واردات اسانس عطر و ادکلن بدون واسطه

واردات اسانس عطر و ادکلن

واردات اسانس عطر و ادکلن پروسه بسیار مهم و پر مسئولیت است. اسانس در واقع بخش پارافین موجود در عطر بوده که به واسطه مواد شیمیایی و از راه های مختلف تهیه می شود. یک سری روغن های اسانس عطر وجود دارد که به عنوان روغن پایه شناسایی می‌شود و از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. بررسی ها نشان می دهد به طور کلی ادکلن ها و عطرها از نظر اسانس بسیار متنوع هستند و این موضوع خرید این محصول را کمی دشوار تر خواهد کرد. یک بررسی کلی نشان داده که واردات از اسانس عطر و ادکلن باید به صورتی باشد که کیفیت آن تضمین شود.  در شرکت تن آرا اروند شرایطی فراهم شده تا واردات اسانس عطر و ادکلن با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار کاربران قرار بگیرد.

دسته بندی عطرها

در واردات اسانس عطر و ادکلن باید اطلاعات دقیقی در مورد دسته بندی عطرها وجود داشته باشد. دسته اول به عنوان پرفیوم شناخته می شود که مربوط به عطر غلیظ روغنی بوده و خالص ترین و ماندگارترین عطرها را شامل می‌شود. به طور کلی پرفیوم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد حاوی اسانس و عصاره خالص است و معمولاً قیمت گرانی دارد.

دسته دوم مربوط به ادوپرفیوم است و از نظر غلظت رتبه دوم را کسب کرده است این عطرها به نسبت سبک تر بوده و از نظر قیمت نیز ارزان‌تر هستند ادوپرفیوم ها به طور کلی ۱۵ الی ۲۰ درصد عصاره خالص را شامل می‌شوند و از نظر غلظت نیز رتبه دوم را کسب کرده‌اند. این عطرها معمولاً با الکل ترکیب می‌شوند اما ماندگاری خوب و قابل قبولی دارند در بازار ایران عطرهای ادوپرفیوم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دسته سوم مربوط به عطرهای ادو تویلت است که بسیار سبک هستند و به صورت اسپری مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی عصاره خالص موجود در این اسپری ها بین ۴ الی ۱۰ درصد اعلام شده است ماندگاری این عطرها معمولاً کم بوده و قیمت ارزان تری دارند در این عطرها از الکل بسیار استفاده شده است. دسته سوم ادکلن ها بوده که بسیار سبک هستند و تنها ۲ الی ۵ درصد عصاره خالص در آنها دیده می‌شود معمولاً روغن های پرتقال و لیمو و ترنج برای ادکلن ها مورد استفاده قرار گرفته و اسانس اسطوخودوس و رزماری نیز در ادکلن ها به کار می رود. ادکلن ها گزینه مناسب برای آقایان محسوب می شود در بین اقایان طرفداران زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
خط تولید ادکلن چگونه است؟
واردات اسانس عطر و ادکلن به قیمت عمده
ادکلن

واردات اسانس عطر و ادکلن بر اساس میزان ماندگاری

موضوع مهم دیگری که در واردات اسانس عطر و ادکلن باید مد نظر قرار بگیرد میزان ماندگاری آنها است، به طور کلی سه دسته در مورد سطح ماندگاری عطر ها دیده می شود دسته اول سطح ماندگاری تاپ است، ماندگاری تاپ بین ۱۵ دقیقه الی ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد و رایحه های دارچین و ادویه و میوه را شامل می شود در این دسته از بوی مرکبات نیز استفاده خواهد شد.

دسته دوم به عنوان مدیوم شناخته شده که از ترکیب رایحه های مختلف تهیه می شود و ماندگاری آن به طور کلی بین ۳ الی ۵ ساعت اعلام شده است. این اسانس ها معمولاً قیمت ارزان تری دارند. در واردات اسانس ادکلن نوع مدیوم بیشتر از سایر موارد در نظر گرفته می‌شود.
دسته سوم به عنوان عطرهای بیس شناخته شده و در آنها از رایحه های چرم و مشک و تنباکو استفاده می‌شود و ماندگاری آنها معمولاً بین ۵ الی ۱۰ ساعت بوده و قیمت بسیار گران تری دارند. واردات اسانس عطر و ادکلن بر پایه بیس معمولاً بر اساس سفارش مشتری صورت می گیرد.
برای رقیق کردن عطر نیاز به الکل بوده و الکل سبب پخش بهتر بوی آن می شود هر چه میزان الکل بیشتر باشد ماندگاری عطر کمتر بوده اما پخش بو بیشتر است

واردات اسانس عطر و ادکلن طبیعی
اسانس عطر و ادکلن

واردات اسانس عطر و ادکلن بر اساس ترکیبات

اسانس ماده اصلی در عطر را تشکیل داده و به طور کلی به صورت طبیعی و سنتی تولید می شود. واردات اسانس عطر و ادکلن طبیعی شامل گیاهان و حیوانات بوده اما اسانس های مصنوعی نیز توسط کارخانه تهیه می شود.
در عطر سازی برای رقیق کردن از حلال ها استفاده می شود و بهترین حلال، الکل است. معمولا الکل با مقداری آب ترکیب شده و این موضوع سبب می‌شود تا اسانس پخش بوی خوبی داشته باشد. استفاده از مواد افزودنی سبب مرغوبیت بیشتر عطر می شود آنتی اکسیدان ها و مواد رنگی معمولاً دو ماده افزودنی و معتبر هستند که سبب افزایش پایداری در عطرها خواهند شد.

این مطلب را هم ببینید
واردات اسانس ادکلن در تهران به چه صورت ؟

 

تفاوت اسانس و عطر

دقت کنید که واردات اسانس عطر و ادکلن نیاز به کسب اطلاعات بالا دارد و چه خوب است که اصطلاحات در این زمینه را بدانیم. عطر یک واژه عربی بوده و ترکیبی از اسانس و روغن های مخصوص به علاوه یک سری ترکیبات معطر مانند ادویه و گیاهان و میوه ها است و در آن از حلال ها و تثبیت کننده ها استفاده می شود. عطرها ساختار خاصی دارند و به طور کلی به عنوان مواد خوشبو کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما اسانس ها به معنای عصاره یا جوهر هستند و معمولاً برخی از اسانس ها به صورت روغنی وجود داشته و با ترکیبات شیمیایی تولید می‌شوند و برخی دیگر نیز از گیاهان گرفته می‌شوند مثلاً گیاه میخک گزینه بسیار مناسبی برای تولید اسانس است. اسانس ها در عطر، ادکلن، صابون ها و خوشبو کننده های معطر استفاده شده و گاهی نیز برای ماساژ درمانی استفاده می شوند. دقت کنید که اسانس نوعی دارو بوده و به طور کلی سبب تنفس پوست انسان میشود. در اسانس ها روغن‌های معطر وجود دارد که به صورت مصنوعی و طبیعی در یک ماده دیگر مخلوط می شوند اما عطرها شامل ترکیبات گسترده تر و مدل های متنوع تری هستند.

واردات اسانس عطر و ادکلن با بهترین کیفیت
انواع ادکلن

واردات اسانس عطر و ادکلن با قیمت مناسب

پروسه واردات اسانس عطر و ادکلن با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است به این ترتیب می‌توانید اسانس عطر و ادکلن مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر قصد خرید عمده عطر و اسانس دارید می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تر و به قیمت عمده خریداری کنید خوشبختانه در شرکت عطر تن آرای اروند شرایط واردات اسانس عطر و ادکلن به قیمت عمده فراهم شده و ارسال به کل کشور صورت می‌گیرد تا درگیر هزینه‌های اضافه نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *