پرایمر آلستر چیست ؟

پرایمر آلستر

معمولاً افرادی که می‌ خواهند یک آرایش یا میکاپ حرفه ای انجام دهند نیاز به یک زیرسازی مناسب دارد. برای انجام این کار معمولاً از پرایمر استفاده می‌ شود این محصول باعث می ‌شود که شخص بتواند با یک زیرسازی اصولی آرایش یکدست و بدون نقصی داشته باشد. همچنین پرایمر ها علاوه بر این که برای زیبایی میکاپ مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان یک محصول مراقبتی از پوست نیز شناخته می شوند. زیرا از محصولاتی است که باعث می‌ شود پوستی زیبا، شفاف و جوان داشته باشید. پرایمر آلستر از با کیفیت ترین و بهترین برندهای موجود در بازار می باشد که در این مقاله می‌ خواهیم اطلاعاتی در این باره بدست آوریم.

پرایمر آلستر چیست؟

در واقع می‌ توان گفت محصولی که برای لایه زیرین آرایش مورد استفاده قرار می گیرد پرایمر نامیده می‌ شود. این محصول موجب می‌ شود میکاپ به صورت ثابت بر روی پوست قرار بگیرد و بافتی زیبا یک دست داشته باشد. البته پرایمر آلستر به جز این که پوست را برای یک آرایش زیبا آماده می ‌کند ویژگی های دیگری نیز دارد که باعث محافظت و مراقبت از پوست می گردد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول دارد آن است که استفاده از آن به تنهایی نیز می تواند پوستی زیبا و یکدست برای شما به وجود آورد. و در صورتی که می خواهید پوستی زیبا و یکدست بدون انجام یک آرایش غلیظ داشته باشید می توانید از این محصول استفاده کنید.
به طور کلی می توان گفت برای این که یک آرایش پر جلا و جذاب داشته باشید که مانند گریم های سینمایی به نظر بیاید بهتر است از پرایمر آلستر استفاده نمایید‌.

پرایمر آلستر و روش استفاده آن
روش استفاده پرایمر

مزایای پرایمر آلستر چیست؟

همانطور که گفته شد برای انجام یک میکاپ زیبا باید از وسایل آرایشی مناسب استفاده کنید که پرایمر آلستر می تواند یک انتخاب فوق العاده جهت شروع آرایش شما باشد. این محصول علاوه بر آنکه موجب زیرسازی آرایش می گردد مزایای دیگری نیز دارد که عبارت است از:

⦁ خاصیت ضد پیری و جوانسازی پوست:

تمایل به زیبایی و جوانی در همه افراد وجود دارد و شما می توانید با انتخاب پرایمر آلستر برای انجام آرایش، زیبایی را به چهره خود هدیه دهید. زیرا برای تولید پرایمر آلستر از محصولاتی که باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک و ضد پیری هستند استفاده شده است. شما می توانید پس از استفاده از آن جوانی و شادابی را در صورت خود مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
توليد خط چشم چگونه صورت مي گيرد؟

⦁ روشن تر شدن پوست صورت:

پرایمر آلستر باعث روشن شدن پوست صورت می شود و معمولاً افرادی که به صورت روزانه میکاپ های سنگین انجام می دهند ممکن است پوست صورتشان کدر یا تیره شود. بنابراین می توانند با استفاده از پرایمر ها از بروز این مشکل جلوگیری کنند و به روشن تر شدن پوست صورت کمک کنند.

خاصیت نرم کنندگی پوست:

پرایمر ها باعث نرم شدن پوست صورت می شوند و به همین دلیل باید قبل از انجام آرایش از آن استفاده شود. زیرا زمانی که پوست نرم و لطیف باشد آرایش خیلی بهتر بر روی پوست قرار می گیرد و موجب می شود تا پوست صورت حالت مخملی و زیبا پیدا کند همچنین دوام آرایش شما را بیشتر خواهد کرد.

⦁ خاصیت مرطوب کنندگی پوست:

یکی دیگر از مزایای پرایمر آلستر آن است که موجب مرطوب شدن پوست صورت می گردد. و همانطور که می‌دانید کرم هایی که خاصیت مرطوب کنندگی دارند از بهترین و پرطرفدار ترین محصولاتی است که برای محافظت از پوست استفاده می شود. و همه افراد با هر نوع تیپ پوستی که هست باید از مرطوب کننده ها استفاده کنند به همین دلیل افرادی که می‌ خواهند آرایشی به صورت طولانی مدت داشته باشند بهتر است از پرایمر استفاده کنند تا از خشکی پوست جلوگیری گردد.

پرایمر صورت آلستر
پرایمر صورت

روش استفاده از پرایمر آلستر چگونه است؟

برای استفاده از پرایمر آلستر ابتدا صورت خود را به خوبی شستشو دهید. و با کمک یک حوله نرم خشک کنید.
پس از آن میزان مناسبی از پرایمر آن بر روی پوست قرار داده و با کمک انگشتان به دست در قسمت ‌های مختلف صورت پخش کنید.  البته شاید شنیده باشید که بهتر است استفاده از پرایمر پس از مرطوب کننده ها انجام شود. اما به دلیل اینکه پرایمر آلستر خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد نیازی به انجام این کار نمی باشد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه کرم دست و صورت چیست؟

پس از پخش کردن پرایمر شما می توانید کرم پودر مورد نظر را بر روی پوست پیاده کنید. تما اگر طرفدار آیش ملایم و لایت هستید بهتر است کرم پودر را به همراه پرایمر ترکیب کرده و سپس استفاده کنید یا از پرایمر به تنهایی استفاده نماید.

ویژگی های پرایمر آلستر چیست؟

⦁ سرزندگی پوست در طول روز

⦁ ایجاد جلوه ای مات و زیبا برای صورت

⦁ پوشش دادن منافذ درشت و باز صورت

⦁ ایجاد پوستی یکدست و صاف

⦁ دارای ویتامین‌های مختلف A,B,E,D

⦁ دارای بافتی سبک ماندگار

⦁ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی برای پوست که باعث محافظت پوست در برابر رادیکال های آزاد می گردد.

⦁ دارای ماده هیالورونیک اسید که موجب جوانسازی و زیبایی پوست می شود.

پرایمر و روش استفاده آن
پرایمر آرایشی

انتخاب پرایمر آلستر مناسب با پوست:

زمانی که می‌ خواهید پرایمری مناسب برای آرایشتان انتخاب کنید باید به یک نکته بسیار مهم و کلیدی که نوع پوست می باشد دقت کنید. این موضوع باعث می‌ شود پرایمر به خوبی بر روی پوست فیکس شود به همین دلیل برای انواع مختلف پوست پرایمرهای جداگانه‌ای تولید شده است.

به طور کلی می‌ توان گفت پرایمر آلستر مات برای افرادی که دارای پوست چرب می باشند مناسب است. زمانی که شما از این محصول بر روی پوستتان استفاده می کنید باعث می ‌شود چربی پوست جذب شود و از براق شدن پوست پس از گذشت مدتی جلوگیری می کند.

افرادی که دارای پوست خشک هستند باید حتماً پرایمر آلستر که خاصیت مرطوب کنندگی دارد را استفاده نمایند. این محصولات با حفظ رطوبت پوست باعث زیبایی و شادابی چهره در طول روز می گردد.

اما در صورتی که برای اولین بار می خواهید از پرایمر استفاده کنید و نمی دانید که کدام محصول برای شما مناسب است بهتر است از پرایمرهای بی رنگ یا شفاف استفاده کنید. زیرا این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که برای تمامی پوست ها مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *