محصولات آرایشی امرلند چیست؟

محصولات لاکچری امرلند

محصولات آرایشی امرلند چیست؟

با رشد روزافزون بازار و صنعت در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی شاهد ورود شرکت های تولیدکننده و برندهای جدیدی به این بازار هستیم. از میان این برندهای جدید می توان به محصولات آرایشی امرلند اشاره کرد که به تازگی وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده است. البته باید خاطر نشان کرد که تولید کننده محصولات آرایشی امرلند شرکت عطر تن آرای اروند می باشد که دارای سابقه ای درخشان و تجربه ای ده ساله در زمینه تولید محصولات آرایشی می باشد. این شرکت نه تنها تولیدکننده چندین برند آرایش مطرح در کشور است، بلکه آماده مشاوره و قبول سفارش برای ثبت برند آرایشی و تولید محصولات آرایشی می باشد. اگر چه استفاده از محصولات آرایشی امرلند  به خصوص آرایش چشم و لب ها و رنگ کردن پوست صورت از زمان مصر و یونان باستان رواج داشته است اما شاید بتوان شروع آرایش به سبک امروزی را بتوان دهه سوم قرن بیستم میلادی یا همان دهه 1920 میلادی دانست. در این دهه تمایل بانوان به خصوص در اروپا و آمریکا به سبک خاصی از آرایش جلب شده بود که در آن ها لب ها و گونه ها عمدتا به رنگ قرمز روشن نقاشی می شدند و چشم ها و مژه ها نیز به وسیله مداد چشم ها و ریمل ها ظاهری سیاه و بلند به خود می گرفتند.

محصولات آرایشی امرلند
امرلند

ویژگی های محصولات امرلند

محصولات آرایشی امرلند زیر نظر متخصصان مجرب و در مجهزترین آزمایشگاه ها و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اولویت تولید کنندگان محصولات آرایشی امرلند حفظ سلامت پوست و بدن مصرف کنندگان و برآورده ساختن انتظارات آن ها از یک محصول آرایشی با کیفیت و متنوع برای ساختن ظاهری جذاب می باشد. شرکت تولید کننده محصولات آرایشی امرلند در نظر دارد با تولید محصولاتی با کیفیت و ماندگار با ظاهری زیبا و شکیل وارد رقابت با سایر برندهای آرایشی در بازار حوزه زیبایی گردد. به این منظور این برند آرایشی امرلند با استفاده از ظروف و پوکه های آرایشی زیبا و مرغوب سعی در جلب اعتماد مشتریان خود دارد زیرا که پشتوانه ادامه حضور فعال را اعتماد و رضایت مشتریان خود می داند.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه خط چشم ها چیست؟
محصولات آرایشی بهداشتی امرلند
آرایشی امرلند

محصولات زیبایی در 1920 میلادی

در دهه 1920 میلادی و پیش از آغاز جنگ جهانی داشتن ظاهری آراسته و شیک بسیار مرسوم بود. در این دهه مفهوم زیبایی تعریفی بین المللی به خود گرفت و افراد بیشتری تمایل به استفاده از محصولات آرایشی برای تغییر و تازگی بخشیدن به چهره از خود نشان دادند. در این زمینه می توان اثرات استفاده بازیگران تئاتر و فیلم ها و هنرمندان از محصولات آرایشی را بر گرایش های عمومی مد زیاد دانست. معرفی آرایش روزانه برای تمام بانوان گرایش جدیدی در جوامع بود و زنان برای اولین بار شیوه های صحیح ارایش کردن و به کارگیری محصولات آرایشی را می آموختند. در خلال جنگ جهانی و پس از آن نیز آرایش کردن روشی برای پاسخ به نیازهای روحی و جسمی زنان به شمار می آمد . با آغاز ورود زنان به اجتماع و دنیای حرفه ای، نشریاتی همچون نشریات صنعت زیبایی فرانسه زنان را به استفاده از محصولات آرایشی و آرایش کردن تشویق می کردند. آن ها داشتن ظاهری زیبا و جذاب را برای زنان عامل موفقیت در هنگام کار و رقابت با مردان در دنیای حرفه ای می دانستند. استفاده از محصولات آرایشی و داشتن ظاهری زیبا و آراسته به زنان اعتماد به نفس لازم در هنگام مصاحبه های استخدامی در کنار مردان را می بخشید.
در آن زمان محصولات آرایشی به طور کلی شامل رژ لب ها، رژ گونه ها، خط چشم ها و ریمل ها می شد. همچنین بیشتر زنان ترجیح می دادند که ابروهایی باریک و کمانی شکل داشته باشند. در آن زمان رژ لب ها درون ظرف فلزی قرار می گرفتند و آن دسته از رژ لب هایی که دیرتر پاک می شدند و ماندگارتر بودند محبوبیت بیشتری داشتند. البته این ماندگاری عمدتا به دلیل استفاده از سرب در داخل رنگدانه های این رژ لب ها بود که امروزه به عنوان ماده بسیار سمی شناخته می شود و استفاده از آن در رژ لب ها ممنوع می باشد. افراد به طور معمول رنگ رژ لب خود را بر اساس رنگ پوست انتخاب می کردند تا ظاهری طبیعی داشته باشد. اما در آن زمان تنوع رنگ های رژ لب ها به اندازه حال حاضر نبود و بیشتر در طیف قرمز رنگ قرار داشت. همچنین در این زمان براق کننده های لب نیز به بازار عرضه شدند و نوعی از این محصولات وجود داشت که در آن از اسید برومو استفاده شده بود و رنگ قرمز آن در هنگام واکنش با پوست فرد به وجود می آمد. پس از مدتی رژ لب های طعم دار نیز بازار عرضه شدند که بسیار محبوب و پرطرفدار بودند و رژ لب با طعم گیلاس یکی از مشهورترین آنها بود

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه کرم فیکساتور چیست؟
محصول آرایشی امرلند
امرلند

اطلاعات بیشتر 

در آن زمان استفاده از رژ گونه برای سرخ کردن گونه ها نیز محبوبیت زیادی داشتند. با تولید رژگونه های پودری که به صورت پودرهای فشرده در داخل ظروف ضد ریزش قرار می گرفتند، استفاده این محصول آرایشی امرلند را راحت تر کرد. همچنین رژگونه هایی که ماندگاری بسیار بالایی داشتند مانند رژ لب های پاک نشدنی محبوبیت بیشتری داشتند. مصرف کنندگان این رژگونه های پودری را با یک حرکت دورانی بر روی گونه های خود پخش می کردند و به صورت خود رنگ می بخشیدند.
در اوایل دهه 1920 میلادی بسیاری از خانم ها با استفاده از محصولات خانگی مژه های خود را پر رنگ می کردند تا ظاهری جذاب تر داشته باشند. این محصولات خانگی عمدتا شامل ژله نفتی یا وازلین بود که با دوده یا زغال مخلوط می شد. محصول نهایی یک ژل تیره رنگ بود که با یک برس مخصوص بر روی مژه ها کشیده می شد. اما در اواسط این دهه، ریمل های مژه و ابرو به صورت پودر، لوله ای و مایع به بازار عرضه شد که مانند ژل ها با برس مخصوصی مورد استفاده قرار می گرفت. نکته جالب و قابل توجه آن است که در آن زمان برخی از فرمولاسیون های مورد استفاده برای ساخت ریمل ها آن ها را ضد آب کی کردند. ریمل های مژه در آن زمان تنها برای پر رنگ تر کردن مژه ها کاربرد داشتند و بسیاری از بانوان به طور همزمان از ابزاری به نام فر مژه برای حالت بخشیدن به مژه های خود استفاده می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *