خرید شیشه ادکلن اورجینال چگونه است؟

خرید شیشه ادکلن اورجینال

یکی از وسایل آرایشی و بهداشتی که امروزه مصرف بسیار بالایی دارد و معمولاً افراد به دنبال بهترین مارک آن هستند عطر و ادکلن می باشد. در واقع می توان گفت عطر و ادکلنی که یک شخص استفاده می‌ کند می ‌تواند بیانگر سلایق او باشد.

به همین دلیل تولید کنندگان، ادکلن های مختلفی را برای سلایق گوناگون تولید می‌ کنند تا همه افراد بتوانند رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. علاوه بر عطر ادکلن شیشه های مورد استفاده برای نگهداری آن ها نیز اهمیت بالایی دارد که می‌ خواهیم در این مقاله در مورد خرید شیشه ادکلن اورجینال اطلاعاتی برای شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

خرید شیشه ادکلن اورجینال: 

خرید شیشه ادکلن اورجینال اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا بسیاری از خریداران، به جنس و طرح مورد استفاده در این محصولات دقت می‌ کنند. و خرید خود را بر مبنای این موضوع قرار می دهند. به همین دلیل امروزه ادکلن ها در طرح های مختلف رولی، اسپری و میله ‌ای تولید می گردد.

اما در واقع می‌ توان گفت طرح شیشه ادکلن به صورت پیش فرض بر مبنای مدل های کادویی یا کریستالی طراحی شده است. و این مدل ها در بین خریداران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. برای تولید شیشه ادکلن حجم های مختلفی در نظر گرفته شده است که متداول ترین این حجم ها ۵۰ میلی تا ۱۰۰ میلی لیتر می باشد.

در هنگام خرید شیشه ادکلن اورجینال به چه مواردی واقعیت دقت کرد؟ 

معمولاً برای افرادی که به دنبال خرید شیشه ادکلن اورجینال هستند کیفیت بسیار اهمیت دارد و شیشه های اورجینال به دلیل این که از بهترین مواد اولیه تولید می‌ گردند کیفیت بالایی دارند. در این شیشه ها هیچ گونه حبابی دیده نمی‌ شود. همچنین شیشه ها به هیچ عنوان دارای موج تولید نخواهند بود.
علاوه بر این موارد یکی از بهترین و اصلی ترین ویژگی هایی که برای شیشه ادکلن اورجینال در نظر گرفته می‌ شود شیشه ها دارای جنس ظریف با طرح های بسیار زیبا می باشد که استحکام فوق‌ العاده ‌ای نیز دارند.

همچنین تنوع بالا در طراحی و بسته بندی آن ها نیز می تواند یکی دیگر از ویژگی‌ های خاص شیشه ادکلن اورجینال به حساب بیاید. و به همین دلیل ممکن است این شیشه ها به صورت ست یا تکی تولید و عرضه گردند.

این مطلب را هم ببینید
تولید کننده عطر جیبی لاکچری

البته شیشه ‌هایی که امروز تولید می گردند دارای جعبه مقوایی است که تمامی مشخصات آن بر روی این جعبه ها درج شده است.
بسته بندی با کمک جعبه های مقوایی دارای مزایای بسیار زیادی است که این مزایا شامل هزینه پایین، سبک بودن و انعطاف پذیری است و همچنین دور از هرگونه آلودگی می باشند.

خرید شیشه ادکلن اصلی
شیشه ادکلن زنانه

چگونگی خرید شیشه ادکلن اورجینال: 

در واقع شرکت های تولید کننده این محصولات ابتدا سفارشات مربوط به خرید شیشه ادکلن اورجینال را از مشتریان خود دریافت می ‌کنند.  پس از آن نام تجاری شرکت درخواست کننده را با طراحی لوگوی منحصر به فرد بر روی شیشه ادکلن به بهترین شکل ممکن درج می کنند. البته بسیاری از شرکت های درخواست کننده ممکن است لوگو یا نام تجاری خاصی را برای چاپ بر روی ادکلن ارائه دهند که این کار می‌ تواند بر روی شیشه‌ ها چاپ یا حک گردد.

یک نکته دیگر که برای خرید شیشه ادکلن اورجینال باید در نظر گرفته شود آن است که شیشه هایی که طراحی می‌ شوند معمولاً برای خانم ها و آقایان طرح های متفاوتی دارند. به همین دلیل شرکت تولید کننده وظیفه طراحی شیشه های ادکلن را برعهده دارد و باید به مشتریان خود این اطمینان را بدهد که محصول طراحی شده برای چه نوع ادکلنی و چه جنسیتی مناسب است.

ویژگی های که برای خرید باید نظر گرفت: 

همانطور که گفته شد علاوه بر شکل شیشه کیفیت آن نیز بسیار مهم است زیرا شیشه ادکلن اورجینال باعث می شود تا رایحه ادکلن به خوبی محافظت شود و کیفیت آن پایین نیاید.

همچنین افرادی که برای خرید شیشه ادکلن اورجینال اقدام می کنند باید بدانند که علاوه بر شیشه اسپری آن نیز اهمیت دارد. و باید از این موضوع که اسپری قدرت پاشش مناسبی دارد اطمینان حاصل کنند. زیرا اگر اسپری که بر روی شیشه ادکلن قرار گرفته است کیفیت خوبی نداشته باشد و قدرت پاشش آن مناسب نباشد. میزان کمی از ادکلن به بیرون پاشیده می شود یا اینکه به دلیل عدم پاشش صحیح به صورت قطره ایی به بیرون بریزد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه اسانس چیست‌؟

همچنین بسیاری از شرکت ها ممکن است شیشه های خالی ادکلن را از کشورهای دیگر وارد کرده و با قیمت بسیار بالاتری به خریداران داخلی ارائه دهند. بنابراین بهتر است از مراکزی شیشه ادکلن را تهیه کنید که کاملاً معتبر می باشند.

شیشه ادکلن اورجینال
شیشه اکلن 100 میل

جنس شیشه ادکلن اورجینال چیست؟ 

افرادی که می‌ خواهند خرید شیشه ادکلن اورجینال را انجام دهند می دانند که جنس شیشه های تولید شده برای این محصولات غیر فلزی هستند. و معمولاً از ۳ ماده کربنات سدیم، سیلیس و همینطور آهک تولید می شود و کیفیت آن با توجه به این موارد تعیین می‌ شود. علاوه بر آن ضخامت، جنس و وزن شیشه نیز با توجه به مواد تشکیل دهنده آن تعیین می گردد.

همچنین برای جلب توجه بیشتر از رنگ های متفاوت در تولید شیشه های ادکلن استفاده می گردد مثل رنگ های مشکی، دودی ترنسپرنت و یا کوره ای گرادنت بسیار محبوب می باشند.

البته جنس درب شیشه ادکلن اورجینال نیز می تواند متفاوت باشند با این که بهترین دربی که برای این محصولات مورد استفاده می‌ شود از جنس چوب یا فلزی سنگین می باشد. همچنین درب های آلومینیومی نیز می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

⦁ مراقب کلاهبرداران باشید: 

یک نکته بسیار مهم و اساسی در هنگام خرید شیشه ادکلن اورجینال آن است که مراقب کلاهبرداران باشید. زیرا امروزه فروش شیشه های تقلبی و بی کیفیت بسیار زیاد شده است و دلیل این موضوع آن است که به دلیل وجود تحریم‌ ها واردات شیشه‌ی با کیفیت به سختی انجام می‌ شود. بنابراین باید قبل از خرید در مورد کیفیت و جنس شیشه ها بسیار دقت کنید و محصولی با کیفیت و عالی تهیه فرمایید.

⦁ انواع شیشه ادکلن اورجینال: 

تنوع بسیار بالایی که در تولید شیشه ادکلن اورجینال وجود دارد باعث شده تا خریداران بتوانند برای تمامی سلایق این محصول را تهیه کننده و تنوع بالا و جذاب برای مصرف کنندگان داشته باشند. از جمله طرح های مختلف شیشه ادکلن اورجینال عبارت است از:

⦁ شیشه ایزی کریمپ
⦁ شیشه های وارداتی پولیش 
⦁ پمپ اسپری پیچی
⦁ شیشه مدل نارنجک دستی
⦁ و…. 

خرید شیشه ادکلن لاکچری
شیشه ادکلن اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *