شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی لاکچری

تولید ظروف طرح چوبی آرایشی خاص

شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی

امروزه در سر تا سر جهان افراد زیادی هر روزه از مواد آرایشی گوناگونی برای شادابی و زیبایی و جذابیت بیشتر خود استفاده می کنند و با افزایش تعداد مصرف کنندگان محصولات آرایشی تنوع این محصولات نیز افزایش می یابد. از این رو نیاز به ظروف مختلف برای نگهداری از این مواد آرایشی و رساندن آن ها به دست مشتری نیز افزایش یافته است و باعث شده است که شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی نیز افزایش بیابند. کمپانی های تولید کننده ظروف آرایشی باید طبق یک استاندارد بین المللی که توسط سازمان بین المللی استاندارد و مقررات ملی و محلی مانند قوانین مورد بررسی در اتحادیه اروپا و یا FDA تصویب شده اند، اقدام به تولید این ظروف آرایشی نمایند تا این ظروف دارای استاندارد لازم باشند. همچنین بازاریابان شرکت های سازنده ظروف آرایشی و تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز باید از این مقررات تصویب شده پیروی نمایند تا بتوانند محصولات خود را به بازار عرضه نمایند.

تولید کننده پوکه محصولات آرایشی
تولید پوکه آرایشی در انواع اندازه

مراحل بسته بندی

در واقع می توان گفت فرآیند بسته بندی محصولات آرایشی شامل دو مرحله اولیه و ثانویه می باشد. بسته بندی اولیه که شامل ظروف آرایشی می شود در واقع همان محل نگهداری از محصولات آرایشی است که توسط تولید کننده ظروف آرایشی طراحی و ساخته شده و سپس به بازار عرضه می گردد یا به شرکت های تولید محصولات آرایشی فروخته می شود. این ظروف آرایشی در تماس مستقیم با محصول و ماده آرایشی قرار دارند. بسته بندی ثانویه، همان بسته بندی بیرونی یک یا چند ظرف محصولات آرایشی است. تفاوت مهمی که بین بسته بندی اولیه و ثانویه وجود دارد این است که هر اطلاعاتی که برای روشن شدن ایمنی محصول لازم است باید روی ظرف آرایشی نوشته شود. در غیر این صورت ، بسیاری از اطلاعات مورد نیاز می تواند فقط روی بسته بندی ثانویه ظاهر شود. شرکت سازنده ظروف آرایشی و بهداشتی امکان نوشتن نام توزیع کننده، مواد تشکیل دهنده، مدت نگهداری محصول ، محتوای اسمی محصول ، کدها شناسائی محصول (به عنوان مثال ، شماره دسته)، اخطارهای هشدار دهنده و دستورالعمل های استفاده را برای محصولات خود فراهم آورد تا بعد از این که ظروف وارد این ظروف شدند بتوان این اطلاعات را بر بدنه ظروف حک یا چاپ کرد. علاوه بر این، بسته بندی ثانویه نیز باید حاوی آدرس توزیع کننده باشد و اطلاعات مربوط به نحوه عملکرد مواد آرایشی را نیز داشته باشد. بسته بندی ثانویه نیازی به نشان دادن هرگونه اعلامیه شناسایی کالا ندارد. در مواردی که محصول آرایشی فقط با یک ظرف بسته بندی می شود، این ظرف باید تمام اطلاعات را به همراه داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
آرایشی امرلند چه وِیژگی دارد؟
کمپانی تولید کننده ظروف آرایشی
تولید برترین ظروف محصولات آرایشی

اهداف تولید کننده ظروف آرایشی

عوامل مختلفی وجود دارد که شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی باید به آنها توجه نمایند. شرکت های سازنده پوکه آرایشی نه تنها باید از ظروف تولیدی خود و ویژگی های آن ها محافظت نمایند، بلکه باید در طراحی خود راحتی فروشندگان و در نهایت مصرف کنندگان را نیز فراهم آورد. هدف اصلی تولید کننده پوکه آرایشی از تولید این محصولات محافظت از ماده آرایشی در حین انبار کردن و یا حمل و نقل می باشد. همچنین این ظروف آرایشی باید دارای ترکیب مناسبی باشند تا از ماده آرایشی در برابر خراب شدن محافظت نمایند و به حفظ کیفیت آن کمک نمایند. از نگاه بازاریابی نیز در یک شرکت سازنده ظروف آرایشی، این ظروف باید دارای ظاهری زیبا باشد تا به جذابیت محصول در بازار بیفزاید. این ظروف همچنین باید دارای برچسب هایی باشند که اطلاعات اساسی در مورد محصول و تولید کننده آن را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهد. این برچسب ها باید شامل اطلاعات تماس، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات، تاریخ انقضا ، هشدارها و دستورالعمل های استفاده باشند.
در حالت ایده آل تولید کننده ظروف باید این ظروف را از مواد با دوامی بسازد تا ماندگاری طولانی داشته باشند. این ماندگاری می بایست حتی بیشتر از زمان استفاده از محصول توسط مصرف کننده باشد و ظرف دوام بیاورد.باز و بسته شدن های مکرر ظروف می تواند در مرور زمان به وضعیت آنان آسیب برساند. این ظروف باید تا حدی از محصول آرایشی درون خود در برابر آلودگی، گرد و غبار و میکروب ها محافظت نمایند که این محصولات برای انسان و سلامتی اش ایمن به شمار آیند.

تولید کننده ظروف آرایشی با طرح دلخواه
انتخاب بهترین پوکه آرایشی

اطلاعات تکمیلی

از آنجایی که معمولا محصولات آرایشی و بهداشتی را بر اساس برند و مارک آن ها می شناسند و برند محصولات بر فروش آن ها اثرگذار می باشد، زیبایی شناسی ظرف برای شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی بسیار مهم تلقی می شود. از آنجا که محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان دارو یا یک کالای ضروری در نظر گرفته نمی شوند، بازاریابی محصولات آرایشی تا حد زیادی به ارتباط آگاهی از برند و احساسات مصرف کنندگان نسبت به آن برند بستگی دارد. این ظروف باید احساساتی را در مورد چگونگی بهبود ظاهر و نگرش محصول به مصرف کننده منتقل نمایند. بسیاری از اوقات نیاز است که لوازم آرایشی مجدداً بسته بندی و مارک گذاری شوند تا به آن ها کمک کند در بازار بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
هدف اصلی تولید کننده پوکه آرایشی از تولید این محصولات این است که از طریق نگهداری مواد آرایشی در درون خود از تخریب این مواد در هنگام حمل و نقل و فروش جلوگیری نماید. این تخریب و آسیب ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. این علت ها  را می توان به شیوه های گوناگونی دسته بندی کرد که در یکی از این روش ها این علل به شکل بیولوژیکی ، شیمیایی ، حرارتی ، آسیب ناشی از تابش و آسیب ناشی از فعل و انفعالات انسانی ، منابع الکتریکی یا فشار دسته بندی می گردند. بسته بندی توسط ظروف آرایشی علاوه بر محافظت از محصول ، نقش مهمی در بازاریابی محصولات آرایشی نیز دارد و این نکته نیز مورد توجه شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی قرار می گیرد. در حالی که کیفیت محصول یک عامل اصلی در موفقیت محصول است ، بسته بندی آن نیز باید جذاب باشد تل توجه خریداران را به خود جلب کند و این یکی از اصول مارکتینگ محصولات می باشد. طراحی ظروف باید تخیل را به تصویر بکشد و با افزایش زیبایی ظاهر همراه باشد. یکی از کلیدهای طراحی ظروف جذاب ، استفاده هنری از رنگ ها است. البته مهمترین مورد برای بازاریاب بسته بندی ثانویه بیرونی است. با این حال ، برخی لوازم آرایشی وجود دارند که تنها در یک ظرف آرایشی توزیع می شوند.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه رژ لب ها چیست؟
تولید کننده پوکه آرایشی خاص و لاکچری
تولید انواع پوکه های لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *