تولید ادکلن در ایران به چه نحوی انجام می‌شود؟

تولید ادکلن اورجینال در ایران

اگر قصد تولید ادکلن در ایران دارید، ما راهش را به شما نشان می‌دهیم. فرایند تولید ادکلن در ایران کمی متفاوت بوده و نیاز است که مراحل به صورت کامل دقیق دنبال شود و نکات مهم رعایت شود.

ترکیبات مواد اولیه برای تولید ادکلن در ایران

پیش از اینکه فرایند تولید ادکلن آغاز شود، مواد خامی که برای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد باید به طور دقیق و خالص تهیه شود. برای تهیه عطر و ادکلن از میوه‌ها، ادویه جات، برگ گیاهان و همینطور گل های مختلفی استفاده می شود. بنابراین مواد به کار برده شده برای تهیه عطر باید دقیقاً مشخص شده باشند. گلها و عصاره آن ها مهم ترین ماده در تهیه عطر محسوب می‌شوند.

گاهی نیز از عناصر حیوانی برای ساخت عطر ها استفاده می شود. مثلا استفاده از مشک آهو و عنبر نهنگ از مواردی است که در تولید ادکلن استفاده می شود. گاه ترکیبات ادکلن در طبیعت موجود نبوده و نیاز است که به صورت مصنوعی تهیه شوند. در چنین حالتی حفظ محیط زیست اهمیت زیادی دارد چون منابع گیاهی و حیوانی باید به دقت محافظت شوند.

تولید ادکلن در ایران
تولید عطر و ادکلن

روش های استخراج رایحه برای تولید ادکلن

دومین مرحله برای تولید ادکلن در ایران، استخراج رایحه است. در واقع ماده‌ای که از گیاهان و حیوانات برای تهیه عطر استفاده می شود، روغن معطر نام دارد. برای جدا کردن روغن باید فرآیند عصاره گیری به طور کاملاً دقیق انجام شود. دقت کنید که این مرحله مهم ترین مرحله در فرایند تولید ادکلن محسوب می‌شود و روش های متفاوتی برای استخراج رایحه وجود دارد.

گاه می توان از روغن های جاذب برای گرفتن رایحه استفاده کرد و گاه قطعات ماده معطر جوشانده می شوند. از روش تقطیر برای عصاره گیری می توان استفاده کرد. گاهی نیاز به استفاده از حلال های شیمیایی مخصوص برای تهیه ماده معطر خواهد بود و می بایست محلول طبق شرایط خاصی سوزانده شود تا درصد خلوص عطر بیشتر باشد.

حقیقت این است که گران بودن برخی از ادکلن ها به خاطر شرایط دشواری است که در استخراج رایحه دیده می شود. مثلا برای ساخت 20 میلی لیتر عطر نیاز به عصاره 750 گل رز است.

این مطلب را هم ببینید
توليد شیشه ادکلن به چه صورت است؟

ترکیب روغن های معطر برای تولید ادکلن در ایران

سومین مرحله تولید ادکلن در ایران مربوط به ترکیب روغن های معطر است. در واقع برای ساخت رایحه خاص و جدید، نیاز به کارشناسانی است که بتوانند ترکیبات مختلفی روی رایحه ها انجام دهند و آزمایش‌های لازم را در نظر بگیرند، تا به نتیجه مطلوبی برسند. این فرایند ممکن است سالها طول بکشد.

بنابراین نیاز به ترکیب صدها ماده معطر و شیمیایی است تا نتیجه موفقیت‌آمیزی فراهم شود. بنابراین ترکیب روغن های معطر نیاز به تخصص بالایی دارد. میزان الکل و درصدی از ماده که در آن حل می‌شود، نوع آن را مشخص میکند. از الکل برای رقیق تر شدن عطر استفاده می شود.

پیرسازی عطر بخشی از مراحل تولید ادکلن در ایران

پس از اینکه عطر استخراج شد و ترکیبات لازم روی آن انجام شد و همینطور آزمایشات لازم و مراحل حل شدن در الکل صورت گرفت، نوبت به پیرسازی عطر است. در واقع نیاز است که عطر برای چند ماه تا یک سال در یک فضای تاریک و خنک قرار بگیرد.

مراحل پیرسازی باید بدون کوچکترین حرکت و یا مزاحمتی انجام شود. دقت کنید که این فرآیند کمک می کند تا روغن های معطر و الکل به صورت کاملاً دقیق با هم ترکیب شوند و کیفیت و دوام آنها بیشتر شود این موضوع سبب شده تا عطر قوی‌تر شده و کیفیت خود را از دست ندهد.

برای تولید ادکلن در ایران نیاز است که بسته بندی دقیقی برای آن صورت بگیرد. اگر فکر می‌کنید در انتخاب بسته بندی و جعبه عطر دچار سردرگمی هستید، ما می توانیم به شما در این زمینه کمک کنیم.

تولید ادکلن لاکچری در ایران
عطر و ادکلن

مواد خوشبو موجود در ادکلن ها چیست؟

به طور کلی مواد خوشبویی که در ادکلن ها مورد استفاده قرار می گیرد، به سه دسته کلی تقسیم می شود. دسته اول روغن های اسانسی هستند، دسته دوم مواد مستقل و دسته سوم مواد شیمیایی سنتزی و نیم سنتز هستند، روغن های خوشبوی فرار اغلب منشا گیاهی دارند.

این مطلب را هم ببینید
خرید شیشه ادکلن اورجینال چگونه است؟

ادکلن ها با توجه به نحوه تولید به دو گروه طبیعی و شیمیایی تقسیم می شوند. به عطرهایی، عطر طبیعی گفته می‌شود که از یک محصول طبیعی به دست آید. مثلاً عطر گل محمدی که در ایران به گلاب شهرت دارد.

استفاده از عصاره گل رز و گل محمدی در ایران برای تولید ادکلن مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت زیادی دارد و از سوی دیگر عطر های شیمیایی که به عنوان عطر های مصنوعی نیز شناخته می شوند، توسط علم شیمی و بر اساس یکسری تغییر و تحول روی چندین ماده شیمیایی به دست می‌آیند. دوام و ماندگاری این عطرها به نسبت عطرهای طبیعی بیشتر است.

وجود بافت مولکولی در این عطرها سبب ماندگاری زیاد آنها می‌شود و طرح شیمیایی به شکل مختلفی وجود دارد که برخی از آن درجه خلوص بالایی داشته و به صورت مایع و در قوطی هایی با وزن های مختلف عرضه می شود. برای تولید ادکلن در ایران نیاز است که مواد اولیه معطر به واسطه گیاهان دارویی انتخاب شود، این موضوع سبب می‌شود تا عملکرد آن از نظر خنک بودن بسیار بهتر شود.

قوانین تولید ادکلن در ایران به چه صورت ؟

برای تولید ادکلن در ایران باید یک سری قوانین خاص را پشت سر بگذارید. دقت کنید که معمولا انتخاب مواد اولیه اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه شرکت عطر تن آرای اروند صفر تا صد پروسه تولید ادکلن در ایران را با شما همگام می شود، تا بتوانید برند مخصوص خود را تولید نمایید. شما می توانید یک برند مطرح در حوزه آرایشی و بهداشتی باشید و همینطور شرایط ثبت برند را به خوبی پشت سر بگذارید.

اگر نگران انتخاب مواد اولیه هستید و یا در انتخاب پوکه یا ظرف ادکلن خود نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان تخصصی شرکت عطر تن آرای اروند شرایط را برای شما فراهم می‌کنند و شرایط لازم را در نظر می‌گیرند. هر آنچه در ذهن خود دارید با ما در میان بگذارید تا مسیر را برای شما هموارتر سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *