تولید کننده عطر جیبی لاکچری

تولید کننده عطر جیبی

تولید‌ کننده عطر جیبی لاکچری 

در واقع افراد خوش تیپ و خوش پوش همیشه مرتب و تمیز بوده و این افراد استفاده از عطر را به عنوان یکی از ضروریات زندگی می‌ دانند. زیرا خوش بو بودن می تواند در روابط اجتماعی و جایگاه افراد تاثیر بسیار بالایی داشته باشد. عطرهای جیبی از محصولاتی هستند که همیشه در دسترس ما قرار دارند و می‌توانیم در سریع‌ ترین زمان ممکن از آن استفاده کنیم اما آیا شما می دانید شرکت های تولید کننده عطر جیبی لاکچری از چه روشی برای ساخت این محصول استفاده می کنند؟ در صورتی که می خواهید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید مقاله زیر را با دقت بخوانید.

تولید کننده عطر جیبی اورجینال
عطر اورجینال

شرکت های تولید کننده عطر جیبی: 

افراد به دلایل مختلفی از عطر ها استفاده می‌ کنند که اصلی‌ ترین و مهم ‌ترین دلیلی که برای این موضوع می‌ توان بیان داشت بالا بردن اعتماد به نفس آن ها می باشد. در واقع می‌ توان گفت استفاده از عطرها برای بسیاری از افراد به صورت یک عادت و روتین مداوم تبدیل گشته است.

به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می‌ کنند تا عطر مخصوص خود را داشته باشند و این موضوع آن ها را نسبت به دیگران متفاوت می کند. همچنین عطرها برای دفع کردن بوهای نامطبوعی که در اطراف ما وجود دارد به کار برده می شوند. البته برخی از افراد به دلیل این که عطر خاصی برای آن ها خاطره زیبا و دلنشین را تداعی می کند از آن استفاده می کنند. اما موضوع اینجاست شرکت هایی که تولید کننده عطر جیبی لاکچری هستند از چه ترکیباتی برای تولید این عطر را استفاده می نمایند که در ادامه توضیح داده ایم.

ترکیبات مورد استفاده برای تولید کننده عطر جیبی لاکچری: 

یک شرکت تولید کننده عطر جیبی لاکچری از مواد گوناگونی برای عطرسازی  استفاده می کنند. این افراد قبل از انجام هر کاری باید مواد خام متعدد معطر و خوشبو را جمع آوری کنند، موادی مانند ادویه جات، میوه ها، برگ درختان، گل ها، علف های مختلف و یا صمغ گیاهان از مواد اصلی و ضروری برای تولید عطر می باشند.

به طور کلی می‌ توان گفته گل ‌ها و همین طور عصاره گل ها برای تولید عطر بسیار مهم و ضروری است. و حتی برندهای معروف مانند شانل از این محصولات برای تولید عطر هایشان استفاده می کنند.

این مطلب را هم ببینید
تولید ادکلن زنانه با رایحه جدید 2021

علاوه بر این موارد ممکن است بعضی از افرادی که تولید کننده عطر جیبی لاکچری هستند از عناصر حیوانی مانند مشک که مربوط به یک نوع آهو می باشد و همچنین عنبر که مربوط به یک نوع نهنگ است استفاده کنند.

البته ممکن است برای تولید عطر از عناصر غیر طبیعی استفاده شود که این موضوع می‌ تواند خوشبینانه باشد. زیرا دیگر نیازی نیست که حیوانات کشته شوند یا گیاهان از بین بروند.

چگونگی استخراج رایحه های عطر: 

یک شرکت معتبر تولید کننده عطر جیبی لاکچری باید بتواند رایحه ها را به بهترین شکل ممکن استخراج کند. در این هنگام با استفاده از وسایل و تجهیزات مورد نیاز از گیاهان یا حیوانات ماده‌ ای استخراج می شود که در واقع روغن معطر آن ها نامیده می‌شود. این مرحله را می‌ توان مهم‌ ترین و اصلی ‌ترین فرآیند عطرسازی در نظر گرفت که برای انجام این کار را از روش‌ های بسیار متنوعی استفاده می شود.

همچنین برای گرفتن روغن جاذب از یک منبع معطر استفاده می شود یا این که ماده معطر را جوشانده و با استفاده از روش تقطیر عصاره آن را به دست می آورند. البته ممکن است افرادی که تولید کننده عطر جیبی لاکچری هستند از روش هایی مانند استفاده از حلال ها برای این کار بهره‌ مند شوند. که برای این کار از حلال هایی مانند اتیل الکل یا بنزن استفاده می شود و پس از آن که ماده عطر استخراج شد حلال سوزانده می شود تا بتوانند عطر خالص را به دست آورند.

تولید کننده عطر جیبی لاکچری خاص
عطر جیبی

استفاده از ترکیبات روغن های معطر: 

کارشناسان تولید کننده عطر جیبی لاکچری برای آن که بتوانند یک رایحه خاص و منحصر به فرد را ایجاد کنند ممکن است چندین آزمایش یا ترکیب را به روش‌ های گوناگون انجام دهند، تا به یک نتیجه دلخواه برسند. به دست آوردن یک ترکیب خاص ممکن است مدت زیاد طول بکشد و ماده های مختلف شیمیایی و معطر با یکدیگر ترکیب شوند تا در نهایت نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه اسانس چیست‌؟

بعد از آن که ترکیبات انجام شد و رایحه مورد نظر به دست آمد و کارشناسان عطر مورد نظر را تایید کردند. پس از آن ماده‌ ای که تهیه شده است با الکل به خوبی ترکیب می شود تا این ماده به صورت رقیق در بیاید و بتوان از آن استفاده کرد در واقع می‌ توان گفت نوع عطر با توجه به مقدار الکلی که با ماده ترکیب می شود مشخص خواهد شد.

پروسه پیری برای تولید کننده عطر جیبی لاکچری چیست؟ 

همانطور که گفته شد تولید کننده عطر جیبی لاکچری ابتدا عصاره عطر را استخراج می‌ کند و پس از آن ترکیبات لازم برای به دست آوردن رایحه های جدید را انجام می ‌دهد و در نهایت ماده به دست آمده در الکل حل می شود. اما این مرحله پایان کار نیست و باید مرحله پیری یا پیر سازی برای تولید عطر با کیفیت انجام گردد. در این مرحله عطر به دست آمده را به مدت شش ماه تا یک سال در محلی خنک و تاریک نگهداری می کنند. و مکانی که انتخاب می‌ شود باید بدون مزاحمت یا حرکتی باشد.

در واقع می توان گفت پروسه پیری برای تولید کننده عطر جیبی لاکچری به این منظور انجام می‌ شود که الکل و روغن معطر به خوبی با یکدیگر ترکیب گردند. این کار باعث می‌ شود شدت بوی عطر بسیار بیشتر شده و همچنین دوام و کیفیت عطر نیز افزایش پیدا کند.

در نهایت برای مطمئن شدن از کیفیت عطر تولید شده تست دیگری انجام می ‌شود که به تست کیفیت عطر معروف است. و معمولاً عطرهایی که این تست را به درستی پشت سر گذارند وارد مرحله بسته بندی خواهند شد.

بسته بندی عطرهای جیبی: 

معمولا شرکت هایی که به عنوان تولید کننده عطر جیبی لاکچری فعالیت دارند محصولات خود را در لایحه های گوناگون و به شکل های متفاوت تولید می کنند که به راحتی قابل جام به جایی باشد، تهیه و تولید می کنند. به طور کلی می‌ توان گفت این شرکت‌ ها عطر های مورد نظر خود را در بسته بندی های متنوع و زیبا تولید می کنند که برای مصرف کنندگان جذاب و دلپذیر باشد.

تولید کننده عطر جیبی لاکچری
عطر جیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *