تولید خط لب چگونه صورت مي گيرد؟

تولید خط لب مدادی

تولید خط لب به چه صورت؟

تولید خط لب از محصولات آرایشی پرکاربرد و پر طرفداران در بین علاقه مندان محصولات آرایشی خط لب ها هستند که با نام مداد لب نیز در بازار شناخته می شوند. هدف از تولید خط لب ها آن است که افراد پیش از استفاده رژ لب، ناحیه های ناهموار و ناموزون در لبه های خارجی لب ها را ب وسیله این خط لب ها پر کنند تا لب ها ظاهر و شکل صاف تری پیدا کنند. همچنین برای تولید خط لب ها به این نکته نیز دقت شده است که این محصول بتواند از خشک شدن و خونریزی لب ها جلوگیری نماید. اهداف دیگری که در طراحی و تولید خط لب ها مد نظر قرار داده شده است، ترسیم اصولی لب ها و نگه داشتن رژ لب در داخل ناحیه لب ها می باشد. همچنین خط لب ها می توانند کنتراست بیشتری در لب ها ایجاد نمایند و باعث برجسته تر نشان دادن لب ها گردند. از دیگر موارد استفاده از خط لب ها که منجر به افزایش تولید این محصول گشته است می توان به استفاده از آن به تنهایی و به عنوان نوعی رژ لب نام برد و دیگر آن که برای پر کردن کامل لب ها از مدادهای لب می توان بهره جست.

تولید خط لب مدادی رنگ پوست
واردات مواد اولیه تولید خط لب

مدل های مختلف خط لب :

خط لب به طور معمول به صورت لوله ای شکل یا در فرم مداد مانندی که قابلیت جمع شدن دارد انجام می پذیرد و در بازار به فروش می رسد. تولید خط لب ها اغلب در همان طیف رنگی رژ لب ها صورت می پذیرد اما به طور معمول خط لب ها تیره تر از رژ لب ها می باشند. به طور مثال خط لب ها در رنگ های قرمز، صورتی، قهوه ای، آلویی و غیره صورت می پذیرد. همچنین خط لب نامرئی نیز برای بسیار از افراد و برندها دارای جذابیت است. این نوع خط لب معمولا فاقد رنگ یا اثر دادن رنگ می باشد و برای ایجاد نوعی تصویر از لب های صاف مورد استفاده قرار می گیرد.
در داخل خط لب ها عناصر گوناگونی به کار گرفته می شوند. از این عناصر می توان به موم، روغن و رنگدانه ها که در تولید رژ لب ها هم به کار گرفته می شوند می توان نام برد. در مقایسه با رژ لب ها، خط لب ها دارای قوام بیشتر و سفت تری می باشند و رنگدانه هایی که در تولید خط لب ها به کار میرود عمیق تر هستند. این ویژگی ها سبب می شود که خط لب ها برای کشیدن خط های دور لب مناسب تر باشند. می توان گفت خط های لب به نسبت رژ لب ها دارای روغن کمتری می باشند اما موم و رنگدانه بیشتری دارند. در مواد اولیه خط لب بیشتر از نوعی موم مشهور با نام موم ژاپنی استفاده می شود.

این مطلب را هم ببینید
سفارش تولید لوازم آرایشی
تولید خط لب لاکچری
خط لب اورجینال وارداتی

برای تیز کردن سر خط لب ها می توان از تراش تیز کننده استفاده کرد به این صورت که سر مداد را به آرامی داخل دهانه تراش کرده و با یک حرکت دورانی بر روی تیغه سر مداد تیز می شود. در صورت موجود نبودن تراش می توان از قیچی یا یک چاقوی کوچک جیبی کوچک استفاده کرد.
در هنگام استفاده از خط لب ها بهتر است به این نکته توجه شود که خط لب باید همیشه رنگی اندکی تیره تر از رنگ طبیعی لب ها داشته باشد تا اهداف مورد نظر را محقق سازند. البته ممکن است راه مطمئن تر انتخاب و استفاده از خط لبی می باشد که دارای رنگی خنثی و طبیعی می باشد.

ویژگی ها و کاربردها

استفاده از براق کننده های لب به علت زیبایی و ماندگاری بالا طرفداران بسیاری دارد. یکی دیگر از روش هایی که می توان جایگزین استفاده از برق لب ها کرد و در عین حال براق بودن لب ها در تمام طول روز نیز حفظ گردد، استفاده از خط لب هاست. خط لب ها به دلیل مات بودن و رطوبت کمی که دارند می توانند به عنوان نوعی پرایمر و برای براق نشان دادن لب ها نیز مورد استفاده قرار گیرند.
تولید خط لب ها نیز مانند محصولات آرایشی دیگری چون رژ لب ها، مداد چشم ها و دیگر لوازم آرایشی، از محصولاتی می باشند که معمولا در تمام کیف های آرایشی یافت می شوند. به طور معمول نقش خط لب ها به عنوان یک بیس عمل می کنند. استفاده از این محصول اجباری نیست اما در بهتر نشان دادن لب ها و رژ لب ها نقش موثری ایفا می کند. استفاده از خط لب ها خصوصا برای افرادی که دارای لب های باریک و یا نا موزون هستند، توصیه می شود. خط لب مورد استفاده حتما باید یک درجه تیره تر از رنگ رژ لب باشد و به همین علت است که تولید خط لب در رنگ های تیره بیشتر صورت  می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
تولید برند آرایشی لاکچری چگونه انجام می شود؟ 
تولید خط لب ارگانیک
خط لب پودری

در تولید خط لب ها می توان از مواد شیمیایی و یا ارگانیک استفاده کرد. نوع ارگانیک مواد آرایشی به علت آن که ضرر کمتری برای پوست ایجاد می کند و از حساسیت های احتمالی جلوگیری می نماید دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد. اما استفاده از مواد ارگانیک در تولید لوازم آرایشی منجر به افزایش قیمت این مواد نسبت به محصولات تولید شده از مواد شیمیایی می گردد. معمولا در تولید خط لب ها از ویتامین E نیز در مواد تشکیل دهنده آن استفاده می شود تا از خشک شدن لب ها و زخم شدن آن ها جلوگیری نماید. برخی متخصصان توصیه میکنند برای آن که خط لب نمای بهتری بر روی لب ها داشته باشد پیش از استفاده از آنها بهتر است لب ها با کرم مرطوب کننده به مقدار کم پوشانده شوند.
از خط لب ها می توان به عنوان زیر ساز لب ها و پیش از استفاده از رژ لب استفاده کرد. همچنین این محصولات آرایشی نقش بسزایی در بزرگتر نشان دادن لب ها ایفا می کنند. با توجه به ویژگی های برشمرده شده برای خط لب ها از آن ها برای تغییر دادن شکل ظاهری لب ها نیز استفاده می شود. تولید خط لب همچنین برای جایگزینی آن با رژ لب ها و جلوگیری از پخش شدن و یا ماسیده شدن آن ها بر روی لب می باشد. مهم ترین نکته هنگام استفاده از خط لب ها توجه به همخوانی داشتن رنگ آن ها با رنگ طبیعی لب ها می باشد.

تولید خط لب در انواع رنگ
رنگ های لاکچری خط لب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *