تولید رژلب جامد

تولید رژ لب جامد در عطر تن آرای اروند

راهنمای تولید رژ لب جامد

در این بخش از مقاله در تولید رژلب جامد در تلاش هستیم به برخی از مشکلات و راه کارهای مطلوب برای تولیدی یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی بپردازیم. می توانید فرایند تولید برند رژ لب جامد دلخواه خود را زیر نظر شرکت عطر تن آرای آغاز کنید تا بتوانید به راحتی هم بحران های موجود را مدیریت کرده و هم از کیفیت نهایی محصول مطمئن باشید.

رژ لب جامد به عنوان یکی از اصلی ترین شکل رژ دارای محبوبیت و البته کاربرد زیادی است. لازم به ذکر است که رژهای لب مایع با کارایی خود نتوانسته اند جایگزین مناسبی برای رژ لب جامد باشند. تنها مشکلی که در به کارگیری این نوع از رژ لب ها موجود است می توان به تجدید آنها در مدت زمان کوتاه اشاره کرد. رژ از جمله لوازم آرایشی جدا ناپذیر برای خانم ها است.

امروزه شرکت های مختلفی در تولید لوازم آرایشی فعالی دارند ولی شرکتی می تواند در این رقابت موفق باشد که محصول با کیفیت را تولید کند. محصول با کیفیت هزینه ی بیشتری برای تولید می طلبد به همین دلیل باید راهکارهایی در نظر گرفته شود که با حفظ کیفیت بتوان هزینه های نهایی را کاهش داد. شرکت عطر تن آرای می تواند با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، ایده های مطلوبی برای تولید رژلب جامد در اختیار شما قرار دهد.

تولید رژ لب جامد
تولبد انواع رژ لب جامد

مشکلات رایج تولید رژ لب جامد

فرایند تولید رژلب جامد با مشکلاتی مواجه است که معمولا بی توجهی به برخی از راه حل ها می تواند شرایط تولید را سخت تر کند. امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده ی این محصول آرایشی با برخی با مشکلات خاصی مواجه هستند. از جمله مهمترین دردسرهای تولید رژ لب جامد می توان موارد زیر را نام برد:

⦁ طولانی بودن فرایند ذوب کردن واکس

⦁ مصرف میزان انرژی بیشتر

⦁ همگن و پایداری سازی محصول نهایی

⦁ نیاز به پروسه ی بیشتر در رابطه با کار  با واکس

⦁ زمان گیر بودن فرایند مخلوط کردن پیگمنت

مشکلات دیگری نیز می تواند در اثر بی کیفیت بودن محصولات انتخاب شده در فرایند تولید رژ لب جامد ایجاد شود. هرچه دستورالعمل مطلوبی برای تولید در نظر گرفته شود به مراتب قادر خواهیم بود، بسیاری از مشکلات نام برده را برطرف کنیم.

این مطلب را هم ببینید
ریمل حجم دهنده آلستر

شرکت عطر تن آرای با تجربه ای که در این زمینه دارد می تواند به راحتی در صورت بروز هرگونه مشکل، راهکار مطلوبی را به شما ارائه دهد.

شما حتی اگر تخصص تولید لوازم آرایشی را داشته باشید، باز به دلیل نداشتن تجربه ی کافی سختی های بسیاری در این مسیر خواهید داشت. به همین دلیل بهره مندی از دانش یک تیم کاربلد می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان بسیار یاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تولید رژ لب جامد با کیفیت بالا
تولید رژ لب

راه حل های مطلوب برای تولید رژ لب جامد

برای حل مشکلات یاد شده برای تولید رژ لب جامد راهکارهای به روز و مدرن بسیار زیادی است. امروزه شرکت های پیشرفته توانسته اند با به کارگیری دانش و تکنولوژی نوین ، تجهیزاتی با کارایی مطلوب طراحی کنند.

به همین تاکید ما آن است برای راه اندازی یک خط تولید حتما با شرکت ها فعال در این زمینه در ارتباط باشید تا بتوانید از ایده های مطلوب بهره مند شوید.

مواد اولیه ی مورد استفاده برای تولید رژ لب جامد  ، دستگاه های به کار رفته در حین فرایند تولید به مقدار قابل ملاحظه ای می تواند کیفیت نهایی رژ لب تولید شده را تغییر دهد.  از اصلی ترین مواد اولیه مورد استفاده در تولید رژ لب میتوان موارد زیر را نام برد:

⦁ انواع پیگمنت ها

⦁ روغن کرچک

⦁ روغن های معدنی

⦁ واکس

⦁ ترکیبات سیلیکون

⦁ نرم کننده ها

⦁ نگهدارنده ها

⦁ عطرها

⦁ پخش کننده ی پیگمنت ها

لازم به ذکر است که در فرایند تولید رژلب جامد در برخی از مواقع برای حفاظت از اشعه ی فرابنفش افزودنی های دیگری نیز در اولویت قرار می گیرد. البته برخی از آنها به دلیل اضافه شدن ترکیبات خاص، درخشش خاصی دارند. به طور کلی نسبت پیگمنت، روغن و واکس می تواند به صورت زیر باشد:

⦁ روغن: ۵۰ الی ۷۰ درصد

⦁ واکس: ۲۰ الی ۳۰ درصد

⦁ پیگمنت: ۵ الی ۱۵ درصد

 
دستگاه تولید رژ لب جامد

برای تولید رژ لب جامد انتخاب دستگاه های مناسب و تجهیزات مطلوب می تواند بازده نهایی را به مقدار بسیار زیاد افزایش دهد. به عنوان مثال دستگاه میکسر هموژنایزر در فرایند تولید رژ دارای مزایای بسیاری است که از مهمترین موارد زیر را در اولویت قرار داد:

این مطلب را هم ببینید
تولید اسپری فیکساتور لاکچری

⦁ کاهش مدت زمان اجرای فرایند

⦁ افزایش پایداری محصول

⦁ حذف برخی از مراحل های اضافی

نوع از دستگاه ها به صورت پمپی و کف گرد ساخته شده اند. هر کدام از آنها نیز امتیاز های ویژه ی خود را دارند. نمونه های تحت خلا دارای ویژگی های مطلوبی هستند که توانسته اند جایگزین مناسبی برای بسیاری از روش ها باشند. به عنوان مثال از مهمترین مزیت آنها می توان موارد زیر را نام برد:

⦁ تولید محصول بدون هیچ گونه هوا خوردگی

⦁ امکان کنترل دما در کل فرایند

⦁ امکان افزودن ترکیبات دلخواه در هر مرحله

⦁ شستشوی آسان در محل

تولید رژ لب جامد اکلیل دار
رژ لب جامد

تولید رژلب جامد با شرکت عطر تن آرای

فرایند تولید رژلب جامد را به ما بسپارید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن باشید. ما با بهره مندی از تجهیزات حرفه ای و البته دانش و تخصص افراد کاردان و با تجربه در این زمینه مفتخر آن هستیم که توانسته ایم در ارائه ی بهترین خدمات در اولویت انتخاب شما باشیم. راه اندازی یک خط تولید نیازمند تجربه است، اگر نتوانید پیش بینی های دقیق را در نظر بگیرید بدون تردید قادر نخواهید بود مشکلات بعدی را برطرف کنید.

شرکت عطر تن آرای با هدف افزایش میزان تولید داخلی در تلاش است، گام بزرگی برای ایجاد خودکفایی تولید لوازم آرایشی داشته باشد. متاسفانه به دلیل نامرغوب بودن بسیاری از محصولات داخلی، مشتریان ایرانی تمایلی به خرید برند های داخلی ندارند. ما هم نیروی کار و هم تخصص بالایی داریم، اگر همت کنیم بدون شک می توانیم در این مسیر موفق باشیم.

برای راه اندازی پروژه ی تولید رژ لب جامد همین اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و راهنمای کامل به دست اورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *