شرکت عطر تن آرای اروند و معرفی آن

کمپانی عطر تن آرای اروند

معرفی شرکت عطر تن آرای اروند

همراه با رشد صنعت حوزه های زیبایی و افزایش تولید روزافزون محصولات آرایشی و بهداشتی، بازار این صنعت در داخل ایران نیز روند افزایشی در پیش گرفته است و شرکت های تولیدکننده زیادی وارد میدان رقابت در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی شده اند. یکی از شرکت های تولیدکننده خوشنام در این عرصه شرکت عطر تن آرای اروند می باشد که توانسته است طی ده سال فعالیت درخشانی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید انواع عطر و ادکلن داشته باشد. همچنین شرکت عطر تن آرای اروند خود وارد کننده ظروف محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد و این ظروف را با بهترین کیفیت و از مرغوب ترین مواد اولیه از کشورهای مختلفی همچون کشورهای اروپایی و کشورهای آسیایی و خاورمیانه تامین می نماید. همچنین این شرکت آماده فروش ظروف آرایشی و بهداشتی وارداتی خود به مشتریان و سایر تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. شرکت عطر تن آرای اروند در ابتدا فعالیت خود را در قالب یک کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز کرد. پس از چندین سال فعالیت در سال 1397 به منظور دسترسی بهتر کارخانه دیگری در منطقه آزاد اروند واقع در جاده آبادان – خرمشهر تاسیس نمود که آماده خدمت رسانی و قبول سفارشات می باشد. احداث این کارخانه موجب کاهش هزینه های تولید برای تولیدکنندگان برندهای گوناگون محصولات آرایشی و بهداشتی نیز شده است. برندهای آرایشی گوناگون و خوشنامی همچون آلستر، امرلند، دورفیلو و گرتین توسط شرکت عطر تن آرای اروند تولید می گردد که همگی دارای کیفیت بالا و تهیه شده از مرغوب ترین مواد اولیه می باشند. این برندها را می توان جزئی از مطرح ترین برندهای تولید شده در ایران دانست.

شرکت عطر تن آرای اروند
تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی

شرکت عطر تن آرای اروند و خدمات آن

همچنین از دیگر خدمات شرکت عطر تن آرای اروند می توان به ارائه خدمات و مشاوره جهت ثبت و تاسیس برند محصولات آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. این شرکت با استفاده از دانش و تخصص خود می تواند به عنوان یک راهنما همراه با تولیدکنندگانی باشد که میخواهند وارد صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی شوند و با تجربه و تخصص خود می تواند به آسان شدن مراحل ثبت برند و جلوگیری از اشتباهات در این زمینه کمک نماید. این شرکت نه تنها در زمینه ثبت برند آرایشی شخصی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان می باشد، بلکه پس از ثبت برند نیز می تواند در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و ظروف آن ها و یا واردات مواد اولیه مورد نیاز و پوکه های مواد آرایشی به ارائه خدمات بپردازد. شما می توانید با استفاده از مشاورین مجرب شرکت عطر تن آرای اروند برای خود یک برند آرایشی لاکچری با محصولات با کیفیت آرایشی و بهداشتی بسازید.

این مطلب را هم ببینید
واردات پوکه آرایشی به چه صورت است؟
عطر تن آرای اروند تولید کننده محصولات آرایشی
محصولات لاکچری آرایشی

همچنین از آنجا که شرکت عطر تن آرای اروند واردکننده ظروف و پوکه های محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد می تواند به عنوان مشاور برای انتخاب مناسب ترین و لاکچری ترین ظروف آرایشی نیز خدمت رسانی کند. ظروف و پوکه های محصولات آرایشی و بهداشتی از نظر کیفیت مواد سازنده و شکل ظاهری از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. کیفیت این ظروف باید بسیار بالا باشد و از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده باشند زیرا این ظروف به طور مستقیم با مواد آرایشی و بهداشتی در تماس می باشند و باید آن ها را برابر آلودگی های محیطی و میکروب ها محافظت نمایند. در صورتی که مواد اولیه ظروف مرغوب نباشد این ظروف ممکن است باعث خراب و فاسد شدن محصولات آرایشی و بهداشتی گردند. همچنین از آنجا که اولین برخورد مشتری با یک محصول آرایشی پوکه محصول است، جذاب و با کیفیت بودن این پوکه های آرایشی و بهداشتی می تواند توجه و اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و باعث فروش بیشتر محصولات گردد. لازم به ذکر است این شرکت در زمینه مشاوره برای فروش محصولات نیز فعالیت کرده و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. علاوه بر این موارد شرکت عطر تن آرای اروند در زمینه واردات مواد اولیه محصولات آرایشی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن ها و حتی واردات مواد اولیه ظروف آرایشی و بهداشتی فعال می باشد.

شرکت عطر تن آرای اروند
آرایشی

تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و جهان

به طور کلی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان تحت سلطه تعداد کمی از شرکت های چند ملیتی که بیشترین بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند، می باشد. این شرکت ها که اغلب در اوایل قرن بیستم تاسیس شده اند در زمینه گسترده ای از توزیع و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به فعالیت مشغول می باشند که شرکت عطر تن آرای اروند نیز یکی از آن ها است . بزرگ ترین و مطرح ترین شرکت های تولیدکننده محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا شامل شرکت های L’Oréal ، Procter & Gamble ، Unilever ، Shiseido و Estée Lauder می باشند. بزرگترین صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان متعلق به ایالات متحده آمریکا می باشد و پس از آن ژاپن دارای بیشتری سهم می باشد و در جایگاه سوم این صنعت نیز آلمان ایستاده است. همچنین در زمینه تولید عطر و ادکلن فرانسه پیشتاز است و همچنین این کشور در زمینه صادرات مواد اولیه مرغوب برای تولید عطر و ادکلن نیز پیشتاز است. البته فرانسه در تولید سایر محصولات آرایشی و بهداشتی نیز در دسته تولیدکنندگان بزرگ قرار می گیرد و صنعت بسیار بزرگ و رو به رشدی در زمینه حوزه زیبایی را دارا می باشد. کشورهای ایتالیا و نیوزیلند و کانادا میز از دیگر تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در سر تا سر جهان می باشند. همچنین در سال های اخیر کشور ترکیه نیز توانسته است تا حدی خود را وارد رقابت های بین المللی کند و محصولات خود را به دیگر کشورها صادر نمایند.
در ایران نیز صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی صنعتی نوپا و رو به رشد می باشد. با توجه به وجود تحریم ها و قیمت بسیار بالای محصولات خارجی توجه بسیاری از مصرف کنندگان به برندهای ایرانی جلب شده است که کیفیت این برندهای ایرانی می تواند تضمین کننده فروش آن ها باشد. در صورتی که شرکت های تولیدکننده بتوانند با استفاده از این اعتماد و حفظ کیفیت محصولات تولید خود، تنوع لوازم آرایشی و بهداشتی خود را تنوع بخشند می توانند در آینده ای نه چندان دور به بازارهای بین المللی نیز ورود پیدا کنند و به صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی به سایر کشورها بپردازند.

این مطلب را هم ببینید
تولید کانسیلر با برند شما چگونه صورت می‌گیرد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *