تولید کرم گریم چگونه صورت می‌گیرد ؟

کرم گریم

تولید کرم گریم به چه صورت است؟

یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر بسیاری از افراد شده است، مشکلات و التهابات پوستی است که در اثر آلودگی هوا، مصرف غذاهای ناسالم و استفاده از مواد آرایشی نامناسب ایجاد می گردد. از این رو برخی افراد به غیر از راه های درمانی به دنبال محصولاتی هستند که بتواند این التهابات و لکه ها را به سرعت و به طور کامل پنهان نماید تا برای مثال بتوانند به راحتی به مهمانی ها و مجالس مهم بروند. از این رو تولیدکنندگان مواد آرایشی به تولید کرم گریم روی آورده اند. در واقع تولید کرم گریم برای استفاده بازیگران در فیلم های سینمایی و سریال ها یا برنامه های تلویزیونی نیز صورت می گیرد. تولید کرم گریم مانند کرم پودرهای معمولی صورت می پذیرد و تنها تفاوت آن ها قدرت پوشانندگی بسیار بالای کرم گریم نسبت به کرم پودر می باشد که می تواند تمام نواقص پوستی و لکه ها و التهابات را به طور کامل پنهان سازد. تولید کرم گریم به منظور این که به عنوان یک محصول آرایشی روزانه مورد استفاده قرار گیرد، صورت نمی پذیرد. دلیل این امر آن است که کرم گریم سنگین تر و قوی تر از کرم پودرهای معمولی است و استفاده زیاد از آن سبب بسته شدن منافذ پوستی شده و مانع از رسیدن اکسیژن مورد نیاز پوست به آن می گردد. به همین دلیل بهتر است که از کرم های گریم تنها در موقعیت های خاصی استفاده شود.

کرم گریم در رنگ بندی متفاوت
انواع رنگ کرم گریم

هدف از تولید کرم گریم

تولید کرم گریم برای ساخت محصولی با ماندگاری بالا و قدرت پوشانندگی زیاد صورت می پذیرد. این محصول برای استفاده در آرایش های غلیظ و خاص مانند آرایش عروس و یا برای افرادی که می خواهند در یک برنامه تلویزیونی ظاهر شوند و یا بازیگران تولید می شود اما در آرایش های روزمره کاربرد ندارد. در این موقعیت ها معمولا پوست به نوعی پوشانندگی نیاز دارد که توسط کرم پودرهای معمولی تامین نمی شود. استفاده از کرم های گریم نیز مانند کرم پودرهای معمولی به راحتی و با استفاده از یک براش یا اسفنج یا پد مخصوص این نوع کرم امکان پذیر است. تولید کرم گریم در اشکال مختلف مایع و پودری یا به صورت پالت صورت می گیرد. کرم گریم ها بر روی پوست صورت یک زیر سازی بسیار عالی ایجاد می کنند که به هیچ عنوان جای لک ها و ضایعات پوستی را مشخص نمی کنند. قدرت پوشانندگی کرم های گریم تا حدی است که که حتی می توانند جای تاتو را نیز پنهان سازند. اما باید در هنگام خرید کرم گریم دقت کرد که رنگ آن تا حد امکان با رنگ پوست سازگاری و تطابق داشته باشد و به رنگ طبیعی فرد مصرف کننده نزدیک باشد تا بتواند کاملا نواقص را پوشش دهد.
همان طور که تولید کرم گریم طبق ضوابط و شرایط خاصی صورت می پذیرد، برای استفاده از این محصول آرایشی نیز باید از اصول خاصی پیروی گردد. اولین مرحله برای استفاده کردم از کرم گریم آماده و تمیز کردن پوست صورت می باشد. به این منظور ابتدا باید صورت را به خوبی شست و خشک کرد. پس از آن بهتر است قبل از استفاده از کرم گریم از کرم های آبرسان یا نرم کننده بر روی پوست صورت استفاده شود. استفاده از کرم های مرطوب کننده از خشک و یا پوسته پوسته شدن پوست صورت جلوگیری می کند. همچنین از پرایمرها نیر می توان استفاده کرد. اگر پوست چرب باشد بهتر است از کرم هایی استفاده شود که فاقد چربی می باشند. اما در پوست های خشک باید از کرمی استفاده کرد که خاصیت مرطوب کنندگی بیشتری داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
واردات پوکه آرایشی به چه صورت است؟
مواد اولیه کرم گریم با کیفیت عالی
کرم گریم با پوشش دهی عالی

مراحل استفاده

مرحله بعدی انتخاب یک کرم گریم مناسب و متناسب با رنگ پوست می باشد. در تولید کرم گریم از روغن ها به میزان مختلفی استفاده می شود. از این رو بهتر است افرادی که دارای پوست چربی می باشند از کرم گریم هایی استفاده نمایند که دارای مقدار کمتری روغن در ترکیبات خود باشد. در صورت استفاده این افراد از کرم های چرب تر ممکن است پوست صورت براق تر به نظر برسد و حالت طبیعی خود را از دست بدهد. اما برای پوست های خشک توصیه متخصصان، استفاده از کرم گریم هایی با چربی بیشتر است تا این کرم بهتر بر روی پوست صورت بنشیند. نکته مهم و حائز اهمیت دیگر در انتخاب کرم های گریم آن است که این کرم ها برای آرایش روزمره مناسب نیستند و به عنوان یک زیرسازی پوست و برای پوشاندن نقص های صورت مورد استفاده قرار می گیرند و بهتر است تنها در نواحی که لکه های بیشتری وجود دارد مورد استفاده واقع شوند. به همین جهت بهتر است در کنار آن ها از یک کرم پودر متناسب با رنگ پوست و رنگ کرم گریم نیز استفاده گردد. همچنین از هایلایتر و کانتور نیز می توان در کنار کرم گریم برای زاویه دار کردن و برجسته نشان دادن صورت استفاده نمود. از موارد مهم دیگر هنگام مصرف کرم گریم، استفاده از ابزار مناسب برای پخش کردن این کرم بر روی صورت می باشد. انواع براش ها و اسفنج ها می توانند برای این کار مناسب باشند اما با انگشتان دست نیز می توان کرم را بر روی صورت پخش کرد، اما بهتر است پس از آن با استفاده از پدهای مخصوص کرم هایی که در برخی نقاط صورت جمع شده اند را پاک کرد.

این مطلب را هم ببینید
واردات ظروف ریمل چگونه است؟
مواد اولیه کرم گریم
مواد اولیه کرم گریم اورجینال

اطلاعات بیشتر

در تولید کرم گریم، به ویژگی های خاصی توجه می شود و بر اساس این ویژگی ها تولید کرم گریم صورت می پذیرد. از جمله این ویژگی ها می توان به پوشش دهی کامل و مناسب این دسته از کرم های آرایشی اشاره کرد. همچنین تولید کرم گریم به نحوی صورت می گیرد که این محصول دارای ماندگاری بالا و بادوام باشد. از ویژگی های دیگر کرم های گریم به خاصیت ضد تعریق آن ها می توان اشاره کرد. همچنین در برخی از این کرم ها از ضد آفتاب های رنگی نیز استفاده می گردد. نکته مهم درگیر در تولید کرم گریم، سازگاری این محصول با انواع پوست های چرب و خشک و حساس می باشد تا افراد با هر نوع پوستی بتوانند از این نوع کرم استفاده نمایند. در تولید کرم گریم معمولا از اسانس ها و رایحه های خوشبو نیز استفاده می شود تا محصول آرایشی دارای رایحه ای مطبوع باشد.

کرم گریم مات و خاص
کرم گریم رنگ مات و با کیفیت عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *