تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت

تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت لاکچری

راهنمای تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت

تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت یکی از مهمترین خدمات شرکت عطر تن آرای می باشد. پیش از اینکه به بررسی اهمیت تولید لوازم آرایشی با این مجوز بپردازیم، در نظر داریم در بخش بعدی به طور کلی به بررسی اهمیت مجوز سیب سلامت و شرایط لازم برای دریافت این نشان پرداخته و توضیحات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این صورت با دریافت آگاهی لازم به راحتی می توانید اهمیت این نوع از مجوز ها، برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را درک کنید.

سیب سلامت نمادی است که توسط وزارت دارو و غذا برای افزایش کیفیت نهایی محصولات تولیدی ارائه می شود. به منظور دریافت این نشان لازم است استانداردهای ویژه ای را در حین تولید مد نظر قرار داد. به همین دلیل تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت از توجه ویژه ای برخوردار است. محصولاتی که با این مجوز تولید و طراحی می شوند ، به مراتب دارای کیفیت و سلامت بیشتری هستند.

این امر میتواند به نوبه ی خود امتیاز محصول را افزایش داده و در فروش و جلب اعتماد بسیار موثر باشد. امروزه شرکت های تولید کننده ی لوازم آرایشی و بهداشتی در صدد ان هستند که با افزایش کیفیت و استانداردهای تولید، بتوانند میزان فروش را افزایش دهند.

تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با مجوز سیب سلامت
سیب سلامت

اهمیت مجوز سیب سلامت در تولید محصول آرایشی

شرکت عطر تن آرای با دریافت این نشان و در نظر گرفتن معیارهای آن در تولید برندهای آرایشی و بهداشتی مختلف، توانسته است در افزایش کیفیت تولید محصولات گام موثری بردارد. اهمیت به کارگیری این مجوز به این دلیل مهم است که امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید محصولات گوناگون فعالیت دارند، به همین دلیل رقابت سختی بین تولید کنندگان است.

در صورتی می توان در این رقابت پیروز بود که بتوان با افزایش بازده و کیفیت محصول، اعتماد افراد را به دست آورد. مجوز های مختلفی توسط سازمان های جهانی و در کشورمان مد نظر است ، به کارگیری این نوع از مجوز ها نشانه ی مرغوب بودن کالای نهایی است.

سیب سلامت شامل قوانین تدوین شده برای تولید محصولات دارویی، بهداشتی و غذایی است که در سال 89 تایید شده و  توسط سازمان غذا و دارو اجرا می شود. سیب سلامت برای هر محصول معنای خاصی دارد.

این مطلب را هم ببینید
تولید کرم دست و صورت چگونه است؟

به عنوان مثال برای محصولات بهداشتی، مهمترین فاکتور آن است که  محصول نهایی عاری از مواد ضد عفونی، میکروب و غبار باشد. به منظور افزایش بهداشت توجه به موارد زیر جدی است:

⦁ کف و دیوار ها از جنس سرامیک

⦁ دارا بودن تهویه ی مطبوع

⦁ به کارگیری شرایط ضدعفونی مورد تایید وزارت بهداشت

⦁ سیستم شستشو کامل

⦁ لوله کشی فاضلاب

در تولید محصولات آرایشی همه ی موارد یاد شده در شرکت تولید کننده باید مورد نظر قرار گیرد.

تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت در ایران
تولید مداد آرایشی

نشان مجوز سیب سلامت به چه محصولاتی داده می شود؟
برای تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت لازم است همه ی دستورالعمل های تدوین شده برای این نشان در اولویت قرار گیرد. نشان سیب سلامت برای محصولاتی ارائه می شود که شامل موارد زیر هستند:

⦁ دارای پروانه ساخت

⦁ رعایت موارد مورد تایید وزارت غذا و دارو

⦁ نبود مواد افزودنی شیمیایی

⦁ نبود مواد مصنوعی

⦁ استفاده از مواد طبیعی

⦁ عاری بودن هر گونه داروهایی دامپزشکی و سموم در محصول نهایی

⦁ نداشتن عوامل خطرناک از جمله اسید چرب ترانس

⦁ حداقل مقدار کالری در فرآورده

برای تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت علاوه بر موارد یاد شده، دستورالعمل های خاصی نیز در دست است. توجه به این موارد  می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای کیفیت نهایی را افزایش دهد.  نشان سیب سلامت از دو رنگ آبی و سبز ایجاد شده است.

برگ سبز در این نشان به صورت چشم در داخل لوگوی سیب به رنگ سبز بیانگر این مفهوم است که در فرایند تولید آن محصول، سازمان غذا و دارو نظارت دارد. شرکت عطر تن آرای به منظور افزایش استاندارد محصولات آرایشی تولید شده در نظر دارد، استانداردهای جهانی را نیز در اولویت قرار دهد.

ما در صورتی می توانیم وفاداری مشتریان خود را در خرید یک محصول آرایشی و بهداشتی به دست آوریم که کیفیت مطلوب به آنها پیشنهاد دهیم.

تولید محصولات آرایشی با مجوز سیب سلامت
تولید رژلب

مدارک دریافت سیب سلامت

برای تولید محصول بهداشتی و آرایشی لازم است نشان سیب سلامت اخذ شود. برای دریافت این نشان ، شرایط و مدارکی درخواست  می گردد. که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:
·         داشتن گواهی نامه ثبت برند
·         ارائه کردن  ایران کد محصول
·         ارائه نامه های تایید از سوی وزارت بهداشت
·         هم چنین ارائه مجوز تولید محصولات
·         دریافت تاییدیه ای از سازمان غذا و دارو جهت اخذ نشان
·         مدارک ارائه شده توسط اداره بهداشت شامل موارد زیر می باشد:

این مطلب را هم ببینید
تولید محصولات میکاپ

⦁ سرامیک سازی کامل در محیط  تولید محصولات

⦁ رعایت حداقل میزان متراژ محیط

⦁ سرویس بهداشتی استاندارد

⦁ حداقل 500 متر فاصله  از آلودگی

⦁ دارا بودن آزمایشگاه تخصصی برای کارخانه ی تولیدی

تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با مجوز سیب سلامت با عطر تن آرای

فرایند تولید محصولات را به شرکت عطر تن آرای بسپارید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن باشید. ما اینجا هستیم که  سلامت و بهداشت برند آرایشی شما را افزایش دهیم. بهره مندی از مشاوره ی دقیق و کامل کارشناسان با تجربه و متخصص ما به شما اجازه می دهد که میتوانید به راحتی در تولید یک محصول خاص، موفق باشید.

از اصلی ترین مشکلاتی که بیشتر تولید کننده های لوازم آرایشی با ان مواجه هستند می توان به نداشتن تجربه ی کافی برای مدیریت بحران اشاره کرد.

با بهره مندی از خدمات ارائه شده توسط شرکت عطر تن آرای ، می توانید پیش بینی های دقیق برای مراحل بعدی در نظر بگیرید.  ما در تلاش هستیم با ارائه ی ایده های مطلوب بتوانیم کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده در کشورمان را افزایش دهیم تا بتوانیم به خودکفایی کامل در این حوزه برسیم.

محصولات نامرغوب به جز ضرر و زیان ، سودی نخواهد داشت. مشتری به راحتی می تواند کیفیت محصول را شناسایی کند، از سوی دیگر تنوع بسیار زیادی برای لوازم آرایشی موجود است. به همین دلیل باید گام عظیمی در تولید محصولات مرغوب در نظر بگیریم تا بتوانیم محصولات قابل مقایسه با نمونه های خارجی تولید کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *