تولید کانسیلر با برند شما چگونه صورت می‌گیرد؟

تولید کانسیلر با برند شما

تولید کانسیلر با برند شما چگونه امکان پذیر می باشد؟

محصول آرایشی در تولید کانسیلر با برند شما را می توان یکی از بهترین انواع لوازم های زیبایی که به منظور پنهان کردن تیرگی و لکه های سیاه زیر چشم و جای جوش های پوست مورد استفاده قرار می گیرد، دانست. استفاده از یک کانسیلر با کیفیت و مرغوب می تواند یک آرایش زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین برخی از تولیدکنندگان این امکان را فراهم آورده اند به تولید کانسیلر با برند شما بپردازند. شرکت های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند این امکان را برای برخی از مشتریان که دارای برند محصولات آرایشی و بهداشتی هستند فراهم می آوردند تا بتوانند محصول تولیدکنندگان را با نام برند خود به بازار عرضه نمایند. برای این که تولید کانسیلر با برند شما امکان پذیر گردد، باید ابتدا اقدام به ثبت برند و نام و نشان تجاری محصولات آرایشی و بهداشتی کنید. استفاده از کانسیلرها می تواند ظاهری جوان تر و شاداب تر به پوست شما ببخشد و به خوبی نواقص پوستی را برطرف سازد. لازم به ذکر است که در ایران نیز تولید کانسیلر با برند شما ممکن است.

کانسیلر اورجینال
کانسیلر شیشه‌ای

کانسیلر چیست؟

کانسیلرها در واقع نوعی پودر فشرده با رنگ های روشن می باشند که همراه با کرم پودر بر روی پوست صورت قرار می گیرند. استفاده از کانسیلرها قبل یا بعد از استفاده از کرم پودر بر روی صورت امکان پذیر می باشد. البته برخی از متخصصین معتقدند که استفاده از کانسیلر بعد از کرم پودر بهتر است. کانسیلرها دارای انواع گوناگون و به صورت ماتیکی، نیمه جامد یا کرمی و یا به صورت مایع در بازار موجود می باشند. بهتر است رنگ تولید کانسیلر با برند شما مورد استفاده خود را در حدود یک درجه روشن تر از کرم پودر خود انتخاب نمایید اما توجه داشته باشید اگر کانسیلر مقدار زیادی روشن تر از رنگ کرم پودر باشد، این احتمال وجود دارد که به جای پوشاندن جای جوش ها و لک ها آن ها را تیره تر نمایان کند. استفاده از تولید کانسیلر با برند شما  در زیر چشم ها و به خصوص برای افرادی که زیر چشم هایشان سیاه است، بسیار کاربردی می باشد و می تواند زیبایی صورت را چندین برابر کند. از آن جایی که پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است، رگ های آبی رنگی که از زیر آن قسمت از پوست می گذرند می توانند باعث تغییر رنگ پوست آن ناحیه گردند. کانسیلرهایی که دارای تناژ رنگ زرد می باشند برای پوشاندن قسمت هایی از پوست که رگ های آبی رنگ از زیر آن می گذرد بسیار مناسب و پوشاننده می باشد و پوست صورت را یک دست و یک رنگ می نماید. البته افرادی که دارای پوست بسیار روشن و سفید می باشند بهتر است از کانسیلرهایی که تناژ صدفی دارند استفاده نمایند. تولید کانسیلر های ماتیکی با برند شما برای استفاده در زیر چشم ها مناسب تر و راحت تر می باشند. کانسیلرهای ماتیکی یا جامد می توانند به خوبی یک پوشش جزئی بر روی پوست صورت و زیر چشم ها ایجاد نمایند.

این مطلب را هم ببینید
محصولات آرایشی آلستر چه ویژگی دارد؟
تولید کانسیلر پالتی با برند شما
کانسیلر پالتی

تولید کانسیلر با برند شما چگونه است؟

همان طور که پیش از این گفته شد برای این که تولید کانسیلر با برند شما امکان پذیر باشد، ابتدا باید اقدام به ثبت برند آرایشی کنید. برای ثبت برند ابتدا باید یک شرکت تجاری به ثبت رسانده باشید. پس از آن به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی می توانید درخواست ثبت برند آرایشی دهید. برای این کار می بایست مدارک مورد نیاز از جمله اظهارنامه را به اداره مالکیت ارسال کنید. همراه با مدارک باید ده نمونه گرافیکی از نام و نشان برند نیز ارسال گردد. پس از تایید مدارک و تایید برند با پرداخت هزینه های مربوطه برند مورد نظر شما ثبت می گردد. پس از پایان این مراحل می توانید به تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا با برند شما تولید گردد. تولید کانسیلر با برند شما یکی از انواع این سفارش ها می باشد. عرضه محصولات برند ما به بازار و بازاریابی و جذب مشتریان نیز از دیگر مراحل داشتن یک برند آرایشی و عرضه محصولات ان می باشد.

 

تولید کانسیلر اصلی
کانسیلر لاکچری

طریقه استفاده از کانسیلر

اگر شما دارای رنگ پوست روشن یا رنگ پریده ای هستید بهتر است برای پوشاندن نواقص صورت خود از کانسیلر هایی با روشن ترین رنگ ها، مانند کانسیلرهایی به رنگ صورتی روشن و یا عسلی روشن استفاده نمایید. اما در صورتی که شما دارای پوستی تیره هستید بهتر است به سراغ کانسیلرهایی نظیر کانسیلرهای هلویی رنگ یا تیره تر بروید. ممکن است رنگ پوست سما به گونه ای باشد که برای داشتن یک کانسیلر مناسب نیاز به ترکیب رنگ های گوناگون کانسیلر داشه باشید. این کار باعث می شود که تیرگی های پوست بهتر و یک دست تر پوشانده شوند.
پیش از استفاده از کانسیلر باید پوست صورت خود را آماده نمایید. برای این کار بهتر است ابتدا صورت خود را بشویید و پس از آن با کرم های نرم کننده یا آبرسان آن ها را مالش دهید. در اینجا می توانید از پرایمر نیز استفاده نمایید. برای پنهان کردن حلقه های سیاه و تیره رنگ زیر چشم ها کانسیلری که روشن تر از پوست شماست انتخاب کنید و به اندازه دو مثلث از کانسیلر را بر روی تیرگی ها بزنید و سپس با استفاده از بلندر یا اسفنج آن ها را پخش نمایید. همچنین از کانسیلرها به جهت محو نمودن قرمزی های دور بینی نیز می توان استفاده کرد. برای پوشاندن جای جوش های روی پوست نیز به جای استفاده از مقدار زیادی کرم پودر، می توان مقدار کمی از کانسیلر را روی این نقاط به خصوص قرار داد و پخش کرد. پس از پخش کردن کانسیلر بر روی پوست صورت بهتر است از یک تثبیت کننده استفاده کنید تا کانسیلر روی پوست کاملا ثابت گردد.
برای استفاده از کانسیلرها می توان از براش ها یا قلم موهای مخصوصی استفاده کرد. براش های مخصوص استفاده از کانسیلرها باید باریک، محکم و کمی مخروطی شکل باشند. با استفاده از این نوع براش ها میتوان کانسیلر را دقیقا در محل مورد نظر قرار داد و تیرگی های آن قسمت از پوست را محو کرد. باید دقت کنید که کانسیلرها با پرایمرها دارای تفاوت می باشند زیرا برخی به اشتباه آن دو را یکی می دانند و از پرایمر برای گرفتن چربی پوست و بستن منافذ باز صورت در ابتدای آرایش استفاده می شود.

این مطلب را هم ببینید
پوکه محصولات آرایشی لاکچری و انواع آن
تولید کانسیلر در رنگ های متنوع
کانسیلر در انواع رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *