مداد ابرو آلستر چگونه تولید می‌شود

مداد آبرو برند آلستر

امروزه آرایش کردن جزئی از زندگی خانم ها شده است و اکثر خانم‌ ها از این روش برای زیباتر شدن چهره شان استفاده می کنند. البته آرایش کردن نیز قواعد و قوانین خاص خود را دارد. و شما میتوانید با رعایت این قوانین آرایش خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. بیشتر افراد از لوازم آرایشی استفاده کنند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله سعی کرد ه ایم در مورد تولید مداد ابرو آلستر و کیفیت آن صحبت کنیم.

مداد ابرو آلستر چیست؟

قبل از هرچیز بهتر است در مورد مداد ابرو اطلاعاتی به دست آوریم. در واقع مداد ابرو آلستر محصولی است که از نظر شکل ظاهری مانند مداد های معمولی می باشد. اما در وسط آن به جای سرب یا کربن از از مواد آرایشی استفاده می‌ شود. این وسیله یکی از مهم ترین ابزار برای گریم به حساب می‌ آید. و اشخاص به وسیله مداد ابرو آلستر می توانند ابروهای پهن تر، بلند تر یا زیباتر داشته باشند.
همچنین از مداد ابرو برای پنهان کردن نواقص ابرو نیز استفاده می سود. به طور کلی می‌ توان گفت که شکل ظاهری آن موجب شده است که استفاده از آن بسیار راحت و آسان باشد.

مداد ابرو آلستر
مداد ابرو

رنگ بندی

مداد ابرو آلستر رنگ بندی های متنوع و بسیار زیبایی دار.د در هنگام انتخاب رنگ مناسب بهتر است به رنگ مو و همچنین رنگ پوست توجه ویژه‌ ای داشته باشید.
اگر شما پوست گندمی دارید باید رنگی را انتخاب کنید که نسبت به رنگ موهایتان چند درجه روشن تر باشد.
اما اگر موهای شما بلوند و زرد می باشد و باید رنگ ابروهایتان چند درجه تیره تر نسبت به آن باشد.
همچنین اگر شما از افرادی هستید که موهای خود را رنگ نکرده و رنگ موهایتان تیره یا پرکلاغی می باشد. بهتر است مداد ابرو آلستر قهوه‌ای استفاده نمایید.

 

کاربردهای مداد ابرو آلستر:

مداد ابرو آلستر کاربردهای متنوعی دارد که برای کشیدن ابرو و یا حالت دادن آن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این مداد برای پر کردن جاهای خالی ابرو یا سایه زدن ابرو استفاده می‌ شود. البته مداد ابرو آلستر برای پهن کردن ابروها و متقارن سازی بین دو ابرو نیز استفاده می گردد.

این مطلب را هم ببینید
مواد اولیه کرم گریم چگونه تولید می‌شود

تولید مداد ابرو لاکچری آلستر:

مداد ابرو آلستر از فرمولاسیون ۱۰۰% تضمینی تهیه شده‌ است. و برای ساخت آن از مومی بسیار خاص و با کیفیت استفاده می شود، که باعث ماندگاری بالای آن می گردد. موم به کار برده شده در مداد ابرو آلستر کاملاً طبیعی است، که باعث جلوگیری از ریزش ابروها می شود. و هیچگونه حساسیت پوستی را به دنبال ندارد. فرمول عالی این مداد باعث شده ابروها به شکل مخملی یا مات دیده شود.

در تولید مداد ابرو آلستر از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. و برای ساخت این مداد از موم زنبور عسل و گلیسیرین استفاده می‌ شود که باعث می گردد مداد کاملا نرم و چرب باشد. همچنین این مداد ابرو دارای آنتی اکسیدان و ویتامین e است که برای ابرو مفید می باشد

استفاده از مداد ابرو
مداد ابرو لاکچری

نحوه استفاده از مداد ابرو:

۱- برای استفاده از مداد ابرو ابتدا ابروهایتان را با یک برس کوچک شانه بزنید تا قسمت های خالی مشخص شود.
۲- در مرحله بعد با استفاده از مداد ابرو آلستر قسمت‌ هایی از ابروهاکه خالی می باشد را پر کنید. و بهتر است یک خط بالای ابرو بکشید تا ابروها طبیعی تر به نظر برسد‌. البته دقت داشته باشید که برای کشیدن ابرو از پر رنگ شدن بیش از اندازه ابرو جلوگیری شود.

۳- از یک قلم آرایشی برای محو کردن خطوط استفاده نمایید‌
۴- در مرحله آخر دوباره ابروها را شانه بزنید تا مرتب شده و اگر مشکلی وجود دارد بتوانید برطرف کنید.
۵- همچنین دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از مداد ابرو برای یک آرایش زیبا بهتر است از یک آینه مناسب و نور کافی استفاده نمایید. تمامی این نکات ریز می‌ تواند در نتیجه کار تاثیرگذار باشد.

 

نکات مهم در استفاده از مداد ابرو :

-برای اینکه ابروهایتان ظاهری طبیعی و زیبا پیدا کند .سعی کنید از مداد ابرو برای کشیدن زاویه ابرو بیش از اندازه استفاده ننمایید.
-از کیفیت محصول مورد استفاده اطمینان حاصل پیدا کنید.
-برای اینکه ابروهایتان زیباتر و جذاب تر دیده شود در پایان کار زیر ابروهای را سفید کنید.
-یک نکته بسیار مهم و البته خاص برای استفاده از مداد ابرو آن است که بهتر است زمانی که می خواهید مدادتان را تراش دهید. قبل از تیز کردن، آن را مدتی داخل فریزر قرار دهید و بعد از آن مداد تان را تراش کنید. پس از انجام این کار نتیجه بهتری در استفاده از مداد ابرو خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
۱۰ نکته برای تولید محصولات آرایشی چیست؟
نمونه استفاده از مداد ابرو آلستر
قبل و بعد استفاده از مداد ابرو

بهترین برند مداد ابرو چیست؟

اگر به دنبال یک برنده فوق العاده و با کیفیت بالا هستید ما به شما مداد ابرو آلستر را پیشنهاد می کنیم. این محصول فوق العاده رنگ بندی متفاوتی دارد که برای انواع سلیقه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. و یکی از معتبرترین محصولات در زمینه آرایشی می باشد که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

این مداد ابرو یک سَری بسیار نرم دارد و بافت سبک و خوش رنگی را به جا می گذارد. همچنین به دلیل اینکه رنگ دانه های آن غلظت بالایی دارد. باعث می شود تا پوشش دهی به خوبی انجام شود. و تمامی قسمت های خالی به زیبایی پر شود.
همچنین یکی دیگر از بهترین مزیت هایی که این مارک را به عنوان بهترین برند مداد ابرو تعیین می‌ کند ماندگاری بالا و کیفیت فوق العاده آن است.

چگونه یک مداد ابرو مناسب انتخاب کنم؟

بسیاری از ما برای خرید یک مداد ابروی مناسب دچار مشکل می‌ شویم. اما شما می‌توانید با یک تست ساده بر روی مچ دستتان بهترین انتخاب را داشته باشید. تنوع رنگی مداد ابرو بالا بود و شما می توانید مناسب ترین رنگ را برای پوستتان انتخاب نمایید.
همچنین سعی کنید مداد ابرویی را انتخاب نمایید که جلوه‌ های طبیعی و زیبا داشته باشد و بتواند به راحت ترین شکل ممکن ابروهایتان را حالت بخشیده و قسمت‌ های خالی آن را پر کنید.

چگونه یک مداد ابرو با کیفیت انتخاب نماییم؟

معمولاً همه ما آن در هنگام استفاده از مداد ابرو می‌توانیم تفاوت بین محصولات مختلف و کیفیت آنها را تشخیص دهیم مداد ابرو آلستر که کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای دارد رنگدانه‌های بالاتری نسبت به مداد ابرو های ساده دارد همچنین ضد آب بودن مداد ابرو یکی دیگر از ویژگی هایی است که کیفیت محصول را نشان می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *