رژگونه آلستر چیست؟

رژگونه آلستر اورجینال

برای زیبایی و داشتن چهره ای منحصر به فرد روش ‌های متنوعی وجود دارد یکی از ساده ترین و متداول ترین این روش ها داشتن آرایش روزانه است. اما آرایش نیز  باید با استفاده از وسایل آرایشی با کیفیت انجام شود. رژگونه آلستر از بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی می باشد که باعث برجسته کردن گونه ها می گردد. زمانی که می خواهید برای تکمیل کردن آرایشتان از یک رژگونه مناسب استفاده کنید باید از محصولی استفاده کنید که دارای ویژگی‌ های خاص باشد. از مهم ترین این ویژگی ها سازگاری رژگونه با رنگ پوست شما است.

رژگونه آلستر چیست؟

رژگونه محصولی است که در گذشته به عنوان سرخاب شناخته می‌ گردیده است و  وسیله ای است که با استفاده از آن می توان گونه ها را به بهترین شکل آرایش کرد و باعث برجستگی و زیبایی آن ها می شود. شما می توانید با استفاده از رژگونه آلستر صورتی جذاب و شاداب ایجاد کنید. این محصول علاوه بر این که باعث برجسته شدن گونه ها می گردد به آرایشتان ظاهری حرفه ای و فوق العاده می دهد.

رژگونه آلستر
رژگونه

ویژگی های مهم رژگونه آلستر چیست؟

برای این که بتوانید یک رژگونه مناسب با پوستتان انتخاب کنید باید نسبت به ویژگی های مهمی که برای یک رژگونه در نظر گرفته شده است آگاه باشید. دانستن این ویژگی ها به شما کمک می کند تا یک آرایش زیبا و جذاب داشته باشید. در واقع می توان گفت ویژگی هایی که رژگونه آلستر دارد عبارت است از:

⦁ دارای بافت سبک و نرم می‌ باشد.

⦁ این رژگونه دارای خواص مهم مانند مرطوب کنندگی است.

⦁ رژگونه آلستر باعث برجسته شدن گونه ها به بهترین شکل ممکن می ‌شود.

⦁ این محصول دارای دوام بسیار بالا است و ماندگاری آن طولانی مدت می‌ باشد.

⦁ معمولاً رژگونه های مدل آلستر پودر مخملی شکل و بسیار نرم دارند.

⦁ این محصول باعث می شود جلوه های طبیعی و حالت ملایمی بر روی پوست ایجاد گردد.

⦁ همچنین پوشش دهی آن بسیار مطلوب و عالی است.

⦁ رژگونه های مدل آلستر دارای رنگ بندی بسیار متنوع و زیبا هستند‌

⦁ فرمولاسیون بسیار عالی که برای ساخت این محصول استفاده شده است برای پوست‌ های چرب و خشک مناسب می باشد.

این مطلب را هم ببینید
تولید رژلب جامد

رژگونه به دلیل این که در تماس مستقیم با پوست می باشد بسیار اهمیت دارد و باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. رژگونه آلستر به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که دارد و همچنین به دلیل این که فاقد مواد مضر می باشد یکی از بهترین گزینه‌ ها برای برجسته کردن گونه ها می باشد.

رنگ بندی متنوع رژگونه آلستر:

برای این که بتوانید برای خرید یک رژگونه مناسب، بهترین انتخاب را داشته باشید باید به رنگ پوست خود توجه کنید.
افرادی که دارای پوست سبزه روشن هستند بهتر است از رژگونه آلستر صورتی تیره یا هلویی استفاده نمایند.
همچنین بهترین گزینه برای افرادی که دارای پوست سبزه زیتونی می‌ باشند آن است که از رنگ های سرد استفاده نمایند.
علاوه بر آن خانم هایی که پوست تیره یا برنز دارند بهتر است از رژگونه هایی که قهوه ‌ای، پرتقالی یا قرمز رنگ می باشند بهره‌ مند شوند.
اما برای افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند رنگ‌ هایی مانند مرجانی، هلویی یا صورتی مناسب است. و این افراد نباید از رنگ های تند استفاده کنند. همچنین افرادی که دارای پوست روشن هستند اگر از رژگونه کرمی استفاده کنند نتیجه بسیار عالی خواهند گرفت.

نحوه استفاده از رژگونه چگونه است؟

برای استفاده از رژگونه آلستر باید به چند نکته مهم دقت کنید. اساسی‌ ترین نکات براش مورد استفاده و محل زدن رژگونه می باشد که در زیر به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

⦁ براش مناسب برای زدن رژگونه:

معمولا براش هایی که برای زدن رژگونه استفاده می گردد سر های بزرگ با موهای بسیار متراکم دارند، که این وسیله می‌ تواند رژگونه را به بهترین شکل ممکن بر روی سیب گونه پخش کند.

⦁ بهترین محل زدن رژگونه:

به طور کلی می توان گفت بهترین نقطه مناسب جهت زدن رژگونه سیب گونه است. شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که سیب گونه کدام قسمت از صورت می باشد؟ پیدا کردن این نقطه بسیار آسان است و شما می توانید برای یافتن سیب گونه لب هایتان را بسته نگهدارید و لبخند بزنید این کار باعث می‌ شود برجستگی در صورت شما دیده شود که این برجستگی همان سیب گونه می‌ باشد. در این زمان براش را برداشته و به رژگونه آلستر آغشته کنید و به صورت ضربه ای بر روی سیب گونه حرکت دهید.

این مطلب را هم ببینید
تولید محصولات آرایشی ارگانیک چگونه انجام می شود؟ 
رژگونه آلستر 01
رژگونه آلستر

انواع رژگونه آلستر:

رژگونه آلستر در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌ شود که به شکل های پودری، کرمی، رنگریزه ای، موسی و همچنین چسبان هستند. در صورتی که پوست خشک و حساس دارید بهتر است از نمونه‌ هایی که بصورت کرمی یا موسی شکل هستند استفاده کنید. زیرا این محصولات از ترکیبات خاصی تهیه شده است که باعث می ‌شود در طول روز رژگونه بر روی پوست باقی بماند.
اما اگر پوست چربی دارید می‌ توانید از رژگونه های مدل پودری استفاده کنید. زیرا این محصولات درخشندگی و براقی پوستتان را کم می کند و همچنین به راحتی با کرم پودر روی صورت ترکیب می شود.
نکات مهم برای استفاده از رژگونه آلستر:

⦁ یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که باید در هنگام استفاده از رژگونه آلستر به آن توجه شود. شناسایی فرم صورت می باشد. زیرا به شما در انجام یک آرایش زیبا کمک می کند.

⦁ دقت داشته باشید که براش های بسیار بزرگ برای زدن رژگونه استفاده نکنید‌ زیرا باعث می‌ شود مقدار زیادی از آن بر روی صورت شما پخش شود.

⦁ همچنین برای پخش کردن رژگونه پودری بهترین گزینه استفاده از قلم موی بادبزنی می باشد.

⦁ البته اگر نسبت به آرایش خود بسیار حساس هستید باید در هنگام انتخاب رژگونه  علاوه بر رنگ پوست به رنگ چشم و همینطور رنگ مو نیز توجه کنید.

⦁ یکی دیگر از مواردی که در هنگام استفاده از رژگونه بسیار اهمیت دارد آن است که آن را به خوبی بر روی پوست محو کنید تا آرایش شما کاملاً طبیعی به نظر برسد.

⦁ همچنین فصل‌ ها نیز در انتخاب رنگ رژگونه اهمیت دارند مثلا در فصل تابستان بهتر است از رژگونه هایی که دارای رنگ های روشن و زنده هستند استفاده شود. و در زمستان رژگونه هایی که دارای رنگ‌ های تند و تیز هستند کاربرد بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *