تولید‌کننده عطر جیبی شرکتی

تولید‌کننده عطر های جیبی اورجینال

ویژگی و کاربرد اسانس ها 

تولید عطر جیبی جزء شغل های پرسود چون،امروزه بیشتر افراد در دنیا ساعات بسیار زیادی را بیرون از منزل سپری می کنند و در واقع بیشتر زمان روز را در بیرون از خانه هستند. برخی ممکن است پس از ساعات کاری خود به طور مستقیم به قرارهای مهمی بروند. همین طور تمام این افراد مایل هستند که همواره خوشبو باشند.
از این رو شرکت های سازنده عطر جیبی با هدف تولید نوعی عطر و ادکلن با ظاهر و در ظروفی متفاوت که به راحتی بتوان آن ها را در جیب لباس یا کیف قرار دارد، به تولید پرداخته اند. عطرهای معمولی دارای حجم زیاد و جعبه های بزرگی هستند و اغلب به دلیل شیشه ای بودن بطری های آن ها وزن زیادی دارند و همچنین به علت خاص بودن شکل ظاهری آن ها، همواره به همراه داشتن آنان ممکن نیست.
شرکت های تولید کننده با توجه به این موارد دست به تولید محصولاتی زده اند که نسبت به عطرهای معمولی حجم کمتر و ظاهر کوچک تری دارند اما از نظر ماندگاری و رایحه مانند عطرهای معمولی می باشند. امروزه شرکت های تولید کننده عطر جیبی این عطرها را با انواع رایحه های خوشبو و جذاب به بازار عرضه می نمایند.

تولید‌کننده عطر های جیبی و مواد اولیه آن ها
عطر های اورجینال و لاکچری

اطلاعات تکمیلی در مورد تولید کننده عطر جیبی :

اغلب خانم ها همراه خود یک کیف دستی به همراه دارند اما امروزه بسیاری از این افراد دیگر تمایلی به حمل کیف های بزرگ و سنگین ندارند و از کیف های کوچکتری استفاده می کنند که نمی توان یک بطری عطر را در داخل آن قرار داد. آقایان نیز به طور معمول چیزی به همراه ندارند.
شرکت های تولید کننده عطر جیبی با استفاده از این جای خالی در بازار توانستند محصولی تولید نمایند که برای تمامی افراد شاغل و افرادی که به بیرون از منزل رفت و آمد دارند یک محصول بسیار کارآمد می باشد.

همچنین افراد در هنگام سفر می توانند به جای همراه داشتن بطری های عطر بزرگ شیشه ای که خطر شکستن آن ها نیز وجود دارد، از عطرهای جیبی استفاده کنند. شرکت های سازنده عطر جیبی به این نکته توجه می کنند که بتوان این محصولات را به راحتی درون جیب کت یا حتی جیب مانتو قرار داد و این عطرهای جیبی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی در هر زمان قابل استفاده می باشند. این عطرهای جیبی همچنین در قیمت ها و برندهای گوناگونی وجود دارند و افراد می توانند با هر سلیقه ای عطر مورد نظر خود را مطابق با نیازهای خود تهیه نمایند.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه عطر و ادکلن را چجوری بخرم ؟
تولید عطر های جیبی
عطر جیبی در انواع رنگ

تولید کننده عطر جیبی و مسیر تولید آن

قبل از انتخاب هر عطری، اعم از عطرهای جیبی توجه به برخی نکات ضروری می باشد. در واقع تنها تفاوت عطرهای معمولی با عطرهایی جیبی در سایز بطری های آنان و اندازه و شکل ظاهری آن ها می باشد.
تولید کننده عطر جیبی از همان فرمولاسیون های عطرها و ادکلن ها، گاهی با اعمال برخی تغییرات در تولید این نوع عطرهای کوچک بهره می گیرند. نکته مهم در انتخاب هر نوع عطری آن است که رایحه آن در نظر فرد مصرف کننده خوشبو باشد و به اصطلاح به او بیاید و با بدن وی سازگار باشد.

یک توصیه عمومی به این شکل است که در هنگام خرید عطر می بایست سخت گیر بود. رایحه مطبوع یک قسمت از ظاهر غیر مشهود هر فرد می باشد. به همین دلیل است که برای اتخاذ یک تصمیم درست باید در هنگام خرید عطر جیبی هم دقت و حوصله زیادی به خرج داد.
رایحه اصلی هر عطر و ادکلن به طور معمول ده دقیقه بعد از پاشش خود را نشان می دهد.|در هنگام تست عطرهای گوناگون در فروشگاه ها باید توجه داشت بو کردن تعداد زیادی رایحه مختلف به طور همزمان می تواند حس بویایی را دچار مشکل کند و این انحراف می تواند باعث انتخاب عطری نامناسب گردد. ممکن است تنوع عطرهایی که توسط شرکت های عطر جیبی تولید شده اند، باعث سردرگمی افراد در انتخاب عطر مناسب گردد.
از این رو می توان با توجه به حجم کم این گونه عطرها و قیمت مناسب آن ها بیش از یک عطر جیبی را خریداری کرد تا پس از مصرف آن برای مدتی بتوان تشخیص داد که کدام رایحه برای هر فرد مناسب تر است.

این مطلب را هم ببینید
کارخانه تولید ادکلن باید چه ویژگی داشته باشد؟
عطر های غلتکی و اسپری
شیشه عطر های غلتکی

در هنگام تولید عطرها و ادکلن ها معمولا افراد عطرساز درصدد ساختن نوعی شخصیت برای عطرهای خود می باشند که در واقع با استفاده از آن رایحه بتوان شخصیت فرد مصرف کننده را حدس زد. به عنوان مثال رایحه ای که نشان دهنده افراد جدی و مغرور است، تلخ و خنک می باشد.
و یا رایحه های گرم و شیرین بیشتر مناسب افراد پر جنب و جوش می باشد. یک شرکت عطر جیبی معمولا از این خصوصیت در طراحی ظروف عطرهای جیبی نیز استفاده می نماید تا شخصیت عطر خود را بیشتر به نمایش گذارد.

نکته مهم دیگر در هنگام خرید عطر توجه به مکانی است که قرار است از آن استفاده شود. مثلا نباید از عطرهایی که در مهمانی ها استفاده می شود در محل کار نیز استفاده شود. پس باید توجه داشت عطر جیبی مناسب برای استفاده در محل کار رایحه ای ملایم خنک داشته باشد.
برعکس عطرهای مناسب مهمانی ها باید تندتر و گرم تر باشد و این نکته مورد توجه شرکت های تولید کننده عطر جیبی نیز قرار گرفته و معمولا بر روی ظروف این محصولات محل استفاده مورد نظر آن ها نمایش داده می شود.
استفاده از عطرهای جیبی به دلیل حجم و قیمت کمتری که نسبت به عطرهای معمولی دارند، این امکان را برای افراد فراهم می آورند که برای مکان های مختلف و حالت های مختلف عطرهایی با رایحه های گوناگون تهیه نمایند.
نکته دیگری که شاید کمتر کسی از آن آگاه باشد آن است که برای فهمیدن رایحه اصلی هر عطر هنگامی مشخص می گردد که عطر بر روی رگ های خونی بدن و مسیر این رگ ها اسپری شود. این نقاط شامل مچ دست، آرنج ، گردن و دیگر نقاط می باشند.
نکته مهم دیگری که مورد توجه هم مصرف کننده و هم سازنده عطر جیبی می باشد، مساله ماندگاری آن عطر استو مصرف کنندگان به دنبال عطرهایی با ماندگاری بالاتر هستند و به همین دلیل عطرهای جیبی هم دارای ماندگاری قابل قبولی می باشند. البته چون به راحتی می توان این نوع از عطرها را همراه خود به هرجایی برد، نگرانی برای ماندگاری عطر کاهش می یابد.

تولید‌کننده عطر های جیبی لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *