کرم موس آلستر چه ویژگی های دارد؟

کرم موس آلستر

برای داشتن یک آرایش زیبا نیاز به یک کرم عالی جهت پوشاندن مناسب پوست می باشد. یکی از این پوشاننده ها کرم موس است که یک بافت فوق العاده برای پایه و زیر سازی پوست دارد. کرم موس آلستر مانند کرم پودر است. اما می توان گفت که فرمول ساختاری این محصول متفاوت می باشد و بسیار سبک است. در این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه در مورد کرم موس لازم است برای شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

کرم موس آلستر چیست؟ 

ممکن است شما هم تا کنون نام کرم موس آلستر را شنیده باشید اما اطلاعاتی در مورد این محصول آرایشی نداشته باشید. و یا می خواهید بدانید که کاربرد این محصول آرایش چیست؟ می‌ توان گفت در واقع کرم موس آلستر نوعی کرم می باشد که برای زیرسازی پوست در آرایش به جای کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد.
موس ها باعث پوشانندگی کامل صورت می‌ شوند اما مزیت مهم آن این است که برخلاف کرم‌ پودر ها موجب می‌ شود پوست تنفس طبیعی خود را داشته باشد. و افرادی که پوست چرب دارند یا پوستشان به شدت خشک می باشد بهترین گزینه برای آرایش صورت آن ها کرم موس می باشد.

کرم موس لاکچری آلستر
کرم موس لاکچری

مزایای کرم موس آلستر: 

کرم موس آلستر در بین محصولات آرایشی کیفیت بسیار بالایی دارد و مزایای آن نیز بسیار زیاد است. این کرم با آنکه پوشانندگی بسیار عالی و یکنواختی دارد اما بسیار سبک می باشد. و باعث بسته شدن منافذ پوستی نمی‌ گردد، ماندگاری بالایی دارد و مشکلات پوستی مختلف مانند جای جوش یا لک ها را به خوبی پوشش می دهد.
استفاده از کرم پودرها نیاز به یک گزینه دیگر برای تثبیت کردن آن دارد اما موس ها به تثبیت کننده هایی مانند پنکیک نیاز ندارند. به طور کلی می‌ توان گفت که کرم موس یک ترکیب فوق العاده از کرم پودر به همراه پنکیک می باشد.
افرادی که می خواهند آرایش روزانه داشته باشند می توانند از کرم موس استفاده کنند که گزینه بسیار مناسبی است.

ویژگی های کرم موس آلستر: 

• پوشانندگی عالی و یکنواخت پوست
• بافتی بسیار سبک و نرم
• زیبایی، لطافت و نرمی پوست صورت
• یک پایه و زیرساز عالی برای میکاپ
• عدم براق شدن یا درخشندگی بیش از اندازه پوست
• گزینه های فوق العاده برای آرایش روزانه
• دارای رنگ های متنوع

این مطلب را هم ببینید
کارخانه لوازم آرایشی بهداشتی در ایران
کرم فشرده موس آلستر
انواع کرم موس

انواع کرم موس آلستر: 

-کرم موس آلستر در رنگ های متفاوت برای تیپ های پوستی مختلف تولید و عرضه می گردد.
-کرم موس دارای ضد آفتاب: همانطور که بسیاری از کرم پودرها دارای ضد آفتاب می باشند برای ساخت کرم موس آلستر نیزم از ضدآفتاب استفاده شده است، و با داشتن حداقل SPF که ۱۰ می باشد در هنگام آرایش روزانه موجب محافظت و مراقبت از پوست صورت در برابر اشعه های مضر نور خورشید می گردد.
-مت موس: افرادی که دارای پوست چرب یا مختلط هستند و می‌ خواهند که پوستشان حالت مات پیدا کند می توانند از این محصول آرایشی استفاده کنند.

نوع بسته بندی کرم موس : 

کرم موس آلستر ساختار بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و می‌ توان گفت که ساختار این محصول آرایشی حالت پفکی و بسیار سبک می باشد که بهتر است در ظروف کاسه ای مانند شیشه ای قرار گیرد تا بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

کدام کرم موس آلستر برای پوست من مناسب است؟

ممکن است شما نیز با این سوال مواجه شده باشید که کدام نوع کرم موس آلستر باید استفاده نمایید؟ برای داشتن یک انتخاب درست باید به رنگ کرم موس توجه نمایید و هر چه رنگ انتخاب شده به رنگ پوست شما نزدیک تر باشد قدرت بالاتری برای پوشانندگی پوست خواهد داشت.

نحوه استفاده کرم موس: 

برای استفاده از کرم موس ابتدا باید پوستتان را آماده کنید که تمامی مراحل مورد نیاز برای انجام این کار به صورت جداگانه در زیر توضیح داده شده است.

۱- تمیز کردن پوست صورت: 

برای تمیز کردن پوست صورت پیش از استفاده از کرم موس آلستر از پاک کننده ای که مناسب پوست شما می باشد استفاده شود. بنابراین یک کننده متناسب با پوستتان انتخاب کنید و آن را با کمک نوک انگشتانتان به قسمت های مختلف صورت بزنید. بهتر است روش استفاده از بالا به پایین باشد و در نهایت پس از شستشوی صورت پوستتان را با استفاده از یک حوله نرم خشک نمایید.
( دقت داشته باشید که تهیه یک شوینده و پاک کننده مناسب پوست اهمیت بالایی دارد. باید ابتدا تیپ پوستی خود را بررسی کرده و طبق آن اقدام به خرید نمایید. در غیر این صورت ممکن است پوستتان بسیار چرب شده و باعث بسته شدن منافذ پوستی گردد یا اینکه پوست به شدت خشک و شکننده شود.)

این مطلب را هم ببینید
مداد ابرو آلستر چگونه تولید می‌شود
کرم موس ارجینال آلستر
کرم موس

۲- استفاده از تونر مناسب: 

تونر ها محصولاتی هستند که باقی مانده آرایش قبلی را به طور کامل از روی پوست پاک کرده و همچنین باعث از بین رفتن چربی اضافی صورت می گردد. و پوست را برای استفاده از کرم موس آلستر آماده می‌ کند این کار باعث می‌ شود تا موس به خوبی بر روی پوست به صورت یکنواخت پخش گردد.

۳- از یک مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید: 

بلافاصله پس از استفاده از تونر یک مرطوب کننده مناسب نیز استفاده کنید. و اجازه دهید و ۵ دقیقه بر روی پوست بماند.

۴- انجام بتونه آرایشی: 

اگر می خواهید برای یک مهمانی یا جشن آماده شوید و نیاز است که آرایشتان مدت طولانی باقی بماند. بهتر است از روشی به نام بتونه آرایشی استفاده کنید، که علاوه بر افزایش ماندگاری میکاپ شما باعث می‌ شود که مشکلات پوستی کمتر دیده شود.

۵- استفاده از کرم موس آلستر: 

مقداری از کرم موس را با کمک انگشت برداشته و به آرامی در قسمت های مختلف صورت قرار دهید. و با ضربات آرام آن را پخش کنید. برای این کار بهتر است اول را در قسمت وسط صورت از کرم موس استفاده کرده و پس از آن اطراف را هم پوشش دهید.
اگر قسمت هایی از پوستتان لک های بیشتری دارد بهتر است میزان بیشتری از این محصول استفاده گردد. همچنین قسمت هایی مانند پیشانی، دماغ و چانه که چرب تر می باشد میزان بیشتری از موس صورت استفاده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *