واردات اسانس ادکلن در تهران به چه صورت ؟

واردات اسانس ادکلن در تهران

ما به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده های محصولات بهداشتی در ایران توانستیم، رتبه بالایی در واردات اسانس ادکلن در تهران کسب کنیم. شرکت تن آرای اروند توانسته در تولید انواع اسانس های ادکلن بهترین شرایط را فراهم سازد. به این ترتیب اگر به دنبال تولید عطر و ادکلن هستید و یا قصد دارید عطر با برند مخصوص خود داشته باشید، قطعا می بایست در انتخاب اسانس دقت نمایید.

واردات اسانس ادکلن در تهران با کمترین هزینه

می دانیم که این روزها واردات کار بسیار دشواری است، هزینه ها بسیار بالا بوده و موقعیت تحریم ایران سبب شده تا بسیاری از پروتکل‌های واردات کنار گذاشته شود. اما خوشبختانه ما به عنوان یکی از شرکت های وارد کننده اسانس ادکلن توانسته‌ایم، پروسه واردات اسانس ادکلن در تهران را به صورت کاملاً حرفه‌ای دنبال کنیم.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که اسانس همان عصاره است اما بهتر است بدانید که فرق اسانس و عصاره مانند فرق زمین تا آسمان است. به زبان ساده اسانس معمولاً ترکیبی از الکل و روغن بوده که در عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرد، اسانس عطر ها نوعی ماده طبیعی هستند که از یک گیاه و یا یک مواد طبیعی به دست می آیند.

برای به دست آوردن اسانس نیاز به فرایند تقطیر و یا سایر فرایندهای مشابه خواهد بود. به طور کلی اسانس ها نوعی ماهیت اصل دارند، در حالی که چنین حالتی در مورد عصاره ها دیده نمی‌شود. بنابراین واردات اسانس ادکلن در تهران قطعاً باید با تضمین کیفیت صورت بگیرد.. که خوشبختانه شرکت تن آرای اروند توانسته این موضوع را به صورت کاملاً دقیق پوشش دهد.

واردات اسانس عطر و ادکلن در تهران
تولید اسانس

اسانس ها همان ماده ای هستند که برای خوشبو کردن ادکلن ها استفاده می شوند. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد اسانس معطر نوعی اسانس رنگی است که به طور کلی در صنعت و عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرد. البته دقت کنید که طبیعی بودن اسانس به معنی عدم ترکیب آن با مواد روغنی و الکل نیست، اما ترکیب به شکلی صورت می گیرد که ماهیت اسانس حفظ شود.

این مطلب را هم ببینید
شرکت عطر تن آرای اروند

در صنعت عطر سازی انواع مختلفی از اسانس ها وجود دارد که هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارند. به طور کلی اسانس ها همان عطر های روغنی هستند. فکر می کنید در ادکلن ها معمولاً چند درصد اسانس به کار میرود؟ بگذارید به زبان ساده توضیح دهیم که تفاوت درصد اسانس عطر و ادکلن چیست؟ اگر میزان اسانس به کار برده شده در ترکیب بین ۱۵ تا ۲۵ درصد باشد، گفته می‌شود که محصول مورد نظر عطر است. حال اگر میزان اسانس به کار برده شده بین ۲ الی ۵ درصد باشد، یعنی هدف تولید ادکلن است. بنابراین تفاوت عطر و ادکلن وابسته به اسانسی است که در آن ها به کار می رود.

واردات اسانس ادکلن در تهران با تضمین اصالت محصول

حقیقت این است که بسیاری از کارخانه ها در زمینه واردات اسانس ادکلن در تهران فعالیت می‌کنند، اما خریداران پس از خرید اسانس متوجه می‌شوند که محصول مورد نظر از کیفیت از شرایط واقعی برخوردار نیست، بنابراین بسیار مهم است که اطلاعات خود را در مورد تشکیل اسانس های واقعی افزایش دهید.

به طور کلی اسانس ها با یک بخش بی بو مثل الکل و یا روغن ترکیب می شوند، و حالت رقیق دارد در غیر این صورت امکان استفاده از اسانس وجود نخواهد داشت. پس اگر اسانسی که در اختیار شما قرار می گیرد حالت غلیظ و یا روغنی داشته باشد باید به اصل بودن آن شک کنید.

اطلاعات تکمیلی :

به طور کلی اسانس عطر، بخش پارافینی آن را تشکیل داده و از روغن های گیاهی استخراج خواهد شد بنابراین بسیار مهم است که محصولی خریداری کنید که کیفیت واقعی داشته باشد. اسانس ها در طعم دهی و خوشبو کردن ادکلن استفاده می شود. از سوی دیگر اگر اسانسی که خریداری می کنید، واقعی باشد امکان جداسازی اجزای اسانس‌ها وجود خواهد داشت و این کار با فرآیند تقطیر صورت می‌گیرد.

دقت کنید که به طور کلی اسانس ها به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند و شرکت تن آرا اروند در زمینه واردات اسانس ادکلن در تهران توانسته بهترین شرایط را فراهم سازد. معمولاً اسانس‌های مصنوعی از نظر کیفیت و عطر با اسانس های طبیعی قابل مقایسه نیستند. بنابراین بسیار مهم است که واردات اسانس ادکلن در تهران با تضمین کیفیت طبیعی بودن صورت بگیرد. بیشتر اسانس های طبیعی از گیاهان معطر گرفته می‌شوند و معمولاً از گیاهان کاج، نارنج، نعنا و کاسنی برای آن‌ها استفاده شده و در صنعت عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

این مطلب را هم ببینید
تولید ادکلن در ایران به چه نحوی انجام می‌شود؟
واردات اسانس ادکلن لاکچری در تهران
تولید اسانس ادکلن

تاثیر اسانس بر روی خلق و خو

این طور که مطالعات نشان می دهد، اسانس عطرها می توانند روی خلق و خوی ما تاثیر بگذارند و به طور کلی اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. این رویکرد سبب می‌شود تا افراد علاقه زیادی به استفاده از عطر و ادکلن داشته باشند. بررسی ها نشان می دهد که اسانس به کار برده در عطر ها اهمیت زیادی بر کیفیت آنها خواهد داشت. بسیاری از اسانس ها به دلیل بی کیفیت بودن سبب ایجاد سردرد و حتی ناراحتی در ناحیه قلب می شوند.

بنابراین واردات اسانس ادکلن در تهران را با تضمین کیفیت در نظر گرفته ایم تا محصولی که به دست شما می رسد کاملاً مناسب و اصل باشد. اولین عطری که از اسانس به مشامتان می رسد اهمیت زیادی دارد، همینطور نوت پایانی اسانس نیز بسیار مهم است.

به طور کلی در تولید اسانس ها می بایست از فرمولاسیونی استفاده شود، که بتواند اثربخشی بی‌نظیری داشته باشد. بنابراین واردات اسانس ادکلن در تهران با کیفیت مصنوعی و فیک به هیچ عنوان تایید نشده است.

ما به عنوان وارد کننده انواع محصولات بهداشتی و عطر و ادکلن توانسته ایم، بررسی‌های لازم بر روی کیفیت اسانس ها را انجام دهیم. به این ترتیب عرضه بهترین اسانس از سوی ما برای شما فراهم شده است. دقت کنید که صفر تا صد واردات اسانس ادکلن در تهران توسط تیم حرفه‌ای ما صورت می گیرد و در نهایت کیفیت محصولات به شکل کاملاً دقیق ارزیابی می شود. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد اسانس ها از نظر کیفیت متنوع بوده و فرمولاسیون بکار برده شده در آنها نیز متنوع است.

واردات اسانس ادکلن در تهران با کمترین هزینه
تولید اسانس عطر و ادکلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *