رژلب حجم دهنده آلستر چیست؟

رژ لب حجم دهنده آینه دار آلستر

داشتن لب های بزرگ و حجیم باعث زیبایی چهره می‌ شود. و معمولاً افرادی که لب های باریک و کوچکی دارند از روش‌ های مختلفی برای حجم دهی و بزرگ کردن لب ها استفاده می‌ کنند. یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها استفاده از رژلب حجم دهنده آلستر می باشد. استفاده از این رژلب ها باعث می‌ شود که لب ها زیباتر و قلوه ایی تر به نظر برسد. تولید رژلب های حجم دهنده باعث شده است که از انجام جراحی ها و تزریقات خطرناک کم شود و به راحت ترین شکل ممکن لب هایی زیبا داشته باشید.

رژلب حجم دهنده آلستر چیست؟ 

رژلب حجم دهنده آلستر از مواد خاص و فرمولاسیون ویژه تهیه می‌ شود که این مواد بر روی پوست تاثیر گذاشته و در نتیجه افزایش گردش خون در ناحیه اطراف لب و همچنین قسمت لب را بیشتر می‌ کند. این اتفاق باعث خوش حالت تر شدن و حجیم تر شدن لب ها می شود.
البته ممکن است در تولید رژلب حجم دهنده از براق کننده لب نیز استفاده شود که باعث می شود نور خورشید منعکس شده و در نتیجه لب ها پُر تر نشان داده می‌ شود.
شما می توانید به راحتی و بدون هیچ دستور العمل خاصی از این رژلب ها استفاده کنید و موادی که در تولید این رژلب ها به کار برده شده است علاوه بر آن که باعث افزایش حجم لب می گردد آبرسانی لب را نیز انجام می دهند.

رژ لب حجم دهنده آلستر
رژلب مایع

مواد تشکیل دهنده رژلب حجم دهنده آلستر چیست؟ 

همان طور که گفته شد رژلب حجم دهنده آلستر از مواد خاصی تهیه شده است که این مواد با فرمولاسیون بسیار منحصر به فرد با یک دیگر ترکیب می‌ شوند. و در نتیجه موجب حجم‌ دهی و زیبایی لب ها می گردد. از جمله مواد به کار برده شده در رژلب حجم دهنده عبارت است از:

• مواد هیالورونیک اسید
• منتول
• نعنا فلفلی
• کپساسین
• اکسید آهن رنگدانه ها
• و…
ترکیب این مواد با یکدیگر باید به اندازه مشخص و معین صورت گیرد و در نتیجه باعث ایجاد تورم در لب ها می گردد.

این مطلب را هم ببینید
شرکت لوازم آرایشی چه کاری انجام می‌دهد‌؟

تولید رژلب حجم دهنده : 

این محصول آرایشی در رنگ‌ های متفاوتی تولید می گردد که برای ایجاد رنگ در آن از اکسید آهن استفاده می گردد. و می توان گفت که اکسید آهن ماده‌ی معدنی است که پس از گذراندن فرایند اکسیداسیون آلودگی های سربی آن برطرف می شود.
همچنین برای تهیه رژلب حجم دهنده آلستر از روغن های مختلف آلوورا، جوجویا و بیزابولول استفاده می‌ شود که باعث افزایش ماندگاری آن و همچنین براق شدن لب ها می گردد.
در تهیه این رژلب از روغن های گیاهی نیز استفاده می‌ گردد. به همین دلیل خاصیت آنتی باکتریایی دارد و از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند. به طور کلی می ‌توان گفت که یک محصول محافظتی از پوست لب می باشد.
همچنین برای تولید حجم دهنده ها از مواد هیالورونیک اسید استفاده می‌ کنند. این مواد که برای تهیه ژل های حجم دهنده نیز استفاده می شود تاثیر بسیار عالی در بزرگ کردن لب ها دارد.
همچنین از بعضی از عصاره گیاهان مانند نعنا فلفلی یا کپساسین که در فلفل های چیپلی وجود دارد نیز استفاده می گردد که تحریک کننده فوق العاده ایی برای افزایش حجم لب ها می باشد.

رژ لب حجم دهنده آلستر
رژلب آلستر

انواع رژلب حجم دهنده آلستر: 

رژلب حجم دهنده آلستر در انواع مختلفی تولید شده و برای مصرف به بازار عرضه می گردد که در این جا انواع مختلف آن نام برده می ‌شود:

⦁ بالم حجم دهنده لب
⦁ براق کننده لب حجم دهنده
⦁ رژلب تقویت کننده کلاژن
⦁ رژلب حجم دهنده و براق کننده
رژلب هیالورونیک اسید 

ویژگی خاصه رژلب حجم دهنده آلستر: 

-شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در هنگام تولید بعضی از انواع رژلب های حجم دهنده از زهر زنبورهای عسل استفاده می گردد. اثرات این رژلب ها نیز مانند محصولاتی که از انواع ادویه های تحریک کننده تشکیل می‌ شود موقتی می باشد و پس از گذشت مدتی از بین می رود.
-رژلب حجم دهنده آلستر عوارض خاصی ندارد. اما در صورتی که پوست لب های شما حساس است یا نازک می باشد ممکن است احساس سوزش کمی داشته باشد که خیلی سریع برطرف خواهد شد.
-در تهیه این رژلب از یا هیالورونیک اسید ها استفاده شده است به همین دلیل موجب آبرسانی لب می شود. و به دلیل این که مواد استفاده شده در آن کاملاً طبیعی است هیچ گونه ضرری نخواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
واردات ظروف رژگونه به چه صورت؟
رژ لب جامد حجم دهنده
رژ لب آینه دار

نکاتی که در هنگام استفاده از رژلب حجم دهنده آلستر باید رعایت شود: 

-اگر از افرادی هستید که نسبت به زنجبیل و نعنا آلرژی دارید قبل از خرید یا مصرف این رژلب ها حتما مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید. و نسبت به این محصول آرایشی تحقیق و بررسی مورد نیاز را به درستی انجام دهید. همچنین بهتر است برای استفاده از این محصول آن را ابتدا بر روی پوست دست خودتان امتحان نمایید.
-برای استفاده از حجم دهنده ها بهتر است حساسیت‌ های پوستی خود را در نظر بگیرید و برای خرید این وسایل با احتیاط عمل کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از برندهای معتبر که دارای مجوز رسمی هستند استفاده نمایید. رژلب حجم دهنده آلستر یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.
-حجم دهنده های لب اگر بیش از اندازه استفاده شود باعث خشک شدن لب ها می گردد پس در مصرف آن‌ها زیاده ‌روی نکنید.

بهترین مارک حجم دهنده لب کدام است؟ 

-همه ما می‌ دانیم که در تمام بسته بندی های آرایشی و بهداشتی میزان سرب موجود در این لوازم به درستی بیان نشده است. اما این را نیز می دانیم که اکثر وسایل آرایشی سرب بالایی دارند که بسیار خطرناک است.
-در صورتی که می خواهید از یک محصول با کیفیت و مطمئن استفاده کنید بهتر است از برندهای معروف و با سابقه استفاده نمایید. رژلب حجم دهنده آلستر یکی از بهترین برندها در این زمینه می باشد. و شما می توانید با خیال راحت برای زیبای لب هایتان از این محصول با کیفیت استفاده نمایید.
-البته باید از مراکز معتبر و فروشگاه های آرایشی مجاز رژلب حجم دهنده آلستر را تهیه و استفاده کنید و زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *