تولید ادکلن مردانه با بالاترین سطح کیفیت

فرایند تولید ادکلن مردانه

فرایند تولید ادکلن مردانه و زنانه تا حد زیادی مشابه هم است. اما نت های آغازین و پایانی و همینطور رایحه های به کار برده شده در ادکلن های مردانه به نسبت زنانه متفاوت است. بنابراین سعی می‌کنیم در این مقاله فرایند تولید ادکلن مردانه را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

فرایند تولید ادکلن مردانه

برای تولید ادکلن مردانه در ابتدا نیاز است که مواد لازم عطرسازی تهیه شود. سپس روغن های معطر استخراج می شوند و مواد مورد نظر با هم ترکیب می شوند. در نهایت صبر میکنیم تا ترکیبات اصلی به دقت صورت بگیرد و کنترل کیفیت روی آنها انجام شود.

به طور کلی این چهار مرحله مهم ترین اصول تولید ادکلن مردانه محسوب می شود. تولید عطر معمولاً بسیار زمان‌بر است و یک سری فناوری های جدید نیاز دارد اما این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از عطرها با استخراج روغن های معطر از مواد طبیعی تهیه می شود. گیاهان و چوب ها و میوه ها و همینطور ترشحات حیوانات از مواردی است که در تولید روغنهای معطر مورد استفاده قرار می گیرد از سوی دیگر الکل، زغال و مواد پتروشیمی نیز در تولید ادکلن مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته یک سری مواد نیز وجود دارد که به سختی از طبیعت یافت می‌شوند به این ترتیب نوع مصنوعی آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تکمیلی 

اگر بخواهیم فرآیند تولید ادکلن مردانه را مورد بررسی قرار دهیم اولین موضوعی که باید به آن دقت کنیم مواد طبیعی است که در ادکلن های مردانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی استفاده از چوب صندل، وانیل و همینطور گلبرگ گل رز در تولید ادکلن های مردانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در فرایند تولید ادکلن نیاز به روغن های خشک و معطر خواهد بود برای رسیدن به روغن های خشک قطعاً می‌بایست از  تقطیر، روغن گیری با فشار و یا سایر روش ها استفاده کرد. این پروژه معمولاً دشوار است و نیاز به تخصص بالایی دارد.

"<yoastmark

مخلوط کردن ترکیبات در ادکلن مردانه

یکی از بخش های مهمی که در تولید ادکلن که به آن پرداخته می‌شود مخلوط کردن ترکیبات عطر پس از اینکه مواد لازم جمع آوری شد و ارایه مواد مورد نیاز به بخش استخراج است. نیاز است که بر اساس فرمولاسیون مشخصی مواد با هم ترکیب شوند.

این مطلب را هم ببینید
توليد شیشه ادکلن به چه صورت است؟

ترکیب رایحه های عطر باید به دقت صورت بگیرد و این کار به هیچ عنوان آسان نیست. گاه برای تولید یک ادکلن مردانه از صدها رایحه استفاده می‌شود معمولاً ترکیبات گیاهی در تولید ادکلن های مردانه بسیار دیده می‌شود. البته رایحه‌ های حیوانی نیز نقش تثبیت کننده را ایفا می‌کنند و سبب ماندگار تر شدن عطر و ادکلن ها می شوند. این ترکیبات مصنوعی و شیمیایی و رزین ها در تولید ادکلن مردانه مورد استفاده قرار می گیرند. البته که گاهی اوقات آب نیز نقش رقیق کننده در ادکلن ها را ایفا می کند.

 

تراکم روغن های معطر به کار برده شده در ادکلن ها

روغن های موجود در ادکلن متفاوت است. البته این موضوع بستگی به نوع ادکلن داشته و گاهی نیاز است که از روغن های معطر با غلظت بیشتر استفاده شوند این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد تثبیت کننده ها نقش مهمی در ماندگاری عطر و ادکلن دارند و باید در انتخاب آنها دقت زیادی صورت بگیرد.
یکی دیگر از مواردی که در تولید ادکلن مردانه مد نظر قرار می‌گیرد جا افتادن رایحه های عطر است.

این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد ترکیبات عطر های با کیفیت پس از ترکیب می بایست در محیط قرار بگیرند تا کاملا جا بیفتند. این موضوع اهمیت زیادی دارد و گاه مدت طولانی طول می‌کشد تا یک ادکلن تولید شود. به طور کلی محلی که برای نگهداری از آنها استفاده می شود باید به دقت انتخاب شود البته که بسیاری از رایحه ها پس از ترکیب شدن با هم سبب ایجاد یک عطر جدید می‌شوند که ماندگاری بالاتری دارد.

"<yoastmark

کنترل کیفیت در تولید ادکلن مردانه

در ادکلن مردانه کنترل کیفیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن پرداخته شود. دقت کنید که عطری که فاقد هر گونه مواد خطرناک و آسیب‌رسان باشد یک عطر تایید شده شناخته می‌شود بنابراین کنترل کیفیت به پروسه ای گفته می شود که بررسی می کند آیا عطر ساخته شده از نظر مواد اولیه و فرمولاسیون تایید شده است یا خیر.

این مطلب را هم ببینید
خط تولید ادکلن چگونه است؟

دقت کنید که در تولید بسیاری از عطرها گاه از موادی استفاده می‌شود که بسیار اشتعال‌زا بوده و خطرات زیادی را ایجاد می‌کند. بنابراین کنترل کیفیت آب سبب تولید عطر های با کیفیت و سالم می شود و این موضوع سلامت مشتریان را تضمین می کند. به طور کلی عطرها پس از کنترل کیفیت روانه‌ی بازار می‌شوند.

تیم کنترل کیفیت در شرکت عطر تن آرای اروند از جدیدترین متدهای روز دنیا جهت بررسی فرمولاسیون ادکلن ها استفاده می کنند، به این ترتیب ادکلن هایی که از سوی شرکت عطر تن آرای اروند به بازار عرضه می شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند.

تولید ادکلن مردانه با جدیدترین فرمولاسیون

فرمولاسیون به کار برده شده در تولید ادکلن مردانه اهمیت زیادی دارد و این موضوع سبب می شود ادکلن های مردانه از نظر کیفیت و ماندگاری به نسبت ادکلن های زنانه موقعیت بهتری داشته باشند. این موضوع سبب می‌شود تا در تولید ادکلن مردانه از فرمولاسیون دیگری استفاده شود.
شرکت عطر تن آرای اروند توانسته از جدیدترین ایده های تولید عطر و ادکلن استفاده نماید تا به این ترتیب محصولاتی که تولید می شود کاملاً منحصر به فرد بوده و مورد تایید سازمان بهداشت قرار بگیرد.

در تولید ادکلن در ابتدا باید سطح نیاز جامعه مورد بررسی قرار بگیرد و همینطور سلیقه آقایان دسته بندی شود. رایحه به کار برده شده در ادکلن های مردانه می بایست به صورتی انتخاب شود که باب میل بسیاری از آقایان باشد. بنابراین تولید ادکلن ها تنها با یک رایحه های مشخص و یا با نسخه های تکراری اصلاً ایده خوبی نبوده و به هیچ عنوان نمی تواند برای بازار سودآور باشد.

دقت کنید که در تولید ادکلن استفاده از تثبیت کننده ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. میزان پخش بو در این ادکلن ها به نسبت سایر ادکلن ها بیشتر است. در تولید ادکلن مردانه قطعاً نیاز است که از بسته بندی شکیل و لوکسی استفاده شود.

"<yoastmark

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *