تولید ادکلن لاکچری به چه صورت ؟

تولید ادکلن لاکچری مردانه

مهمترین نکته ای که در تولید ادکلن لاکچری باید رعایت شود، انتخاب درست رایحه است. می دانیم که رایحه های مختلفی در انواع عطر و ادکلن وجود دارد. بنابراین چه خوب است که پروسه تولید ادکلن لاکچری به صورتی باشد که رایحه ها ساختار کلی خود را حفظ کنند.

تولید ادکلن لاکچری یا سنتی

نکته ای که در ابتدا باید به آن اشاره کنیم اینکه معمولاً برای تقسیم بندی عطر ها قانون خاصی دیده نمی شود. اما به طور کلی رایحه ها بر اساس طبع، فصل و جنسیت طبقه‌بندی می‌شوند. در یک بررسی کلی مشخص می‌شود که عطرها بر اساس رایحه به دو دسته سنتی و کلاسیک و همینطور عطرهای مدرن تقسیم می‌شوند.

رایحه گل در گروه عطرهای کلاسیک قرار دارد. معمولاً برای تولید چنین ادکلن هایی از عطر گل محمدی استفاده می‌شود. البته عطر گل یاس نیز خاصیت بی‌نظیری داشته و باب میل بانوان خوش سلیقه ایرانی خواهد بود. خوشبختانه تولید ادکلن لاکچری در عطر تن آرای اروند توانسته از رایحه گل های نایاب برای تولید انواع ادکلن ها استفاده نماید. عطر گل محمدی در ادکلن زنانه بی نظیر است.

دسته گل ها نیز در گروه عطر های سنتی و کلاسیک قرار دارند. در این دسته چندین عصاره گل با هم ترکیب می شوند به طور کلی رایحه معتدل و شیرینی دارد و پخش بوی آن بسیار قوی خواهد بود و در این رایحه از گلهای یاس، شکوفه، پرتقال و همینطور گل های صد تومانی استفاده می شود که بسیار جذاب و دلنشین هستند.

تولید ادکلن لاکچری
تولید ادکلن

اطلاعات بیشتر:

تولید ادکلن لاکچری با رایحه شرقی در ایران طرفدار زیادی دارد. این رایحه بسیار سنگین بوده و معمولاً ترکیب ادویه ای دارند. به طور کلی ساختار چنین رایحه ای از ادویه های گرم مانند دارچین، تنباکو و چرم تهیه شده است. طبع این رایحه گرم بوده و به صورت کلاسیک و تلخ ارائه می شود. این عطرها معمولاً طرفداران خاص خود را دارند.

اگر به دنبال یک ادکلن با رایحه خاص هستید، پیشنهاد ما به شما رایحه چوب است. معمولاً رایحه چوب تلفیقی از رایحه چرم، چوب و دودی خواهد بود و به طور کلی از طبع گرم، ترش و شیرین استفاده می‌کند که تا حدودی به تلخی می‌زند ادکلن هایی که با رایحه چوب طراحی می شوند، بی‌نظیر بوده و ساختاری بسیار عجیب دارند.

این مطلب را هم ببینید
تولید ادکلن در ایران به چه نحوی انجام می‌شود؟

در چند سال اخیر تولید ادکلن لاکچری با رایحه چرم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شاید توجه تعجب کنید که چطور می توان از رایحه چرم برای تولید ادکلن استفاده کرد. چرم به تنهایی بوی ناخوشایندی دارد. اما وقتی از رایحه چرم به صورت ترکیبی با ادویه جات و دارچین و مرکبات استفاده شود، سبب تولید ادکلن لاکچری با طبعی گرم، شیرین و سحر آمیز می شود.. ادکلن هایی که با رایحه چرم تولید می‌شوند باب میل آقایان بوده و به عنوان ادکلن های لوکس شناخته می شوند، اما همچنان در گروه ادکلن های کلاسیک قرار گرفته اند.

تولید ادکلن لاکچری زنانه
ادکلن زنانه

تولید عطر و ادکلن مدرن

همانطور که اشاره کردیم گروه دوم در تولید ادکلن لاکچری مربوط به گروه مدرن است. رایحه های به کار برده شده در گروه مدرن به نسبت سنتی و کلاسیک متفاوت هستند. مثلا تولید ادکلن لاکچری با رایحه سبز سبب تایید مجموعه مختلف قرار گرفته است. این رایحه شبیه بوی برگ سبز درختان تازه بوده و به طور کلی شبیه به بوی هرس چمن و یا بوی خیار تازه است. برای تولید ادکلن لاکچری با چنین رایحه ای قطعاً نیاز به ساختار آروماتیک خواهد بود. معمولا ادکلن ها با چنین رایحه ای ساختار طبیعی، شیرین و خنک دارند.

تولید ادکلن لاکچری با رایحه آبی در لیست عطرهای مدرن قرار گرفته اند. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد این عطرها به عنوان عطر های اقیانوسی شناخته می‌شوند و تداعی گر صبح دل انگیز هستند. احساس تازگی و خنکی و همینطور رطوبت بالا در تولید ادکلن لاکچری با رایحه های آبی القا می شوند. به طور کلی نت های آغازین به کار برده شده در ادکلن هایی که رایحه آبی دارند، با پرتقال شروع شده و در نت های میانی از رایحه بهار نارنج استفاده میشود.

این ادکلن ها معمولاً با رایحه تلخ و تند خود شناخته می شوند. نت پایانی برای این محصولات از نعنا و عود سفید تشکیل شده است.
تولید ادکلن لاکچری با رایحه مرکبات نیز در گروه مدرن قرار گرفته است، به طور کلی در تولید این عطر ها از رایحه پرتقال، ترنج، لیموشیرین و یا توت استفاده می‌شود. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد در نت های میانی این ادکلن ها از گلهای خوشبو و گیاهان معطر استفاده شده و طبع نسبتاً خنکی دارند.

این مطلب را هم ببینید
واردات اسانس عطر و ادکلن بدون واسطه

تولید عطر و ادکلن با رایحه میوه ای

از آنجایی که بسیاری از ادکلن های موجود در بازار با رایحه میوه ای عرضه شده اند و طرفداران خاصی دارند، بخش مهمی از فعالیت های تولید ادکلن لاکچری شرکت تن آرا اروند مربوط به محصولاتی است که با رایحه میوه ای عرضه می‌شوند. در تولید این عطرها از میوه‌های مختلف استفاده شده است معمولا انگور، انجیر و سیب از نت های اولیه برای چنین نت هایی هستند. اما استفاده از لیموترش به عنوان نت آغازی و گل‌های معطر به عنوان نت میانی و سیب سبز برای نت پایانی این دسته از عطرها بهترین گزینه محسوب می‌شود.

تولید ادکلن لاکچری و ویژه
تولید اسانس

تولید ادکلن لاکچری با رایحه خوراکی

اگر بخواهیم از جالب‌ترین عطرهای مدرن مثال بزنیم، قطعاً عطر های خوراکی بهترین گزینه هستند. در این محصولات رایحه قهوه، کارامل، کاکائو، دسر و شیرینی استفاده می‌شود. معمولاً رایحه آغازی این ادکلن ها با قهوه و بادام بوده و از گل های خشک برای نت میانی آنها استفاده می‌شود. رایحه پایانی نیز ترکیبی از کاکائو، وانیل و چوب است. این ادکلن ها طبع گرمی دارند و طبع آنها بسیار شیرین در نظر گرفته می شود.

تولید ادکلن لاکچری با بهترین فرمولاسیون

فرمولاسیون بکار برده شده برای تولید عطر و ادکلن اهمیت زیادی دارد بنابراین کارخانه‌هایی که در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند، باید بتوانند شرایطی در نظر بگیرند تا تولید این محصولات با کیفیت بسیار عالی فراهم شود. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از ادکلن ها از نظر سطح کیفیت متنوع هستند. بسیار مهم است که فرمولاسیون بکار برده شده دقیق باشد و شرایطی فراهم شود تا عطر ها با کیفیت بسیار عالی مورد استفاده قرار بگیرند، البته عطر و ادکلن ها از نظر ساختار نیز کمی متنوع هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *