خرید مواد اولیه ادکلن اورجینال

خرید مواد اولیه ادکلن اصل

برای خرید مواد اولیه ادکلن به طور کلی دو دسته بندی وجود دارد. دسته اول مواد اولیه طبیعی مشتق شده از گیاهان و دسته دوم مواد اولیه طبیعی مشتق شده از حیوانات است که خوشبختانه شرکت عطر تن آرای اروند شرایط خرید مواد اولیه ادکلن اصل از نوع گیاهی و حیوانی را برای شما فراهم ساخته است.

 

خرید مواد اولیه ادکلن مشتق شده از گیاهان

وقتی در مورد مواد اولیه ادکلن مشتق شده از گیاهان صحبت می‌کنیم، سه گل رز، یاس و مریم مدنظر است که البته در فرمولاسیون جدید تولید ادکلن های زنانه از اسانس زنبق نیز استفاده می‌شود. دقت کنید که برای استفاده از مواد اولیه رایحه زنبق نیاز به ساقه زیرزمینی این گل خواهد بود بنابراین گل زنبق به تنهایی نمی تواند به عنوان مواد اولیه به کار برده شده در ادکلن و مورد استفاده قرار بگیرد. همینطور گلهای بنفشه، بهار نارنج، نرگس و اسطوخودوس نیز برای تولید عطر مورد استفاده قرار می گیرند‌.

در شرکت تن آرا اروند شرایط خرید مواد اولیه ادکلن مشتق شده از گل های مختلف برای شما فراهم شده است خوشبختانه تنوع کار بسیار بالا بوده و کیفیت کاملا تضمین شده است. دقت کنید که اسانس گل های مختلف بر اساس مولکول های عطری مصنوعی به صورت کاملاً دقیق بازسازی می‌شوند و در نهایت قیمت خرید مواد اولیه ادکلن تا حدودی ارزان تر خواهد بود.

نوع دیگری از مواد اولیه ادکلن وجود دارد که مشتق شده از میوه به خصوص مرکبات است البته در این دسته معمولاً لیمو و پرتقال بیشترین جایگاه را دارند اما گاه از نتهای گل به همراه میوه به صورت ترکیبی استفاده می شود.

شرایط خرید مواد اولیه ادکلن
خرید مواد اولیه ادکلن

اطلاعات بیشتر 

مواد اولیه مشتق شده از گیاهان از دیگر مواردی است که در شرکت عطر تن آرای اروند برای عرضه وجود دارد در چنین حالتی معمولاً پوست یا چوب دارچین، گیاه صندل استفاده می‌شود، همینطور یکسری خزه ها که روی پوست درختان رشد می کنند نیز به عنوان مواد اولیه طبیعی در عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرند. خوشبختانه گیاه نعناع هندی و شاه پسند و همینجور زنجبیل و هل و گشنیز نیز از دیگر مواردی است که در شرکت تن آرا اروند عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
خرید شیشه ادکلن اورجینال چگونه است؟

این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد خرید مواد اولیه ادکلن مشتق شده از گیاهان با تنوع بسیار بالایی همراه بوده و قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته می شود البته استفاده از اسانس گلها در تولید ادکلن های زنانه و استفاده از اسانس چوب درختان در تولید ادکلن های مردانه معمولا بیشترین اثر بخشی را از خود نشان می دهند. برای خرید مواد اولیه ادکلن به صورت اینترنتی مشاوره‌های لازم در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید خرید کاملا هوشمندانه ای داشته باشید.

خرید مواد اولیه مشتق شده از حیوانات

معمولا ترکیبات اولیه با منشاء حیوانی مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل مشک عنبر و همینطور کاستوریم است. معمولا استفاده مستقیم از این ترکیبات ممنوع بوده و شرکت عطر تن آرای اروند با روش بازتولید توانسته اسانسی با سطح شباهت بیش از ۹۶ درصد را پوشش دهد که مورد توجه بسیاری از کارخانه های دیگر قرار گرفته است.

خوشبختانه مشک حیوانی در بازتولید شرایط بسیار جالبی از خود نشان داده و کیفیت آن بسیار زیاد است. البته قیمت مشک حیوانی به نسبت سایر مواد اولیه طبیعی مشتق شده از حیوانات گران تر است. برای خرید مواد اولیه ادکلن بسیار مهم است که به کیفیت فرمولاسیون به کار برده در آن دقت کنید.

معمولاً از عنبر برای تثبیت رایحه‌ فرار استفاده می‌شود این ماده که در حالت بازتولید مورد استفاده قرار می گیرد از روده حیوان نهنگ عنبر به دست می آید و معمولا استفاده از ان در ادکلن ها می بایست با فرمولاسیون خاصی صورت گرفته و به شکل کاملاً دقیق تست و آزمایش شود.

از سوی دیگر در راستای خرید مواد اولیه ادکلن ماده‌ای به نام کاستوریم وجود دارد که غلیظ بوده و از غدد داخلی سگ آبی به دست می آید این ماده چرب و براق است و به طور کلی سبب تثبیت بی‌نظیر ترکیبات عطر می‌شود و البته در لیست رایحه‌های گرم بوده و بسیار مشابه رایحه چرم است این ماده در ادکلن هایی که دارای ترکیب رایحه شرقی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد و در شرکت عطر تن آرای اروند به صورت کاملاً حرفه ای و بی نظیر عرضه می شود.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه اسانس چیست‌؟
خرید مواد اولیه ادکلن
ساخت ادکلن

خرید مواد اولیه ادکلن بدون واسطه

در تولید مواد اولیه ادکلن از ماده ای استفاده می شود که از زنبور عسل تهیه شده و عصاره آن به عنوان حلال های فرار مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً بهترین گزینه برای تهیه موم خالص خواهد بود. این ماده در تولید ادکلن های زنانه و مردانه اهمیت زیادی داشته و بسیار مورد توجه قرار می گیرد شما میتوانید پروسه خرید مواد اولیه ادکلن را بسیار ارزان و با کیفیت بی نظیر پشت سر بگذارید. برای خرید ادکلن باید به قیمت آن دقت کنید البته قیمت این محصولات در بازار بسیار متغیر است و شما باید ماده ای خریداری کنید که کیفیت خوبی دارد و از نظر قیمت نیز مناسب است.

شرایطی فراهم کرده‌ایم تا خرید مواد اولیه ادکلن به صورت اینترنتی و با کمترین هزینه برای شما فراهم شود. تمامی محصولات عرضه شده از سوی شرکت تن آرا اروند تضمین شده بوده و درجه یک و اورجینال هستند. هرگز نباید مواد اولیه تولید شده در شرکت تن آرا اروند را با مواد فیک مشابه در بازار مقایسه کنید.

دقت کنید که اندکی افزایش قیمت کمک می‌کند تا محصول تولید شده بسیار با کیفیت باشد و از نظر ساختار مورد تایید قرار بگیرد. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد مواد تولید شده باید از نظر فرمولاسیون نیز تایید شده باشد. خوشبختانه کارشناسان شیمی شرکت ما توانسته اند از جدیدترین مکانیزم ها برای بررسی ماده موجود در عطرها استفاده نمایند.

قیمت خرید مواد اولیه ادکلن به چه صورت

قیمت خرید مواد اولیه ادکلن بر اساس نوع فرمولاسیون بکار برده شده و همینطور مقدار طبیعی بودن آن متفاوت است. مواد اولیه طبیعی گیاهی به نسبت حیوانی از نظر قیمت متفاوت بوده و تعیین نوع ماده در نهایت بر روی کیفیت کار تاثیر می گذارد. خوشبختانه ادکلن ها از نظر ساختار متنوع هستند و شما می توانید گزینه ای را خریداری کنید که با نیاز شما سازگارتر است مواد اولیه بی کیفیت در نهایت سبب تولید ادکلن هایی با درجه نامناسب خواهند شد

قیمت خرید مواد اولیه ادکلن
ادکلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *