کرم تیوپی آلستر

کرم تیوپی آلستر

کرم تیوپی آلستر 

زیبایی و آراستگی از گذشته در بین خانم ها و آقایان دارای جایگاه بسیار خاص و ویژه بوده است. و امروز را برای رسیدن به این مهم از وسایل آرایشی مختلفی استفاده می شود که کرم پودر یکی از مهم ترین وسایل آرایشی به شمار می‌ رود. بدون کرم پودر ها آرایش یا میکاپ شما زیبایی خاصی نخواهد داشت.

بنابراین بهتر است در انتخاب کرم‌ پودر خود دقت کنید. در اینجا می خواهیم درباره کرم تیوپی آلستر که از بهترین کرم پودر های موجود در بازار می باشد صحبت کنیم. این محصول باعث ایجاد یک زیرسازی بسیار عالی و خوش رنگ جهت انجام یک میکاپ فوق العاده می شود.

کرم تیوپی آلستر چیست؟ 

کرم تیوپی آلستر در واقع نوعی کرم پودر می باشد که برای انجام میکاپ و آرایش مورد استفاده قرار می ‌گیرد‌. پوشش دهی این محصول بسیار بالا می‌ باشد. و می توان گفت هم برای پوست های چرب و هم برای پوست های خشک کاربرد دارد.

کرم پودر آلستر بسیار سبک است و به زیبایی بر روی پوست می‌ نشیند‌ بنابراین به عنوان یک زیرساز فوق العاده برای انجام آرایش به شمار می رود. و معمولاً با پوشش عالی که دارد باعث رفع نواقص پوست می گردد و پوستی زیبا یکدست ایجاد می‌ کند.

کرم تیوپی آلستر و سایه چشم
کرم آلستر

ویژگی های کرم تیوپی آلستر چیست؟ 

کرم پودر آلستر در واقع محصولی است که در کشور ایران تولید می‌ شود اما مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول از کشورهای فرانسه، ایتالیا و اروپا تهیه می گردد. به طور کلی می‌ توان گفت این محصول دارای ویژگی های بسیار عالی است که عبارت است از: بافته سبک و بسیار نرم، آبرسانی بالا و عمیق پوست، چربی بسیار کم و جذب عالی، علاوه بر آن این محصول به دلیل خاصیت آبرسانی که دارد باعث رفع التهابات پوستی شده و به عنوان یک محصول فوق العاده برای جوانسازی پوست به شمار می‌ رود.

همچنین کرم تیوپی آلستر از محصولات آرایشی می باشد که برای تمامی تیپ های پوستی مانند چرب، خشک یا حساس مناسب است. و موجب مراقبت و محافظت پوست در برابر اشعه های مضر می گردد.

این مطلب را هم ببینید
شرکت های تولید کننده ظروف آرایشی و بهداشتی چگونه فعالیت می کنند؟

کاربرد های کرم تیوپی آلستر چیست؟ 

همانطور که گفته شد کرم تیوپی آلستر نوعی کرم پودر می باشد که برای زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار می‌ گیرد. و یکی از اصلی‌ ترین وسایل آرایشی به شمار می ‌رود،  که بدون آن میکاپ شما هیچ جلوه و زیبایی نخواهد داشت. معمولاً از کرم پودرها برای پوشاندن نواقص پوست مانند لکه ها استفاده می شود. و با رفع ناهمسانی ها، پوستی زیبا و یکدست ایجاد خواهد شد‌.

البته بسیاری از افراد بر این تصور هستند که استفاده از کرم پودر تنها برای سفید کردن پوست می باشد. در صورتی که این گونه نیست و کاربردهای مختلف دیگری دارد. مثلاً باعث می شود پوست بهبود یافته و حالت طبیعی برای پوست ایجاد می کند. کرم تیوپی آلستر نیز باعث پوشش دهی لکه ها و جای جوش در صورت می شود و به دلیل خاصیت ضد پیری که دارد بر روی پوست اثرات مثبت گذاشته و باعث زیباتر شدن آن می گردد.

مشخصات ظاهری کرم تیوپی آلستر چیست؟ 

کرم تیوپی آلستر دارای محفظه نگهدارنده تیوپی شکل می باشد که جنس آن پلاستیک با کیفیت است و میزان کرم موجود در آن حدود ۳۰ میلی لیتر می باشد. همچنین دارای رنگ بندی های مختلف است و افراد مختلف می‌ توانند با توجه به رنگ پوست شان این محصول را انتخاب کنند.

چگونگی انتخاب رنگ مناسب 

کرم تیوپی آلستر در تناژ مختلفی تولید شده است و رنگ بندی های متفاوتی دارد. شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید. و برای این که بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید بهتر از قبل از خرید، کرم پودر را بر روی پوست تست کنید.

در واقع بهترین نقطه ای که برای تست این محصولات مناسب است قسمت فک و چانه می باشد که شما می توانید با پخش میزان کمی از از مایع کرم پودر بر روی این نواحی انتخاب درستی داشته باشید‌. بهتر است بدانید افرادی که بر روی چانه یا فک کرم مورد نظر را تست می کنند انتخاب بهتری نسبت به افرادی که بر روی دست و گردن این کار را انجام می ‌دهند خواهند داشت.

این مطلب را هم ببینید
سایه چشم آلستر چیست؟
کرم تیوپی آلستر در شش رنگ
کرم های تیوپی آلستر

ترکیبات کرم تیوپی آلستر چیست؟ 

با اطمینان می توان گفت که از بهترین ترکیبات برای تهیه کرم تیوپی آلستر استفاده شده است. به همین دلیل است که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد. این محصول معمولاً دارای ترکیباتی مانند ویتامین ها یا آنتی اکسیدان‌ ها می باشد که از مواد مورد نیاز برای زیبایی پوست به شمار می ‌روند. همچنین باعث افزایش کیفیت کرم پودر شده است.

در واقع می‌ توان گفت افرادی که از وسایل آرایشی با کیفیت مانند کرم پودر آلستر استفاده می ‌کنند.  به دلیل ترکیبات فوق العاده و گیاهی که دارد هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت. علاوه بر آن باعث رفع مشکلات پوستی نیز می گردد و با جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست باعث جوانسازی صورت می شود.

چند نکته اصلی برای استفاده از کرم 

⦁ در هنگام خرید حتما به رنگ کرم پودر و رنگ پوستتان توجه کنید و رنگی که یک درجه روشن تر از پوست باشد یک انتخاب بسیار عالی برای شما است.

⦁ دقت داشته باشید که کرم پودر آلستر از نوع مایع می باشد. بنابراین بهتر است برای پخش کردن آن از پد اسفنجی استفاده شود تا کرم پودر به خوبی بر روی پوست پخش شود.

⦁ یکی دیگر از نکاتی که برای استفاده از کرم تیوپی آلستر باید به آن دقت کنید آن است که برای پخش کردن آن به هیچ عنوان از انگشتان دست استفاده نکنید. زیرا ممکن است اثر انگشت یا جای انگشت شما بر روی پوست باقی بماند که این موضوع باعث می ‌شود جلوه ایی زشت ایجاد شود.

⦁ یک نکته آرایشی بسیار مهم آن است که در هنگام استفاده از کرم پودرها بهتر است با دهان باز این کار را انجام دهید. زیرا زمانی که دهان شما باز باشد خطوط و چین و چروک های روی صورت از بین می رود و کرم پودر به خوبی بر روی پوست پخش می شود.

⦁ پس از پایان کار می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب و چند ضربه آرام اضافی کرم پودر را از روی پوست برداشته و به زیبایی آرایشتان کمک کنید.

کرم تیوپی آلستر اورجینال
کرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *