شرکت عطر تن آرای اروند

لوگو شرکت عطر تن آرای اروند

شرکت عطر تن آرای اروند از شرکت های آرایشی و بهداشتی می باشد که در زمینه پخش و تولید محصولات آرایشی با برندهای مختلف فعالیت دارد.  از جمله برندهای آرایشی مربوط به این شرکت می توان به محصولات آرایشی امرتات و همچنین وسایل آرایشی آلستر اشاره کرد. علاوه بر این دو مورد این شرکت پخش برندهای معتبر دیگری را نیز برعهده داشته و شما می توانید محصولات کاملا ایمن و مطمئن که برای پوست های بسیار مناسب می باشند را از این شرکت خریداری کنید. زیرا از مهم ترین و اصولی ترین قانون فروش محصولات برای این شرکت سلامتی مشتریان و همچنین رضایت آن ها می باشد.

تاریخچه شرکت عطر تن آرای اروند :

در واقع می‌ توان گفت شرکت عطر تن آرای اروند یکی از جدیدترین شرکت‌ ها برای پخش محصولات آرایشی می باشد که دارای مدیریت کاملا به روز و جدید است. و این شرکت که از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با پخش انواع عطر و ادکلن و وسایل آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است. و تاکنون پیشرفت های بسیار چشمگیری در این زمینه داشته است.
امروزه علاوه بر پخش محصولات آرایشی در عرصه تولید نیز اقداماتی را انجام داده است و سعی در تولید محصولات ارگانیک و طبیعی دارد که برای سلامتی مصرف‌ کنندگان بسیار مناسب می باشد. در واقع می توان گفت شرکت عطر تن آرای اروند برای تولید محصولات آرایشی با کیفیت اولویت را در سلامتی خریداران و مصرف‌ کنندگان قرار داده است و همین دلیل از مواد طبیعی و ارگانیک برای تولید محصولات خود استفاده می کند.
در واقع می توان گفت قبل از سال ۹۷ این شرکت تولیدی فعالیت خود را در شهرک صنعتی واقع در اشتهارد در یک کارخانه کوچک آغاز کرد. و با ارائه بهترین محصولات آرایشی توانست به موفقیت برسد.  و کارخانه ایی را در منطقه اروند که یک منطقه آزاد می باشد که در جاده آبادان خرمشهر قرار دارد و در ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷با شماره ثبت ۶۷۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود.

محصولات آرایشی لاکچری
آرایشی لاکچری

مشخصات شرکت عطر تن آرای اروند:

رشد روز افزون تکنولوژی در زمینه های مختلف به خصوص زیبایی باعث شده است تا استفاده از محصولات آرایشی نیز بیشتر شود.  و به همین دلیل شرکت های مختلفی شروع به تولید این محصولات کرده اند که یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت هایی که تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت در ایران را به عهده دارد و همچنین واردات ظروف برند های خارجی را از کشورهای اروپایی،خاورمیانه یا کشور های آسیایی انجام می دهد. شرکت عطر تن آرای اروند است که در مدت زمان حضورش در این عرصه توانسته است به خوبی بدرخشد .
شرکت عطر تن آرای اروند به دلیل درخشش عالی که در این زمینه داشته است باعث شده که هزینه های مربوط به تولیدات وسایل آرایشی و بهداشتی برای تولید کنندگان دیگر نیز کاهش چشم گیری داشته باشد. و این شر‌کت بزرگ تولید برند های آرایشی با کیفیتی مانند امرلند، آلستر، گریتن و دورفیلو  را انجام می دهد.
یکی از اصلی ترین قوانینی که در این کارخانه برای تولید محصولات ارایشی تعیین شده است استفاده از مواد اولیه طبیعی و همچنین مرغوب برای تولید می باشد.

این مطلب را هم ببینید
واردات پوکه آرایشی به چه صورت است؟

خدمات شرکت عطر تن آرای اروند:

خدمات شرکت عطر تن آرای اروند را نمی ‌توان تنها به تولید محصولات آرایشی یا واردات پوکه های لوازم آرایشی و بهداشتی محدود دانست و یکی از خدمات دیگری که شما می توانید از طرف شرکت عطر تن آرای اروند دریافت کنید ارائه مشاوره جهت چگونگی تاسیس و ثبت برند آرایشی مخصوص به خودتان می باشد. در واقع می‌ توان گفت علم و دانش این شرکت در زمینه محصولات آرایشی باعث شده است که بتواند به صورت تخصصی افرادی که می‌ خواهند تازه به این صنعت وارد شوند را مشاوره دهد. و بتواند آن ها را در ثبت برند آرایشی خود کمک کرده و این راه را برای آن ها هموار کند، تا از بروز اشتباهات برای تازه کاران جلوگیری گردد.
البته شرکت عطر تن آرای اروند تولیدکنندگان تازه کار را در ابتدای راه همراهی می‌ کند و علاوه بر کمک به ثبت برند آرایشی آن ها می تواند واردات مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی یا واردات پوکه محصولات آرایشی مختلف و یا تولید عطر و ادکلن و واردات پوکه عطر و ادکلن را برای آن ها انجام دهد.
همچنین از دیگر خدماتی که این شرکت برای تولیدکنندگان انجام می دهد را می توان به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با فرمولاسیون خاص آن ها که مورد تأیید قرار بگیرد دانست. بنابراین می‌ توان گفت که شرکت عطر تن آرای اروند می تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک برند لاکچری و با کیفیت را تولید و عرضه کنید. همچنین تازه کاران می توانند برای رشد سریع تر از مشاوره اولیه تا تولید محصول و بسته بندی را به این شرکت آرایشی و بهداشتی بسپارند.

این مطلب را هم ببینید
شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی و بهداشتی چگونه فعالیت می کنند؟

اطلاعات تکمیلی :

همان طور که گفته شد یکی از خدماتی که این شرکت انجام می‌ دهد واردات پوکه های محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف با بهترین کیفیت می باشد. بنابراین شما می توانید برای انتخاب یک پوکه عالی و با کیفیت که محصول شما را لاکچری و زیبا نشان دهد، با مشاوران با تجربه و حرفه شرکت عطر تن آرای اروند صحبت کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.
زیرا همان قدر که تولید یک محصول آرایشی و بهداشتی با کیفیت و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید این محصولات اهمیت دارد.‌ کیفیت پوکه محصولات آرایشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در صورتی که کیفیت آن مناسب نباشد ترکیبات موجود در مواد محصولات آرایشی بر روی ظرف تأثیر گذاشته و ظرف تغییر حالت می دهد پس باعث خراب شدن یا فاسد شدن محصول تولید شده می گردد. بنابراین انتخاب پوکه آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

محصولات آرایشی آلستر
محصولات آلستر

ارتباط با شرکت عطر تن آرای اروند:

شما می توانید با تماس با شرکت عطر تن آرای اروند از خدمات مختلف این شرکت بهره مند شوید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از مشاوران با تجربه این شرکت استفاده کنید. در واقع شما می‌ توانید با یک تماس ساده جلسه مشاوره ایی را از طرف این شرکت آرایشی و بهداشتی دریافت کرده و برای ثبت برند آرایشی، تولید محصول بهداشتی و یا حتی دریافت پوکه محصولات آرایشی و بهداشتی اطلاعات مناسبی بدست آورید
برای دریافت مشاوره از متخصصین شرکت عطر تن آرای اروند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
تلفن دفتر: 02165542536
تلفن همراه: 09217629569 – 09124650399
آدرس شبکه اجتماعی تلگرام: https://t.me/atretanara

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *