهایی در طیف قهوه ای متوسط تا تیره استفاده نمایند.
اما افرادی که دارای موهای بلوند و یا هایلایت شده می باشند باید در انتخاب مداد ابرو دقت زیادی به خرج دهند. اگر ابروها بیش از اندازه روشن شوند، به صورت جلوه ای رنگ پریده و خسته می دهند. به همین دلیل بهتر است مداد ابرویی با رنگ تیره یا متناسب با تیره ترین بخش موها انتخاب گردد. همچنین در صورتی که دارای رنگ موهایی همچون شرابی یا بادمجانی دارید بهتر است از یک مداد ابرو به رنگ قهوه ای روشن استفاده نمایید. اما اگر موهای شما در یک تناژ گرم تر مثل قرمز است بهتر است از تولید مداد ابرو به رنگ قرمز تیره استفاده کنید. همچنین برای افرادی که دارای رنگ موهای خاص تری مانند نارنجی هستند بهتر از رنگ هایی از مداد ابرو استفاده نمایند که نزدیک به رنگ دودی یا مسی باشد. تنوع در رنگ ابروها می تواند باعث تنوع ظاهر گردد و از این رو معمولا شرکت های تولید کننده اقدام به تولید مداد ابرو لاکچری در انواع رنگ ها و برای انواع سلیقه ها می نمایند.

این مطلب را هم ببینید
مداد ابرو آلستر چگونه تولید می‌شود
تولید مداد ابرو لاکچری
مداد ابرو لاکچری

انتخاب مداد ابروی مناسب و شیوه استفاده از آن

در هنگام خرید مداد ابرو باید به ویژگی های محصول دقت کرد. از مدادهای ابرو به منظور پر کردن فاصله های خالی داخل ابرو که به دلیل کندن ابروها به وجود آمده اند استفاده می شود. ویژگی های تولید مداد ابرو و کارایی آن آن را به بهترین گزینه در میان محصولات آرایش ابرو تبدیل می کند. یک مداد ابروی خوب و مناسب باید چربی کمی داشته باشد و به اصطلاح کم چرب باشد و همچنین نرم باشد.. به همین دلی در هنگام تولید مداد ابرو لاکچری از فرمولاسیون هایی استفاده می شود که ضمن اینکه این ماده آرایشی نرم باشد، چربی کمی هم داشته باشد. نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب مداد ابرو توجه به رنگ آن و تناسب آن با رنگ پوست و موها می باشد. همچنین بهتر است رنگ ابروها با رنگ چشم ها نیز همخوانی داشته باشد. خوش رنگ و متناسب بودن ابروها می تواند زیبایی و جذابیت چشم ها و صورت را چندین برابر نماید.

تولید مداد ابرو ذغالی
مداد ابرو اورجینال

اطلاعات بیشتر

پیش از استفاده از مداد ابرو بهتر است ابروها با براش مخصوص و مناسب رو به بالا شانه شوند. این کار باعث می شود ابروها ظاهر طبیعی تری بیابند و مداد ابرو نیز راحت تر بتواند ابروها را طراحی کند. پس از آن باید با استفاده سر مداد که تیزتر است ، خط های ظریف و کوتاه و منظم که مانند موهای طبیعی خود ابرو باشد کشید. پس از آن باید مداد را از قسمت صاف آن و در امتداد ابروها کشید و فاصله های خالی میان هر ابرو را پر کرد. این کار باعث می شود ابروها پرتر و ضخیم تر به نظر برسند. در پایان این مرحله باز هم بهتر است ابروها با براش مخصوص ابرو رو به بالا شانه شوند تا مواد اضافی باقی مانده روی ابروها پاک شوند و تمام ابرو یک دست و یک رنگ گردد. پس از پایان این مرحله می توان در پایین کمان ابروها از هایلایتر استفاده کرد تا کمان ابروها خوش فرم تر دیده شوند. با این کار هم ابروها بالاتر دیده می شوند و هم جلوه بسیار زیباتری می یابند و کمان آن ها نیز مشخص تر می شود.
از آنجا که مداد ابرو به منظور پر کردن فضاهای خالی ابرو طراحی شده اند، بهتر است بر روی موهای طبیعی ابرو استفاده نشود. اگرچه کشیدن مقدار کمی از این محصول آرایشی بر روی موهای طبیعی ابرو مشکل زا نخواهد بود، اما باید دقت کرد که استفاده بیش از حد از آن ممکن است موجب ریزش موهای ابروها گردد و ظاهر طبیعی ابروها را از بین ببرد. در تولید مداد ابرو لاکچری از انواع روغن های طبیعی و رنگدانه ها استفاده می شود. تولید مداد ابرو با کیفیت تخصص شرکت عطر تن آرای اروند می‌باشد

این مطلب را هم ببینید
چگونه برند لوازم آرایشی بزنیم ؟
تولید مدا ابرو نرم
مداد ابرو ارگانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *