واردات مواد اولیه بادی اسپلش در انواع رایحه

واردات مواد اولیه بادی اسپلش

خوشبو بودن یکی از ویژگی‌های مهم انسان محسوب می‌شود و داشتن پوستی شاداب و باطراوت و بدنی خوشبو قطعاً سبب جذابیت شخص می‌شود. این موضوع سبب شده تا شرکت تن آرا اروند به واردات مواد اولیه بادی اسپلش بپردازد.

بادی اسپلش ها در بین مردم محبوبیت زیادی دارند و مواد اولیه به کار برده شده در بادی اسپلش ها به صورتی است که حاوی رایحه های خشک بوده و به عنوان یک آبرسان عمل می‌کنند و سبب شادابی و طراوت پوست انسان می شوند. به طور کلی مواد اولیه بادی اسپلش ها مانند سایر خوشبو کننده ها بوده اما خاصیت آبرسانی قویتری دارد.
دقت کنید که بادی اسپلش ها با ادکلن و سایر اسپری های خوشبو کننده متفاوت است و نباید با این موارد اشتباه گرفته شود.

واردات مواد اولیه بادی اسپلش به صورت مستقیم

مواد اولیه به کار برده شده در بادی اسپلش ها شامل الکل، انواع رایحه های طبیعی و همین‌طور آب است .به طور کلی بادی اسپلش ها نوعی مایع رقیق خوشبو کننده هستند که می توانید آن را به صورت مستقیم روی پوست بدن خود اسپری کنید. این محصول علاوه بر اینکه یک خوشبو کننده بدن محسوب می شود می تواند سبب طراوت بیشتر بدن نیز شود.

دقت کنید که بادی اسپلش را نمی‌توان به عنوان خوشبوکننده لباس مورد استفاده قرار داد. رایحه به کار برده شده در بادی اسپلش ها معمولاً ملایم تر است، اما ماندگاری آنها به نسبت اسپری های خوشبوکننده بیشتر خواهد بود. البته بادی اسپلش به نسبت ادکلن ماندگاری کمتری دارد. واردات مواد اولیه بادی اسپلش باید به دقت بالایی صورت بگیرد و تضمین کیفیت در مورد این مواد قطعاً می بایست وجود داشته باشد.

واردات مواد اولیه بادی اسپلش با تضمین کیفیت
انواع رایحه بادی اسپلش

واردات مواد اولیه بادی اسپلش در انواع رایحه

مواد اولیه به کار برده شده در بادی اسپلش ها متنوع هستند، به طور کلی از آب، الکل، مواد معطر و یک سری اسانس در بادی اسپلش استفاده می‌شود اما ترکیبات دیگری نیز وجود دارند که سبب تنوع این محصول خواهد شد. مثلاً در برخی از بادی اسپلش ها از روغن ها و همینطور مواد مرطوب کننده پوست استفاده می شود.

این مطلب را هم ببینید
تولید ادکلن زنانه با رایحه جدید 2021

چربی که در روغن ها وجود دارد و همین طور رطوبتی که در مواد مرطوب کننده دیده می شود سبب طراوت پوست شده و بهترین گزینه پس از استحمام خواهد بود. البته یکی از مهمترین وظایف بادی اسپلش تامین مواد مرطوب کننده برای بدن است و می‌بایست بدن را خوشبو نگه دارد بنابراین رایحه های به کار رفته در این محصول قطعاً باید مورد بررسی قرار بگیرد.

رایحه های طبیعی به کار برده شده در بادی اسپلش ها نسبت به ادکلن ها معمولاً کمتر است و به طور کلی گفته می‌شود که این محصول نسبت به ادکلن سبک‌تر است و حتی ماندگاری آن نیز کمتر است اما برای خوشبو کردن بدن بهترین گزینه محسوب می شود. واردات مواد اولیه بادی اسپلش در انواع مختلف و با قیمت عمده از سوی شرکت تن آرا اروند برای شما فراهم شده است. بادی اسپلش ها معمولاً قیمت ارزان تری نسبت به ادکلن ها دارند. چون ادکلنها غلظت بیشتری داشته و این موضوع سبب گرانتر شدن آنها خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی :

تفاوت دیگری که بین بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده وجود دارد این است که معمولا برای پر کردن بطری اسپری ها نیاز به استفاده از نوعی گاز است که در نهایت ترکیب ایجاد شده به شکلی خواهد بود که سبب می‌شود اسپری با شدت بیشتری از ظرف خارج شود و این موضوع به پخش شوندگی بیشتر آن کمک می‌کند. مواد اولیه به کار برده شده در بادی اسپلش ها به صورتی است که به صورت مایع رقیق حاوی آب و الکل بوده و تنها روی قسمتی از بدن پاشیده می شود و قدرت پاشش آن به نسبت سایر اسپری ها کمتر است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این که بادی اسپلش ها به عنوان یک محصول ضد تعریق بدن استفاده نمی شود این محصول مانع از عرق کردن بدن نخواهد شد. بنابراین اگر از دسته افرادی هستید که در طول روز زیاد عرق می کنید علاوه بر استفاده از بادی اسپلش باید از یک محصول ضد تعریق استفاده نمایید.

واردات مواد اولیه بادی اسپلش در شرکت تن آرا اروند به صورتی شکل می‌گیرد که قیمت اضافی برای آن در نظر گرفته نشده و خریداران می توانند این محصول را با کیفیت بالا و ۱۰۰ درصد اورجینال تهیه نمایند و خوشبختانه پروسه واردات این محصولات به نسبت گذشته تغییرات مثبتی داشته است.

این مطلب را هم ببینید
توليد ادکلن چگونه صورت مي گيرد؟
واردات مواد اولیه بادی اسپلش به صورت مستقیم
رایحه های متفاوت بادی اسپلش

ویژگی بادی اسپلش های مرغوب

اگر به دنبال بادی اسپلش مرغوب هستید و یا قصد خرید مواد اولیه بادی اسپلش دارید، باید از ویژگی های منحصر به فرد آن اطلاعات کافی داشته باشید. یکی از مهمترین موضوعاتی که در واردات مواد اولیه بادی اسپلش باید به آن دقت شود اینکه این محصولات به هیچ عنوان نباید حساسیت پوستی و خارش ایجاد نمایند.

همینطور قدرت آبرسانی این محصول نیز باید تضمین شده باشد در واردات مواد اولیه بادی اسپلش باید به فرمولاسیون آن دقت شود تا سبب شاداب تر شدن پوست شده و به جوانی پوست کمک کند. این محصول از خشک شدن پوست جلوگیری می کند و رایحه های به کار برده شده در آن کاملا ملایم است.

در گذشته واردات مواد اولیه بادی اسپلش با دقت کمی صورت می گرفت و در نهایت موادی وارد می‌شد که سبب آلرژی و سردرد در افراد می شد که خوشبختانه شرکت عطر تن آرای اروند توانسته بررسی‌های لازم را بر روی فرمولاسیون این خوشبو کننده انجام دهد و واردات مواد اولیه بادی اسپلش با تضمین کیفیت صورت ‌بگیرد.

پروسه خرید بادی اسپلش

شما می‌توانید پروسه خرید مواد اولیه بادی اسپلش را به سادگی از طریق سایت شرکت عطر تن آرای اروند پشت سر بگذارید. قیمتها در سایت به صورت روزانه اعلام شده و شرایط واردات به صورت کاملاً دقیق برای شما توضیح داده می شود. از سوی دیگر واردات مواد اولیه بادی اسپلش به شکل کاملا قانونی صورت گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه دیده نمی شود.

اگر به دنبال خرید عمده مواد اولیه بادی اسپلش هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا سفارش خود را به صورت عمده به ثبت برسانید تا شرایطی فراهم شود که بتوانید این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه کنید. مواد اولیه بادی اسپلش از نظر کیفیت درجه بندی مخصوص به خود را دارد.

واردات مواد اولیه بادی اسپلش در انواع مختلف
بادی اسپلش لاکجری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *