تولید هایلایتر به چه صورت انجام می‌شود؟

تولید ارگانیک هایلایتر

تولید هایلایتر به چه صورت است؟

با گذشت زمان و افزایش استفاده از محصولات و ابزارهای آرایشی و اهمیت زیبایی، آرایش های ساده و مبتدیانه جای خود را به آرایش های حرفه ای که بر اساس اصول پیش می روند داده اند و شیوه ها و محصولات جدیدی برای استفاده در آرایش های کامل روزانه نیز تولید شده اند. هدف از تولید هایلایتر نیز به عنوان یک ابزار آرایش حرفه ای که به راحتی در دسترس عموم مصرف کنندگان قرار بگیرد، بوده است. هایلایترها نوعی از محصولات آرایشی هستند که دارای رنگ های خاص و براق بوده و با استفاده از انعکاس نور می توانند قسمت هایی از صورت را برجسته تر و زیباتر نشان دهند. استفاده از هایلایتر به همراه کانتورینگ یا متعادل سازی صورت می تواند آرایش کامل و زیبایی را برای افراد به ارمغان بیاورد. آرایشی که در آن چیزی اضافه نیست و بسیار شیک است و فرم و حالت صورت در آن زیباتر و جذاب تر شده است. تولید هایلایتر در رنگ های براق مانند نقره ای، طلایی یا رزگلد باعث به وجود آمدن برق خاص و جذابی بر روی صورت می شود.

تولید هایلایتر لاکچری
انواع هایلایتر

 

ویژگی ها

ممکن است بسیاری فکر کنند که هایلایتر و پرایمر یک محصول هستند در صورتی که این طور نیست و پرایمر و هایلایتر دو محصول مجزا با کارکردهای متفاوتی هستند. هدف از تولید پرایمر یکدست کردن و صاف کردن پوست و بستن منافذ باز صورت است در صورتی که هدف از تولید هایلایتر ایجاد یک جلوه درخشان در صورت است. البته ممکن است برخی از پرایمرها رنگ و حالت هایلایترها را داشته باشند و بتوان به عنوان هایلایتر نیز از آن ها استفاده کرد اما با توجه کرد که کارایی این دو محصول متفاوت است. پرایمر و هایلایتر هر دو برای یک آرایش کامل و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از تولید هایلایتر می توان گونه ها را برجسته تر و صورت را کشیده تر نشان داد. همچنین با استفاده از این محصول آرایشی می توان فرم بینی را باریکتر نشان داد. اما نکته مهم در استفاده از هایلایتر این است که فرد بداند در کدام نقاط از صورت و چگونه باید از تولید هایلایتر استفاده نماید. در صورت استفاده از هایلایتر در محل اشتباه ممکن است نتیجه کاملا متفاوت از انتظار اتفاق بیفتد.

این مطلب را هم ببینید
۱۰ نکته برای تولید محصولات آرایشی چیست؟
تولید هایلایتر جامد
هایلایتر و براش

تولید هایلایتر در انواع گوناگون

تولید هایلایتر در اشکال گوناگونی نظیر هایلایترهای پودری و هایلایترهای مایع صورت می گیرد. همچنین برخی از هایلایترها به صورت ماتیکی به بازار عرضه می شوند. هایلایتر مایع را میتوان به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین هایلایترها دانست که از آن می توان به عنوان ابزار و لوازم دیگری غیر از هایلایتر نیز در آرایش صورت استفاده کرد. هایلایتر مایع دارای بافت سبک بوده که امکان استفاده در هر آرایشی را برای آن ایجاد می نماید. به همین دلیل است که از هایلایتر مایع می توان برای گونه ها به عنوان هایلایتر، لب به عنوان براق کننده و حتی چشم به عنوان سایه چشم استفاده کرد. هایلایترهای مایع معمولا در شش رنگ در بازار موجود می باشند و دارای متنوع ترین رنگ بندی در انواع هایلایترها می باشند. تولید هایلایتر مایع به گونه ای است که این محصول با هر نوع پوست اعم از خشک یا چرب یا حساس و هر رنگی که پوست داشته باشد سازگار می باشند. از هایلایتر های مایع در انواع آرایش های حرفه ای میتوان بهره گرفت. هایلایترهای کرمی نیز یکی از انواع هایلایترها هستند که جلوه ای خیره کننده به صورت می بخشند. به همین دلیل نباید در استفاده از آن ها زیاده روی کرد تا آرایش طبیعی بماند. اما هایلایترهای پودری ظاهری طبیعی تر دارند و برای آرایش های روزمره مناسب تر می باشند.

پودر هایلایتر طبیعی
پودر هایلایتر

روش استفاده

تولید هایلایتر نه تنها برای آرایش های حرفه ای و در مناسبت های خاص، بلکه برای آرایش های روزمره نیز می باشد. برای یک آرایش ملایم روزمره بهتر است به شیوه زیر از هایلایتر استفاده کرد. برای استفاده روزانه بهتر است از هایلایتر پودری یا مایع بهره گرفت. مرحله اول در آرایش استفاده از پرایمر درخشان به عنوان پایه آرایش است. پرایمر را باید به آرامی و به طور یکنواخت بر روی پوست صورت پخش کرد. مرحله دوم استفاده از کرم پودر یا پمکیک آرایشی می باشد. پس از استفاده از کرم پودر و در مرحله سوم باید از یک پودر فیکس کننده استفاده کرد تا پوست صورت برای استفاده از هایلایتر آماده شود. مرحله چهارم که می تواند به دلخواه صورت گیرد استفاده از یک رژ گونه برای رنگ بخشیدن به پوست صورت می باشد. مرحله اخر زمان استفاده از هایلایتر است. برای پخش کردن هایلایتر بر روی نقاط مورد نظر می توان از براش بادبزنی استفاده کرد. برای استفاده از هایلایتر ابتدا باید به فرم و ساختار صورت توجه کرد و سپس نقاط مورد نظر را مشخص کرد.  برای برجسته تر کردن گونه ها، می توان ابتدا کمی پایین تر از گونه ها را به وسیله هایلایتر سفید برجسته کرد و سپس در نواحی بالاتر از یک هایلایتر براق استفاده کرد. این کار باعث عمق بخشیدن به آرایش می شود. رنگ هایلایتر براق بر حسب رنگ پوست می تواند طلایی، مسی، نقره ای یا رزگلد باشد. همچنین از هایلایتر در زیر استخوان ابرو و بالای تاج ابرو نیز می توان به مقدار کمی استفاده کرد. برای خاص کردن آرایش می توان در بخش میانی پیشانی نیز از هایلایتر استفاده کرد اما در این ناحیه به دلیل چرب تر بودن پیشانی نسبت به سایر قسمت های پوست، بهتر است از تولید هایلایترهای پودری استفاده شود. استفاده از هایلایتر بر روی بینی و به منظور باریک تر و زیباتر نشان دادن بینی نیز یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایلایترها می باشد. برای این منظور باید ابتدا در دو طرف بینی از کانتور استفاده کرد و سپس بر روی پل بینی از یک هایلایتر استفاده نمود. به دلیل براق بودن هایلایتر و انعکاس نور فرم بینی کوچک تر به نظر می رسد. همچنین در گودی کوچک بالای لب ها نیز می توان از مقدار بسیار کمی هایلایتر استفاده کرد. این کار باعث می شود که لب ها برجسته تر به نظر برسند. از هایلایتر در کنار چشم ها و در وسط پلک ها نیز می توان استفاده کرد و کاربردی نظیر سایه چشم براق دارد.

این مطلب را هم ببینید
تولید مواد اولیه سایه چشم چگونه صورت می‌گیرد؟
هایلاتر جامد مدل رژ لب
هایلایتر رژلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *