واردات ظروف رژگونه به چه صورت؟

پوکه خالی رژگونه

معمولا شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی برای تولید این محصولات از پوکه ها و ظروفی استفاده می‌ کنند که وارداتی هستند. بسیاری از افراد در هنگام خرید وسایل آرایشی تنها به برند و کیفیت محصول دقت می‌ کنند و شاید ندانند که جنس ظروف مورد استفاده و یا ترکیبات آن چیست؟ اما این موضوع برای تولیدکنندگان اهمیت بسیار بالایی دارد. در این مطلب می خواهیم در مورد واردات ظروف رژگونه مطالبی را برای شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

واردات ظروف رژگونه: 

در واقع می‌ توان گفت واردات ظروف رژگونه با توجه به قوانین و همچنین مقررات خاصی انجام می‌ شود که این قوانین با توجه به استانداردهای بین‌المللی وضع گردیده است. در واقع ظروفی که برای محصولات آرایشی مانند رژگونه استفاده می شود باید دارای ترکیباتی باشد که به بدن انسان آسیبی وارد نکند.
علاوه بر آن در هنگام واردات باید این کار به گونه‌ ای انجام شود که از بروز شکستگی یا خرابی ظروف رژگونه جلوگیری شود. به همین دلیل دقت و امنیت شرکت های صادرکننده در هنگام حمل و نقل ظروف آرایشی اهمیت بالایی دارد .

واردات ظروف رژگونه در انواع مختلفی مانند پلاستیکی، چوبی  فلزی، آلومینیوم یا حتی شیشه ای صورت می گیرد. به طور کلی می‌ توان گفت برای تولید رژگونه از مواد رنگی مانند مواد معدنی یا گل ها استفاده می شوند. و این موضوع از دیر باز رواج داشته است. همچنین شواهدی که از تحقیقات باستانی به دست آمده است نشان داده است که در کشورهایی مانند روم، مصر یا یونان افراد بسیاری چه خانم ها چه آقایان آرایش کردن رواج داشت است، اما در این زمان پیشرفت ‌های کنونی انجام نشده بود و معمولاً برای نگهداری مواد آرایشی خود مانند رژ گونه که در آن زمان به نام سرخاب شناخته می گردید از ظروفی که دارای جنس سنگی بوده یا از عاج حیوانات ساخته شده است استفاده می گردید.

واردات ظرف رژ گونه
پوکه رژگونه

چگونگی واردات ظروف رژگونه در ایران: 

شرکت‌ هایی که تولید کننده وسایل آرایشی و بهداشتی هستند با توجه به نیاز خود پوکه یا ظروف مورد نیاز را وارد می ‌کنند. و برای واردات ظروف رژگونه باید به جنس و نوع آن توجه شود. همچنین شرکت های تولید کننده وسایل آرایشی که در ایران فعالیت می‌ کنند و ظروف مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر تهیه می‌ کنند باید به چند نکته برای این کار توجه داشته باشند، که از مهم ترین این نکات اندازه پوکه ها، ماندگاری و همچنین تنوع در طرح و شکل می باشد.

این مطلب را هم ببینید
تولید اسپری فیکساتور لاکچری

علاوه بر آن یک نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن دقت شود آن است که محصولات آرایشی مانند رژگونه عموماً به صورت مستقیم بر روی پوست قرار می گیرند. و به همین دلیل باید به ترکیبات ظروف مورد استفاده توجه شود. زیرا اگر از مواد با کیفیت استفاده نشده باشد می‌ خواند بر روی محصول تاثیر گذاشته و باعث ایجاد تغییراتی در آن گردد. پس بهتر است ظروفی استفاده شود که هیچ گونه ضرری برای بدن یا انسان نداشته باشند.

چند نکته مهم برای واردات ظروف رژگونه: 

در صورتی که در ترکیبات تولید رژگونه از روغن کرچک استفاده شده است بهتر از ظروفی تهیه شود که به رنگ مات یا تیره باشد تا از ورود نور خورشید یا اشعه های مضر به آن جلوگیری گردد.

معمولاً واردات ظروف رژگونه در ایران از کشورهای آسیایی مانند چین و هند انجام می شود. و این نگرانی برای تولید کنندگان و وارد کنندگان وجود خواهد داشت که شاید ظروف وارد شده کیفیت پایینی داشته باشند. پس بهتر است قبل از اقدام به این کار از کیفیت محصول مطمئن شوید. برای اطمینان از کیفیت آن شما می توانید استانداردهای بین ‌المللی تعیین شده برای تولید ظروف رژگونه را بررسی کنید.

اما ظروف تولید شده در کشورهای اروپایی کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می توانید برای اطمینان از محصول خریداری شده از این کشورها واردات ظروف رژگونه را انجام دهید. البته ممکن است به دلیل قیمت بالای آن این کار برای شما به صرفه نباشد. پس باید در هنگام خرید از کشورهای آسیایی حتماً به استانداردهای تعیین شده دقت کنید.

ظروف رژگونه معمولاً به شکل پلاستیک فشرده تهیه می گردند و به همین دلیل وزن بسیار پایینی دارند. اما امروزه به دلیل این که بسیاری از افراد اعتقاد دارند باید پلاستیک کمتری تولید شود معمولاً از ظروفی که جنس فلزی و آلومینیومی دارند استفاده می کنند تا بتوانند با این کار کمک کنند آلودگی کمتری وارد محیط زیست گردد. به همین دلیل است که امروزه ظروف آرایشی از جنس چوب به خصوص چوب درخت بامبو طرفداران زیادی پیدا کرده است و استفاده از آن رو به افزایش می باشد.

این مطلب را هم ببینید
تولید محصولات میکاپ
واردات پوکه رژگونه
ظروف رژگونه

مشخصات ظروف چیست؟ 

تمام تولیدکنندگان برای واردات ظروف رژگونه باید مشخصات ظاهری دیگری را نیز در نظر داشته باشند و بهتر است این ظروف قسمت شفاف داشته باشند که شخص بتواند به راحتی محتویات داخل آن را مشاهده کند. و می‌ توان گفت ظروف رژگونه بدون آینه تولید می گردند.

علاوه بر آن یکی دیگر از مشخصات ظاهری این ظروف چاپ برنده شرکت تولید کننده می باشد که این شرکت‌ ها می ‌توانند پوکه خالص را دریافت کرده و لوگو و نام شرکت خود را بر روی آن چاپ کنند، یا این که در هنگام خرید برای انجام این کار اقدام نمایند. معمولاً برای انجام این کار از چاپ های متنوعی مانند سیلیک، هات استمپ و حتی روش چاپ سه بعدی استفاده می گردد.

علاوه بر تمام این موارد رژگونه در انواع مختلفی تولید می شود که برای تهیه و واردات ظروف رژگونه باید به نوع آن نیز قطع شود. پس نمی توان گفت که تنها ظروفی که مانند پوکه های پنکیک هستند برای این کار مناسب می باشد.

به طور کلی برای رژگونه های مدل پودری بهتر است از پوکه هایی که شبیه ظروف پنکیک هستند استفاده گردد. و همچنین رژگونه های کرمی دارای ظروفی مانند رژلب هستند. و بعضی از رژگونه ها نیز مانند پالت های سایه می باشند که رنگ های مختلفی دارند. بنابراین شرکت‌ هایی که می‌ خواهند واردات رژگونه را انجام دهند باید با توجه به نوع تولید رژگونه ظروف مناسب آن در شکل ها و طرح های زیبا و عالی وارد نمایند.

واردات ظروف رژگونه لاکچری
پوکه لاکچری رژگونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *