تولید پالت گریم چگونه انجام می‌شود

تولید پالت گریم 

در بعضی از مواقع وجود نواقص و عیب هایی در صورت باعث ایجاد چهره‌ ای ناخوشایند در افراد می گردد. و رفع این مشکلات موجب متعادل سازی و همچنین زیبایی صورت می شود. یکی از ساده ترین روش هایی که برای این کار انجام می‌ شود استفاده از پالت گریم می باشد که یک روش کاملا حرفه ای است. تولید پالت گریم در رنگ های متنوعی صورت می‌ گیرد و از رنگ های روشن تا تیره را دارا می باشد. این ترکیب رنگ در قسمت های مختلف صورت باعث جذابیت بیشتر چهره می شود که به کمک این محصولات آرایشی می توان قسمت های مختلف صورت را برجسته تر یا کوچک تر نشان داد. مثلا می‌ توان بینی را باریک تر یا کوچک تر کرد.

مواد اولیه برای تولید پالت گریم: 

به طور کلی می‌ توان گفت پیشرفت هایی که امروزه در صنعت آرایشی و بهداشتی صورت گرفته است باعث ایجاد نوآوران هایی برای زیبایی بیشتر در این زمینه گشته است. تولید پالت گریم در رنگ ها و طیف های متنوعی صورت می‌ گیرد که با کمک آن می توان چهره ای کاملا متفاوت ایجاد کرد. برای تولید پالت گریم از مواد مختلفی استفاده می شود که در زیر به چند نمونه از مهم ترین این موارد اشاره خواهد شد.

⦁ نگهدارنده ها در تولید پالت گریم  : 

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است برای محصولات آرایشی و بهداشتی ایجاد شود. رشد میکروب ها و باکتری ها درون آن ها می باشد معمولاً برای پیشگیری از این اتفاق از موادی به عنوان نگهدارنده ها استفاده می گردد.

⦁ سیلیکون: 

تولید پالت گریم باید به گونه ای صورت گیرد که بافت آن نرم باشد تا بتوانند به راحتی از این محصول آرایشی استفاده کنند. به همین دلیل از ماده سیلیکون استفاده می گردد.

⦁ اسید گلیکولیک: 

در واقع می توان اسید حاصل از گیاه نیشکر را اسید گلیکولیک دانست. معمولاً استفاده از آن برای HAH می باشد‌‌. HAH را یک دستاورد بزرگ در صنعت آرایشی و بهداشتی می باشد که باعث مراقبت و محافظت پوست می گردد. استفاده از این ماده باعث درمان آکنه، جلوگیری از ایجاد علائم پیری پوست و همچنین افزایش رنگدانه های پوستی می گردد.

⦁ اسید آمینه: 

یکی از موادی که برای تولید پروتئین در پوست و موی انسان مورد استفاده قرار می ‌گیرد اسیدآمینه است اما در واقع نمی‌ توان گفت اسید آمینه از طریق پوست جذب بدن می‌شود و این موضوع تاکنون اثبات نشده است. اما با این حال برای تولید محصولات آرایشی از اسید آمینه استفاده می کنند.

این مطلب را هم ببینید
تولید پودر فیکساتور چگونه است؟

⦁ رنگدانه ها: 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد برای تولید پالت گریم رنگ دانه ها می باشد. زیرا برای داشتن یک پالت گریم فوق العاده نیاز به چند رنگ مختلف است که از تناژ کم به سمت تیره می باشد.

تولید پالت گریم ارگانیک
پالت گریم

سایر موادی که برای تولید پالت گریم استفاده می شوند: 

به طور کلی می ‌توان گفت برای تولید پالت گریم از مواد بسیار متنوعی استفاده می‌ شود که به صورت خلاصه می توان آن ها را شامل موارد زیر دانست:

⦁ آلفا هیدروکسی اسید
⦁ آنتی اکسیدان ها 
⦁ اسید اسکوربیک
⦁ سرامیدها 
⦁ اسید بتا هیدروکسی 
⦁ کلاژن 
⦁ عصاره چای سبز 
⦁ کوآنزیم q۱۰
⦁ اسید هیالورونیک 
⦁ لانولین
⦁ پالمیتات رتینول و پارتینول
⦁ استات توکوفرول

پالت گریم چیست؟ 

بهتر است برای درک این موضوع توضیح مختصری در مورد پالت گریم بدهیم. در واقع می‌ توان گفت پالت گریم محصولی کرمی شکل است که در رنگ های متنوعی تولید می شود. این رنگ ها باعث می شود که شخص بتواند چهره خود را زیباتر و بدون هیچ گونه مشکل یا عیبی نشان دهد. برای مثال استفاده از رنگ‌ های متضاد در کنار یکدیگر باعث ایجاد چهره های استخوانی و زاویه دار می شود.
همچنین برای برجسته کردن گونه ها یا کوچک کردن بینی نیز از پالت گریم استفاده می شود. تولید پالت گریم باعث می‌ شود تا فرد بتواند به راحتی انواع مختلف فرم چهره را برای صورت خود ایجاد کند و همچنین پولم اصلی چهره خود را تغییر دهد. از جمله فرم هایی که با این محصول آرایشی می توان آن ها را تغییر داد عبارت است از:

⦁ گریم برای صورت های گرد: 

همان طور که گفته شد در تولید پالت گریم از رنگ های مختلفی استفاده می شود و قطعاً رنگ‌ های تیره نیز در یک پالت وجود خواهد داشت. و کسانی که دارای صورت گرد هستند بهتر است برای این که فرم صورت از حالت دایره یا گرد خارج شود ناحیه گردن و فک تیره کرده و همین طور در قسمت شقیقه ها را از رنگ تیر بر روی پوست استفاده گردد.

این مطلب را هم ببینید
محصولات آرایشی دورفیلو چیست؟

⦁ گریم برای صورت های قلبی شکل: 

یکی دیگر از صورت هایی که می ‌توان با کمک پالت گریم در آن تغییراتی ایجاد کرد صورت های قلبی شکل می باشد.  در این صورت ها معمولاً از کانتورینگ های تیره برای قسمت شقیقه ها و همچنین  ناحیه چانه استفاده کرد و از رنگ های روشن برای قسمت زیر گونه ها و همچنین خط فک استفاده می شود. علاوه بر این موارد برای افرادی که دارای چهره ای با فرم قلب هستند توصیه می‌ شود تا رژگونه خود را در قسمت استخوانی صورت بزنند.

⦁ گریم برای صورت های لوزی شکل: 

تولید پالت گریم باعث می‌ شود تا افراد فرم صورت خود را تغییر دهند و چهره ای جذاب ایجاد کنند. فرم صورت لوزی شکل یکی دیگر از انواع چهره ها می باشد که با استفاده از محصولات آرایشی به راحتی تغییر خواهد کرد. برای این فرم بهتر از قسمت زیر گونه را تیره تر کنید تا چهره طبیعی تر شود. و برای این که بتوانید یک آرایش زیبا داشته باشید بهتر است انجام کانتورینگ را از سمت گوش به سمت قسمت داخلی صورت انجام دهید.

تولید پالت گریم لاکچری
گریم

⦁ گریم برای صورت‌های کشیده: 

معمولا افرادی که دارای صورت کشیده هستند پیشانی بسیار بلندی دارند به همین دلیل بهتر است برای قسمت چانه و گونه ها از پالت هایی که دارای رنگ تیره هستند استفاده نمایید و از هایلایت ها برای قسمت پیشانی استفاده کنید.

نکات مهم برای استفاده از پالت گریم: 

⦁ هنگامی که از پالت گریم استفاده می کنید معمولا از رنگ‌ های تیره یا روشن در کنار یکدیگر بهره مند خواهید شد. بنابراین دقت داشته باشید که بین یک رنگ روشن و یک رنگ تیره که در کنار یکدیگر کشیده شده اند خط جدا کننده قرار نداشته باشد و این دو رنگ در یکدیگر محو گردند.

⦁ همچنین باید فرم صورت خود را به درستی بشناسید و بدانید در کدام ناحیه از چه رنگی باید استفاده شود.

⦁ تولید پالت گریم می‌ تواند به صورت تک پالتی یا چند پالتی انجام شود شما می توانید با توجه به نوع استفاده آن پالت مورد نظر را خریداری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *