خرید مواد اولیه کرم فشرده لاکچری

شرایط خرید مواد اولیه کرم فشرده

در خرید مواد اولیه کرم فشرده بسیار دقت کنید استفاده از هر نوع مواد نامرغوب سبب آسیب بسیار زیاد به پوست می شود به طور کلی کرم فشرده یا کرم پودر و کرم گریم از دسته محصولات آرایشی هستند که باید بر روی پوست به صورت ماسک و به شکل یکدست و یکنواخت اجرا شود. بنابراین تقارن رنگ پوست با رنگ کرم پودر بسیار مهم است و همین طور نوع بافت به کار برده شده در کرم پودر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و همه این موارد در خرید مواد اولیه کرم پودر فشرده می بایست مورد بررسی قرار بگیرد.

فرمولاسیون مواد اولیه کرم فشرده

فرمولاسیون به کار برده شده در کرم فشرده معمولاً بر پایه آمولسیون است و در واقع حالت نیمه مایع دارد دقت کنید که به طور کلی کرم های فشرده به دو شکل مایع و نیمه مایع تقسیم می‌شوند، که نوع نیمه مایع آن معمولاً بر پایه روغن و آب است. کرم پودرها یا کرم های فشرده ای که بر پایه آب تولید می شوند، مخصوص پوست های چرب هستند و کرم پودرهایی که بر پایه روغن تولید شده‌اند برای پوست های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین در خرید مواد اولیه کرم فشرده قطعاً باید به نوع پایه مواد اولیه دقت کنید و سطح فرمولاسیون را مورد بررسی قرار دهید. از ماده‌ دیگری که در فرمولاسیون کرم فشرده به کار برده می شود آمولسیفایر است، این محصول نقش یک ماده یکنواخت را روی پوست ایفا می کند و به طور کلی سبب یکدست شدن پوست می شود. دقت کنید که ماده دیگری که در کرم پودر ها وجود دارد و با عنوان مرطوب کننده فروخته می‌شود معمولاً خاصیت آبرسانی را ایجاد می‌کند و این موارد سبب می‌شود تا به پوست شما آسیب وارد نشود همه این موارد در خرید مواد اولیه کرم فشرده مد نظر قرار می‌گیرد.

مواد اولیه کرم موس

خرید مواد اولیه کرم فشرده در مدل های مختلف

نوعی از کرم فشرده به عنوان کرم پودر مایع وجود دارد که بافت آن سبک و نرم است و روی پوست می‌نشیند و معمولاً پوشش‌دهی این نوع کرم پودرها طبیعی و مناسب است و برای استفاده روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. فرمولاسیون به کار برده شده در این کرم پودر به نسبت سایر کرم پودرهای دیگر متفاوت است و از مواد اولیه در آن استفاده می شود که کیفیت بالایی فراهم سازد.

این مطلب را هم ببینید
تولید محصولات آرایشی ارگانیک چگونه انجام می شود؟ 

به طور کلی این محصول در بازار با قیمت مناسب عرضه می شود نوع دیگر از کرم های فشرده وجود دارد که از بافت سنگین تری برخوردار هستند و معمولاً به صورت روغنی طراحی می شود. این کرم پودر ها برای پوست های خشک بهترین گزینه خواهد بود و به طور کلی مواد اولیه به کار برده در آنها بر اساس فرمولاسیون خاصی که در شرکت تن آرا اروند پشت سر گذاشته می‌شود مورد تایید قرار می گیرد. کرم پودرها معمولاً بر اساس نوع روغنی که در آنها به کار رفته درجه بندی متفاوتی دارند

خرید مواد اولیه کرم فشرده روغنی
مواد اولیه کرم فشرده

اطلاعات بیشتر :

کرم پودر های فشرده حرفه ای با عنوان پن استیک وجود دارند که به طور کلی برای پوست های آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرند و به آن کرم گریم گفته می‌شود. خرید مواد اولیه کرم فشرده از نوع گریم باید با بیشترین دقت صورت بگیرد، چون بافت آن بسیار سنگین است. در صورتی که مواد اولیه به کار برده شده در آن کیفیت خوبی نداشته باشد قطعاً به پوست صورت آسیب زیادی وارد خواهد کرد این موضوع باید به صورت کاملا دقیق و درست مدنظر قرار گرفته شود.
خرید مواد اولیه کرم فشرده روغنی برای پوست خشک و دارای آکنه مناسب است البته پایه روغنی به کار برده شده در این کرم ها سبب براق نشان دادن پوست صورت میشود و به طور کلی پوست صورت را چرب تر می کند. این کرم پودرها از نظر ساختار شرایط خارق‌العاده‌ای دارند و به طور کلی کیفیت بالایی برای آنها گزارش شده است.
در تولید کانسیلرها معمولاً باید بافت سبک و طبیعی رعایت شود چون این محصول برای تیرگی دور چشم استفاده شده و فرمولاسیون آن به صورت جامد و کرمی قابل تولید است. در خرید مواد اولیه فشرده از نوع کانسیلر می بایست هم ماندگاری و هم عدم اکسید شدن مورد بررسی قرار بگیرد و تایید شود.

این مطلب را هم ببینید
خرید مواد اولیه ساخت کرم تضمینی

مزایای خرید مواد اولیه کرم فشرده درجه یک

موضوعی که در خرید مواد اولیه کرم فشرده درجه یک باید به آن دقت کنید فرمولاسیون به کار برده در آن است وقتی اقدام به خرید مواد اولیه کرم فشرده درجه یک می کنیم فرمولاسیون به کار برده شده در آن به صورت ۱۰۰% تضمین خواهد شد. از سوی دیگر این مواد ماندگاری بسیار بالایی دارند و روی پوست اکسید نمی شوند موضوع مهم دیگر این است که هیچ نوع حساسیت پوستی و آسیب نخواهند داشت و از سفیدک زدن و ماسیدگی روی پوست نیز جلوگیری می شود. دقت کنید که مواد اولیه کرم فشرده  درجه یک باید رایحه مطلوبی داشته باشد.

خرید مواد اولیه کرم فشرده
کرم فشرده

اطلاعات تکمیلی :

این محصول باید پوشش دهی بسیار خوبی از خود نشان داده و قیمت آن مقرون به صرفه باشد. نکته مهم دیگر اینکه ترکیبات بکار برده شده در آن باید شامل ویتامین های c ، آنتی اکسیدان ها و همینطور فرمولاسیون مخصوص کرم فشرده باشد. معمولاً خرید مواد اولیه کرم فشرده با رنگ بندی متنوع برای شما فراهم شده است و این کرم ها دارای قابلیت محافظت کننده از پوست در برابر نور خورشید است خوشبختانه آزمایش های لازم روی کیفیت کرم ها صورت گرفته و نتایج نشان می دهد که این محصول از چین و چروک پوست نیز محافظت می کند و سبب جلوگیری از چروک خواهد شد.

شرایط خرید مواد اولیه کرم فشرده به صورت اینترنتی برای شما فراهم شده است می توانید سفارش خود را از طریق موبایل و لپ‌تاپ به سادگی انجام دهید تا توضیحات لازم در اختیار شما قرار بگیرد و قیمت جدید مواد اولیه کرم فشرده به شما اعلام شود. خوشبختانه این محصولات متنوع هستند و شرایط خرید برای همه افراد با نیازهای مختلف فراهم شده است.
محصولی که خریداری میکنید از نظر ساختار تهیه شده مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است. کیفیت کرم ها نیز تضمین شده است و می توانید آنها را با خیال راحت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *