تولید ادکلن زنانه با رایحه جدید 2021

تولید ادکلن زنانه

برای تولید ادکلن زنانه قطعاً نیاز است که در ابتدا روحیات بانوان مورد بررسی قرار بگیرد. مراحل انتخاب رایحه های عطر زنانه بسیار مهم است. قانون خاصی معمولاً برای ترکیب رایحه ها وجود ندارد و به طور کلی هر ترکیبی که باب میل بانوان باشد، گزینه خوبی برای تولید ادکلن زنانه خواهد بود. اما آنچه که در تولید ادکلن زنانه اهمیت زیادی دارد نت آغازین و نت پایانی است. رایحه گل ها در نت میانی برای ساخت ادکلن زنانه بسیار مهم بوده و اثربخشی زیادی خواهد داشت.

تولید ادکلن با رایحه چوبی

یکی از بهترین رایحه هایی که در تولید ادکلن زنانه مد نظر قرار می‌گیرد، رایحه‌ چوب سدر و لادن است به طور کلی ترکیب این دو چوب سبب ایجاد بوی تازه و با طراوت می شود. البته استفاده از بوی درخت کاج و چوب صندل نیز در تولید ادکلن زنانه بسیار رویت شده است. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد رایحه های چوبی از نظر بافت و همینطور پخش بو شرایط متنوعی دارند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده است که رایحه های چوبی می توانند در بسیاری از موارد مانند ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرند.

تولید ادکلن زنانه با رایحه مشک

استفاده از رایحه مشک در تولید ادکلن زنانه بسیار دیده می شود و به طور کلی بوی بسیار خوش ایجاد می‌کند. ترکیب مشک با رز سفید سبب ایجاد بوی بسیار دلنشینی می شود. به طور کلی رایحه مشک رویکرد متعادل تری دارد و از سوی دیگر می توان این رایحه را با چوب سدر ترکیب کرد البته که در تولید ادکلن زنانه همه رایحه ها مورد استفاده قرار گرفته و هر یک تأثیر خاص خود را دارند پخش بو در این عطر ها از دیگر مواردی است که می بایست مد نظر قرار بگیرد.

تولید ادکلن زنانه با رایحه چوبی
ادکلن زنانه در انواع رایحه

تولید ادکلن زنانه با رایحه های گیاهی

بانوان علاقه زیادی به ادکلن با رایحه های گیاهی دارند، به این ترتیب استفاده از رایحه های بابونه و رزماری در تولید ادکلن بسیار زیاد است و از سوی دیگر رایحه گل مهمترین و اصلی ترین نت میانی در تولید ادکلن زنانه محسوب می شود، مثلاً رایحه‌ گل یاس و زنبق شمعدانی و همینطور گل صدتومانی در تولید عطر و ادکلن زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. البته رایحه های گل در ساخت ادکلن های مردانه نیز بسیار قابل قبول است.

این مطلب را هم ببینید
واردات اسانس عطر و ادکلن بدون واسطه

نکات جالب در تولید ادکلن زنانه

یکی از موضوعات مهمی که درتولید ادکلن ها زنانه که باید به آن دقت کنید این است که بهتر است از روغنهایی به عنوان روغن حامل استفاده شود که بیش از ۲۰ درصد تراکم نداشته باشد. این موضوع در تولید ادکلن های زنانه و مردانه اهمیت زیادی دارد. به طور کلی روغن های ترکیبی باید به مقدار درست مورد استفاده قرار بگیرند.
در فرمول ساخت بهترین ادکلن زنانه روغن حامل اهمیت زیادی دارد و به طور کلی تنها هشت قطره از روغن حامل درصد ترکیبات داخل شیشه را تغییر میدهد.
البته که می‌توان از روغنهای معطر نیز استفاده کرد دقت کنید که به طور کلی کسانی که پوست حساس دارند در استفاده از روغن دقت بیشتری داشته باشند.

تولید ادکلن زنانه با رایحه های گیاهی
تولید انواع ادکلن زنانه

نت های آغازین، میانی و پایانی در ادکلن زنانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تولید ادکلن باید به آن دقت کنید نت های آغازی، میانی و پایانی است.
دقت کنید که نت های آغازی معمولاً رایحه اولیه ادکلن محسوب می‌شوند و به طور کلی ۱۵ دقیقه دوام می‌آورند و از سوی دیگر استفاده از مرکبات مانند لیمو، لیمو ترش، همینطور گیاهانی مانند ریحان، نعناع و بهارنارنج برای نت اولیه گزینه بسیار جالبی خواهد بود.
در نهایت نت پایانی اهمیت زیادی در تولید ادکلن خواهد داشت. دقت کنید که دوام نت پایانی بسیار زیاد است و ۲۴ ساعت ماندگار خواهد بود. بهتر است از نت های پایانی خوش استفاده شود. معمولاً رایحه های چوبی و همینطور رایحه های گیاهی بهترین گزینه برای نت های پایانی در تولید ادکلن های زنانه هستند. مورد مهم دیگری که باید دقت کنید این است که نت پایانی در ادکلن ها معمولاً از نظر ساختار ارزیابی می‌شوند این موضوع در شرکت تن آرا اروند نیز مدنظر قرار گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
توليد ادکلن چگونه صورت مي گيرد؟

آشنایی با میزان تراکم نت ها

یکی از موضوعات مهمی که درخصوص تولید باید به آن دقت کنید آشنایی با میزان تراکم نت ها است. این موضوع را با یک مثال جالب برای شما توضیح می دهیم. آنطور که تجربه نشان داده بیشتر عطرها به صورت میانگین دارای حدود ۲۰ درصد نت پایه یا نوت پایانی هستند، از سوی دیگر به میزان ۵۰ درصد از تراکم عطرها شامل نت میانی می شود و این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها ۳۰ درصد باقیمانده مربوط به نت آغازین خواهد بود. به طور کلی رعایت میزان تراکم نت ها سبب کیفیت بهتر ادکلن و عطرها خواهد شد.

عطر ها فقط از نت تهیه نمی‌شوند، در تولید آن ها می بایست از روغن حامل نیز استفاده شود، تا نت های عطر بتوانند به خوبی با هم ترکیب شوند. از سوی دیگر روغن دانه انگور، روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین نیز سبب کیفیت بهتر عطر می‌شود. رایحه های دل انگیز برای نت آغازی، میانی و پایانی باید به صورتی ترکیب شود که اثربخشی عالی داشته باشد. این طور که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد به طور کلی عطرها باید از نظر درصد خلوص مورد بررسی قرار بگیرند، میزان الکل به کار برده شده در عطر ها بر روی درصد خلوص آن تاثیر می گذارد. برای تولید ادکلن زنانه نیاز به الکل، آب تقطیر شده و رایحه‌ آغازی، میانی و پایانی و همینطور شیشه تعویض است.

تولید ادکلن زنانه با رایحه مشک
انواع ادکلن

تولید ادکلن زنانه در شرکت عطر تن آرای اروند

خوشبختانه پروسه تولید ادکلن زنانه در شرکت عطر تن آرای اروند به شکل کاملاً دقیق و حرفه ای و با توجه به جدیدترین فرمولاسیون صنعت عطر سازی اجرا می شود در این راستا کیفیت عطر تضمین شده و ساختار آن بر اساس شرایطی که دارد مد نظر قرار می‌گیرد.
نکته مهم دیگری که در مورد تولید ادکلن زنانه باید به آن دقت شود این است که این ادکلن ها می‌بایست خط عطر خوبی داشته باشند تا بتوان از آن برای مدت طولانی تری استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *