کارخانه تولید ادکلن باید چه ویژگی داشته باشد؟

کارخانه تولید ادکلن خاص

شرکت عطر تن آرا اروند به عنوان بهترین کارخانه تولید ادکلن در ایران شناخته شده است. روش تولید عطر و ادکلن در این شرکت به صورتی است که هم سودآوری بالایی داشته و هم سطح رضایت بی نظیر ایجاد می کند. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت توانسته فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به بهترین نحو دنبال کند. خوشبختانه شرکت عطر تن آرا اروند در راستای واردات ظروف عطر از بهترین پروتکل ها استفاده کرده است. دقت کنید که پروسه تولید عطر و ادکلن بسیار حساس بوده و نیاز به سطح علمی بالاتری است.

روش کار کارخانه تولید ادکلن تن آرا اروند

معمولاً بانوان خوش سلیقه ایرانی علاقه زیادی به استفاده از ادکلن و عطر دارند و عطر یک بخش مهم از آراسته بودن محسوب می‌شود.
این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف عطر در ایران بسیار بیشتر از کشورهای دیگر است. بنابراین کارخانه تولید ادکلن در ایران می بایست مکانیزم‌هایی را در نظر بگیرد تا بتواند به سطح رضایت بالایی برسد خوشبختانه در طی سالها واردات عطر و ادکلن، شرایطی فراهم شده تا کارخانجات در ایران به صورت خودکفا در زمینه تولید ادکلن فعالیت نمایند. این طور که مشخص است مراحل ساخت ادکلن در کارخانه تولید ادکلن بسیار حساس بوده و نیاز به آزمایش‌ها و شرایط خاص خواهد بود.

کارخانه تولید ادکلن لاکچری
تولید ادکلن لاکچری

مواد اصلی در کارخانه تولید ادکلن

یکی از مواد اصلی که در کارخانه تولید ادکلن عطر تن آرای اروند مورد استفاده قرار می‌گیرد، اتیل الکل خالص است. از اتیل الکل خالص به همراه آب استفاده شده و به عنوان یک حلال واقعی استفاده می شود. دقت کنید که میزان آب بر اساس انحلال پذیری روغن ها تعیین می‌شود. از سوی دیگر حلال ها معمولاً فراریت بالایی دارند به این ترتیب محصولات تولید شده در کارخانه تولید ادکلن تن آرا اروند پخش بوی بی‌نظیری دارند، چون از حلال بسیار با کیفیتی برای تولید ادکلن ها استفاده می شود. از دیگر مواد اصلی که در این کارخانه استفاده می شود انواع روغن های عطری است.

معمولاً روغن های اسانسی نوعی رایحه دارند که با تبخیر شان سبب پخش بوی بی نظیر می‌شوند. روغن های اسانسی متفاوت از رایحه های غیر روغنی هستند در این راستا بسیار مهم است که از بهترین فرمولاسیون استفاده شود. خوشبختانه در کارخانه تولید عطر تن آرای اروند از بهترین تثبیت کننده ها استفاده میشود. تثبیت کننده ها در واقع برای از بین بردن بوی الکل مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت آنها اهمیت زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
خط تولید ادکلن چگونه است؟

تثبیت کننده ها معمولاً از صمغ درختان و یا به شکل مصنوعی تهیه می‌شوند این طور که مشخص است. تثبیت کننده ها فراریت کمتری به نسبت روغن‌های عطری دارند. البته سرعت تبخیر اجزای آنها نیز کنترل شده است. به طور کلی در کارخانه تولید ادکلن عطر تن آرای اروند سعی شده از روغن‌هایی عطری و تثبیت کننده ها به میزان کاملا استاندارد استفاده شود، تا هم پخش بوی ادکلن عالی باشد و هم ماندگاری بی‌نظیری داشته باشد. رایحه های به کار برده شده در ادکلنها مهمترین موضوعی است که باید مد نظر قرار بگیرد.

نت های عطر بکار برده شده در کارخانه

اولین و مهمترین جز در ساخت ادکلن نت آغازی است. البته نت آغازین و ابتدایی معمولاً فرارترین نت محسوب می‌شودف اما مشخص‌ترین بو به شمار می آید. در واقع وقتی شما ادکلن را به بینی خود نزدیک می‌کنید اولین عطری که به بینی شما می رسد، همان نت آغازی است. فرمولاسیون به کار برده در نت آغازی یا ابتدایی مهمترین موضوعی است که باید در کارخانه تولید ادکلن به آن دقت شود. این نت‌ بو معمول ماندگاری زیادی ندارد.
دومین نت، نت میانی محسوب شده که معمولا با رایحه گلی ترکیب می شود. این نت فراریت کمتری نسبت به نت اول دارد، اما باید کمی صبر کنید تا بتوانید رایحه نت میانی را از نت اولیه تشخیص دهید.

کارخانه تولید ادکلن زنانه
ادکلن زنانه

در کارخانه تولید ادکلن آخرین نت مربوط به نت پایانی است که میزان فراریت آن بسیار کم است و به عنوان نت ماندگار شناخته می‌شود. در واقع عطری که روی لباس شما باقی می ماند از آخرین نت است که معمولاً از جنس رزمی یا یک پلیمر خاص خواهد بود/ به طور کلی اگر به دنبال عطرهای ماندگار هستید قطعا باید ادکلنی خریداری کنید که آخرین نت آن فراریت بسیار بسیار کمی داشته باشد و با سلیقه شما سازگار باشد.

این مطلب را هم ببینید
پوکه عطر و ادکلن چگونه تولید می‌شود؟

مراحل کاری کارخانه تولید ادکلن تن آرای اروند

مهمترین مراحلی که برای تولید ادکلن در کارخانه باید به آن دقت شود، عصاره گیری است. مرحله عصاره گیری نیاز به دقت زیادی دارد و بایستی توسط دستگاه‌های خاص صورت بگیرد در این مرحله میزان خطا می بایست نزدیک به صفر باشد و وجود خطا سبب عدم کیفیت محصول می‌شود و از سوی دیگر روند عصاره گیری باید به صورتی باشد که به بافت داخلی ماده آسیبی نرسد. به طور کلی عصاره گیری معمولا از گیاهانی مانند زعفران و گل یاس صورت می گیرد، البته چرم حیوانات نیز در این بخش دخالت دارند.

مورد بعدی مربوط به تعیین نتهای آغازی و میانی و همینطور نت های پایانی است. پس از اینکه عصاره گیری انجام شد می بایست بر اساس نوع بوی که مدنظر سازنده است به شکل کاملاً دقیق و استاندارد با هم ترکیب شوند.

دقت کنید که تعیین نت های آغازین و پایانی قطعاً نیاز فرمولاسیون بسیار قدرتمندی داشته و خوشبختانه شرکت عطر تن آرای اروند توانست از جدیدترین مکانیزمی برای تعیین نت های عطر استفاده نماید.

کارخانه تولید ادکلن
تولید ادکلن

زمانی که رایحه انتخاب شد نیاز است که از تثبیت کننده برای عطر استفاده شود. تثبیت کننده ها در کیفیت پخش بو نقش مهمی دارند. البته که برای انجام این کار نیاز به یک سری بررسی‌های آزمایشگاهی خواهد بود.

زمانی که تثبیت کننده ها با رایحه و چگالی مولکولی ترکیب می شوند، باید از فرمولاسیونی استفاده شود تا سبب شود که رایحه تغییر نکند این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد تثبیت کننده ها از نظر سطح کیفیت موقعیت متفاوتی دارند و به طور خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

تثبیت کننده هایی که در کارخانه ادکلن تن آرا اروند استفاده می شود، کاملا اصل و درجه یک بوده و شرایطی فراهم می شود تا شدت بوی عطر قوی و با کیفیت باقی بماند و پس از مدتی بافت آن تغییر نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *